PDA

View Full Version : Erover praten is zalig


Oilily
12 augustus 2002, 13:54
Ik wou even een nieuwe thread starten omdat ik me van het weekend weer zo 'bevrijd' voelde. Er was nog één heel goede vriendin die niets afwist van mijn ttm en het voorbije weekend tijdens een etentje heb ik haar het hele verhaal gedaan. Ze had het zich zelfs nooit afgevraagd waarom ik dag in, dag uit een haarbandje droeg. Toch zalig, he...

Ze kende zelfs mijn psychiater. Het was echt heel griezelig om dit na zo een lange tijd te vertellen maar de overwinning daarna!! Weer een stapje verder. Bovendien werd het die avond een geheimen uitwisselen. Dat gebeurt vaak bij mij, dat ik over mijn ttm in het verleden heb verteld en plots vertellen de anderen ook hun diepste geheimen.. Heel fijn om te weten dat anderen zich dan ook kwetsbaar opstellen, uit respect voor mijn eigen verhaal. Als je het dus nog niet hebt gedurfd aan mensen die dicht bij je staan, wacht tot het juiste moment, trek je stoute schoenen aan en vertel het...! Het kan echt goed doen en weer iemand minder waar je je zorgen over moet maken

bolleke
12 augustus 2002, 16:57
DELEN IS HELEN...
Ik weet er alles van...
Doe zo voort, zie je wel dat je op goede weg bent!
Je kan het écht hoor, geloof me maar!!!
Liefs, bolleke