PDA

View Full Version : Haartransplantatie t.b.v. inhammen verstandig?


onilink
30 juni 2005, 18:35
Ik heb al beste inhammen maar het probleem is dat dat ook al vrij dun word. Die inhammen maken mij niet uit, maar de dunheid wel. Ik ben pas 20 jaar. Bu wil ik een fue laten doen alleen om het haar dichter te maken. Die inhammen heb ik nu eenmaal en als ik dat laat bijwerken krijg ik ook van die hoorns. Is dit verstandig om dus alleen het dunne haar te dichten. En zal ik ook weer vrij dik haar krijgen doordat ze alle graften op 1 plek kunnen richten.

Groeten

rizla
30 juni 2005, 22:15
zelfde situatie zelfde leeftijd ;) heb dr ook veel overnaged8 maar ik wacht nog ff en kijk wel ff in hoeverre medicijnen en suplementen rotzooi me brengt tot dat er een beterre opties beschikbaar zijn (ik hoor maar een paar tevreden mensen over een ht en die zijn meestal iets te tevreden om te vertrouwen naar mijn menig) ik heb al iets teruggroei bereikt en hm is overal op de wereld nog een btje in de maak alsmede het hedgehog verhaal dus ik w8 nog ff lekker totdat het echt zin heeft
en btw die inhammen mogen van mij ook best deels blijven (geeft wel karakter)alleen dat dunne geeft zon frustratie

onilink
1 juli 2005, 12:43
Ja ik ben nu ook sinds 2 weken met fina begonnen. Gelukkig staat een geschoren kop bij mij net zo goed als een bos haar(laatste zal wel iets beter staan), maar ik wil ook wel weer is en keertje me haartjes kammen. Ik wacht eerst de resultaten van fina af en tegen die tijd zal ik maar weer even kijken.

Greetz

rizla
1 juli 2005, 18:21
jah ik zit dr ook steeds weer aan te denken om mn kop kaal te scheren maar dat tast mijn aaibaarheidsfactor weer zo aan ben ik bang van ik bedoel je word zon typetje vrees ik. het zou me niet slecht staan ofzow en het past perfect bij mn muziekgenre:P maartoch... en hedgehog tjah ze hebben het gelukkig vernoemd naar sonic en dies wel aardig rap;)

flappie
1 juli 2005, 19:58
Offtopic: Iemand idee hoelang dat onderzoek nog gaat duren voordat er eindelijk een "medicijn" op de markt wordt gebracht?

kevin
1 juli 2005, 20:02
Offtopic: Iemand idee hoelang dat onderzoek nog gaat duren voordat er eindelijk een "medicijn" op de markt wordt gebracht?

Daar kan je helemaal niks over zeggen, maar schat het maar rond 10 jaar verder.

flappie
1 juli 2005, 20:17
sorry dat ik hier postte, kmoest gewoon ff verder kijken dan me neus lang is :rolleyes:. 't stond namelijk gewoon in het hedgehog topic (bovenste post):
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=1931&page=2&pp=15

Henk
1 juli 2005, 20:25
Nu weer eventjes on-topic.
Onilink.
Een dikke bos haar hoef je niet te verwachten met een haartransplantatie.
Zelfs niet als je tussen bestaande haren gaat implanteren.
Jouw keuze om eerst eens af te wachten hoe fina aanslaat lijkt me heel verstandig.

onilink
6 juli 2005, 14:16
ik vind het niet erg om mijn haar heel kort te houden. Standje 1 met tondeuse vind ik goed. maar mijn haar is nu ook vrij dun. Is het verstandig als ik dan een FUE onderga. Als mijn haar maar niet zo dun ljkt en als ik het heel kort draagt valt het niet meer zo op dat de haren dun zijn omdat het toch heel kort is. Of zie ik dit verkeerd.

bverotti
6 juli 2005, 14:46
Onilink,
Indien je donorgebied nu al heel heel dun is, dan is zowel strip als FUE niet aan te raden.

Vorig weekend was het prohair team in Parijs voor een congres en daarna hebben we gezellig iets gaan drinken op een terasje. Naast ons kwam een koppel zitten waarvan ik onmiddellijk vermoede dat de man een HT had ondergaan. De man was NW6 (boven dus alles kwijt) maar had toch vooraan dun haar. Zijn donorgebied was echter zo verschrikkelijk dun (je kon echt er door kijken) dat ik zodra hij naar de andere kant keek onmiddellijk de strip lijn kon zien.
Deze man zou nooit of te nooit een HT (fue of strip) hebben mogen ondergaan.

BV

onilink
6 juli 2005, 18:11
Nee, mij donor gebied is nog op volle dikte. Ik heb alleen diepe inhammen(wat ik niet erg vind) alleen word dat ook al wat dunner. En dat vind ik niet zo leuk(eiland effect).

ycelik
10 augustus 2005, 12:25
Je moet niet beginnen met haar transplantatie tussen de bestaande haren.
Want voor je het weet krijg je shockloss, dat is dat je andere haren met de cycly van de transplanteerde haren synchroon worden en ook uitvallen.
Vele mensen mensen geven aan dat ze na 6-12 maanden weer hergroei hebben gekregen, maar het blijft een risico vind ik.
Daarnaast vind ik dat niemand in Nederland een fatsoenlijk resultaat levert, ik zou als ik jouw was geld sparen en top docters als Hasson and Wong of Alvi Armani zien.
De resultaten bij hun zijn fantastisch, ook hierbij moet ik zeggen je verwachtingen moeten realistisch zijn.
Oke het lot heeft ons helaas kaalheid gegeven op een jonge leeftijd, het probleem is echter dat wij most likely zullen progresseren naar een NW7, hierbij is er geen genoeg donorhaar meer.
En dat is het grappige nu hebben we die haartransplantaties maar de oudjes hebben er meer succes mee want , die zijn vaak 40 en nog steeds een nw4 bijv en progresseren ook vaak niet verder dan een nw5.
Ook dan is het gevaarlijk want ook zij kunnen de risico lopen om een nw7 te worden en als je goed oplet bij vaak kale mannen dat hun donorhaar ook verdund is, hierbij kan je denken dat de getransplanteerde haren ook na een tijd gaan uitvallen.
Wil je niet ontmoedigen ofzo hoor, maar weetje helaas is dit de realiteit, daarnaast als jonge jongen moet je in de gaten houden dat je veel vervolg procedures krijgt.
Dit kost allemaal bakken met geld, en dan de euro nog ;).
Weetje kijk maar om je heen als diegene op wie jij qua kaalheid lijkt nog steeds op een 40-50-60 jarige leeftijd een nw3-4-5 is dan is de grote kans dat je ook niet een nw7 word, en dan is het proberen waard.
Maar probeer eerst alle medicatie, geniet van het leven, investeer die zuur verdiende geld in een nieuwe bmw(chicks dig that) en probeer je haren te houden.
Ik bedoel als je inhammen diep zijn kun je jezelf als jude law vergelijken en ik zie niet dat hij problemen met vrouwen heeft ;)
(sienna miller woeeee).
En als je nu zegt jah ik heb geen gezicht als jude law, dan dude wat ga een perfecte haarlijn dan voor je doen, niks kerel.
Een paar extra haartjes in die hapjes maken je echt geen knappere vent hoor.
Makkelijk he alle problemen met vrouwen aan kaalheid verwijten ;)

duuuuus
19 december 2005, 15:08
Hiiihaaa applaus voor ycelik!!!!:worship: