PDA

View Full Version : Wenkbrauwen en wimpers


Juffie Judith
20 juni 2005, 11:40
Hallo Allemaal.

Sinds drie maanden heb ik een pruik. Ik ben heel blij dat ik op deze manier mijn plekken kan cammoufleren. Nu vallen echter mijn wenkbrauwharen ook uit. Een deel van mijn wimperharen is een aantal jaren geleden al uitgevallen en nooit meer echt goed terug gekomen. Nu vraag ik me af hoe anderen die dit ook hebben dit cammoufleren. Ik gebruik op dit moment kohlpotlood, maar vind dat dit niet lang blijft zitten.

Groetjes Judith:cool:

AE3
20 juni 2005, 16:53
Hoi Judith,

Ik heb wenkbrauwpoeder van Christian gekocht (niet te verwarren met Christian Dior). Schijnt waterproof te zijn.
Ik heb nog een kwart van mijn wenkbrauwen over en het pakt wel goed, maar ik weet niet hoe het zich houdt op plaatsen waar helemaal geen haar meer zit.
Ik heb het gekocht bij Douglas en ben er zelf heel tevreden over.
Een doosje kost 19,95 en dan zitten er 3 malletjes bij om een goede vorm te maken en een kwastje.

groetjes Annemarie

Juffie Judith
23 juni 2005, 11:59
Hoi Allemaal.

Ik ben gisteren naar de winkel geweest waar ik mijn pruik gekocht had. Hier heb ik ook gevraagd of ze een oplossing hadden voor mijn wenkbrauwen. Dit hadden ze. Het is een soort kohlpotlood alleen zachter. Aan de andere kant zit een kwastje. Met dit kwastje kun je na het tekenen met de potlood wrijven zodat je een soort streepjes krijgt. Hierdoor lijkt het nog meer op haren. Ze hadden daar ook de poeder van Christian. Deze koste hier 29.95. Ze zeiden dat deze niet zo goed bleef zitten. De potlood koste 15.95. Ik zag in een boekje ook wenkbrauwpoeder staan die verkocht werd bij de etos. Deze was ook goedkoper. Misschien dat ik daar toch ook nog voor ga kijken.

Groetjes Judith.

P.s Kijk ook even bij bandanas enz. een bericht van Jackie. Hier heb ik een tip op gezet.

Tinn
23 juni 2005, 20:32
Ik heb zo'n potlood met zo'n kwastje achteraan bij kruidvat gekocht voor maar €4, maar ik bend aar niet zo handig in, dus ik loop gewoon zo rond...
Het lijkt wel alsof ik hele dikke wenkbrauwen heb (alé, wenkbrauwen niet, zonder haartjes, maar weet niet juist hoe ik dit moet uitleggen...)

die wimpers vind ik wel vreselijk ampetant dat die er niet meer zijn, ik krijg heel veel vuil in m'n oog, dat is vreselijk ampetant...maaar ik teken gewoon een potloodlijntje juist onder mijn oog, waar m'n wimpers stonden, end an knipper ik eens, en dan wordt er langs de bovenkant ook wat afgegeven, en lijkt dit ook wel wat op wimpers...

veel succes