PDA

View Full Version : bandanas hoofddoekjes etc.


jackie
21 juni 2005, 21:14
Wie weet waar ik in de omgeving van eindhoven leuke hoofddoekjes kan kopen en ook kan passen. Ik wil volgende week met mijn vriendin gaan shoppen om enkele "doekjes" te gaan kopen. Maar ik weet dus echt niet waar ik moet beginnenen. Iemand opperde de H&M maar het lijkt me dat er wel meer winkels zijn waar ik die dingen kan kopen.

Over 2 weken zit ik in Turkey en aangezien de aardse temperaturen van de afgelopen dagen nou niet zo fijn waren voor mijn bolletje. (Door de hitte krijg ik nogal snel last van mijn exceem, dus ook op mijn hoofd en dan wil ik het liefst mijn pruik af.) Aangezien dat het in Turkey ook wel zo warm zal zijn wil ik daar toch aan het strand en zo een hoofddoekje gaan dragen.

Dus wie heeft wat tips.

Ik heb ook al gezocht hier op de site, maar werd er niet veel wijzer van. ( ben ook eigenlijk te ongeduldig om alle threads te lezen.

Akvast bedankt

groetjes Jackie

Juffie Judith
22 juni 2005, 10:46
[QUOTE=jackie]Wie weet waar ik in de omgeving van eindhoven leuke hoofddoekjes kan kopen en ook kan passen. Ik wil volgende week met mijn vriendin gaan shoppen om enkele "doekjes" te gaan kopen. Maar ik weet dus echt niet waar ik moet beginnenen. Iemand opperde de H&M maar het lijkt me dat er wel meer winkels zijn waar ik die dingen kan kopen.

Hoi Jackie.

Bij de V en D zijn vaak ook leuke doekjes, hoedjes enz te krijgen. In de kledingpashokjes kun je deze denk ik best passen. Verder zag ik laatst ook leuke doekjes bij het kruidvat. Daar kun je natuurlijk minder makkelijk passen. Je kunt ze natuurlijk wel kopen. Meenemen naar een winkel met pashokje en terugbrengen als je het niks vindt. Trouwens vorig jaar heb ik van mijn zusje twee leuke doekjes gekregen. Zij had deze gekocht in Mallorca, waar zij op vakantie was. Misschien dat ze in Turkey ook leuke doekjes verkopen. In deze landen is het altijd al warmer. Daar kopen de mensen dus sneller doekjes en hoedjes. Veel succes

Groetjes Judith:)

noanoa
22 juni 2005, 10:54
Hoi Jackie,
IK heb mijn doekjes in de Veritas gekocht (maar weet niet of die winkels ook in Nederland zijn, ben van België)
Verder vind je dat in de zomer vaak in veel gewone kledingswinkels. Zo heb ik er enkele hele leuke gekocht in Hulst. (in een winkeltje voor juwelen, haarspeldjes, petten enzo..) In België vind je in die winkeltjes ook altijd de leukste bandana's en doekjes...
Groetjes Lien
PS: op markten zijn ze ook wel populair ;)

Lies86
22 juni 2005, 14:40
Je kunt ook een paar lapjes dunne stof kopen en op maat knippen,
Randjes stikken en hoppa klaar!!

Annelies
(ps waarschijnlijk weten turkse meiden of meiden met een islaam geloof ook wel waar je ze kan kopen, die hebben zat soorten stof!!)

Juffie Judith
22 juni 2005, 20:37
Hoi Jackie.

Ik had vanmorgen jouw berichtje gelezen en een antwoord getypt. Vanmiddag moest ik even naar de winkel waar ik mijn pruiken heb gekocht. Toen ik er binnen kwam zag ik allemaal leuke mutjes en sjaaltjes. Deze waren net nieuw binnen gekomen speciaal voor de zomer. Echt heel erg leuk. Deze mutsjes en sjaaltjes waren speciaal gemaakt voor mensen als wij. In de sjaaltjes zat een speciale elastiek waardoor ze beter bleven zitten. Ook waren de sjaaltjes en mutsjes wat groter dan normaal, zodat echt je hele hoofhuid bedekt was. Echt super. Ik ben er heel erg over te spreken.

Haarspeciaalzaak Cabello in Roermond (schuitenberg 35, tel: 0475-317133) en Gemma Rulkens in Melick (Frans Erensstraat 2, tel: 0475-534193) werken speciaal voor het maken van deze doekjes en mutjes samen. De voorkant van de folder heb ik ingescant zodat je hem kunt zien.
Het lukt me echter niet deze op het forum te krijgen. Als iemand mij kan vertellen hoe dit moet, wil ik dit alsnog doen. er staan plaatjes op van hoofdbedekkingen.

De tekst die aan de binnenkant van de folder staat zal ik hieronder even voor jullie typen:

Geachte klant.

Wanneer u in de moeilijke situatie terecht komt dat er tijdelijk of blijvend haarverlies optreedt; dan kan ik u behulpzaam zijn met mijn hoofdbedekking(en). De hoofdbedekking wordt gemaakt:

Op uw hoofdwijdte.
naar eigen persoonlijke smaak.
in een voor u geschikte kleur.
van een materiaal (degene die ik gezien heb waren van katoen) met een prettig draagcomfort.
Ik weet Jackie dat Melick voor jouw ver weg is, maar misschien kun je er eens naar bellen, en sturen ze ze wel op. Ik ga deze week in ieder geval een keer bij Gemma zelf kijken. Ik ben nu alleen maar bij Cabello geweest. Ik zal hier op het forum verslag uitbrengen.

Groetjes Judith:D

4roluca
23 juni 2005, 01:25
Hallo Jackie,

Verleden week heb ik in 'H & M' een leuke grote pet gekocht. :D
Cool en niet duur. Een aanrader. Ook kun je deze ev. met een paar stukjes
tape (wat veiliger) bevestigen.
GRTN -Lu-