PDA

View Full Version : Te dik haar, wil t langer


Kewn
4 juli 2005, 22:11
Hey mensen, ik heb een probleem met m'n erg dikke haar. Ik wil t namelijk langer laten groeien, maar t is zo dik dat het zowiezo totaal niet gaat hangen.. Het is ook nog s erg krullend haar..

Als ik sochtends wakker word is t het ergst, t is niet glad enz, terwijl als ik onder de douche sta, of er net uit kom, is het ideaal, het hangt goed, is niet zon grote massieve pruik, of hoe ik dat ook moet beschrijven :P

M'n haar gaat er dus ook met dat de dag vordert minder goed uit zien, aardig irritant. Het is aardig moeilijk uit te leggen maar ik denk dat t nu wel zo ongeveer duidelijk is. Heb t al eens uit laten dunnen, maar veel hielp t niet.

Hopelijk heeft iemand tips :D

pizzacat
4 juli 2005, 22:25
Ik denk dat het pas bij een bepaalde lengte lang genoeg is om te gaan hangen, ff doorbijten(groeien) denk ik.

Kewn
4 juli 2005, 22:44
hmm miss wel maar t lijkt meer alsof t ipv omlaag groeit gewoon in de omtrek groeit, doordat het zo dik is ofzo

Guoy
4 juli 2005, 23:21
Hoe lang is het dan nu?

Kewn
5 juli 2005, 00:02
uh ik denk iets meer dan 10 cm, kan t in ieder geval al in mn mond stoppen

peter10
5 juli 2005, 00:46
Hoe lang is het dan nu?

hey alweer een andere avatar van The Strokes ! Ben je echt een fan ?

Guoy
5 juli 2005, 01:29
hey alweer een andere avatar van The Strokes ! Ben je echt een fan ?

Haha, ja behoorlijk! Geweldige band, en geweldige kapsels! Ik hoop dat ze snel eens naar nederland komen, heb ze nog niet live gezien. Maar jij ook een fan dan?

peter10
5 juli 2005, 01:32
Haha, ja behoorlijk! Geweldige band, en geweldige kapsels! Ik hoop dat ze snel eens naar nederland komen, heb ze nog niet live gezien. Maar jij ook een fan dan?

Jazeker, vooral van de eerste plaat ! Heb ze toen nog live gezien in Paradiso, bij hun eerste tour. Geweldig ! Superstrak en met die pakken aan perfecte stageuitstraling.

jongen25
5 juli 2005, 14:22
Jazeker, vooral van de eerste plaat ! Heb ze toen nog live gezien in Paradiso, bij hun eerste tour. Geweldig ! Superstrak en met die pakken aan perfecte stageuitstraling.

Twee liedjes van een jaar of drie, vier geleden maakten me bewust dat de hedendaagse rock 'n roll weer springlevend is: 'Fell in love with a girl' van de White Stripes en 'Last nite' van The Strokes.
Ik vind The Strokes als band leuker: ze hebben helemaal die 'het kan me geen reet schelen' houding op het podium, een beetje zoals de obscure garagerock bandjes aan het begin van de jaren tachtig. Gitaarriffs komen ook erg retro over, zonder dat ze niet innovatief zijn overigens!
(Tot zover off-topic)

Guoy
5 juli 2005, 15:22
uh ik denk iets meer dan 10 cm, kan t in ieder geval al in mn mond stoppen

Ah dat is wel relaxed! mijn haar is ongeveer ook zo lang. Maar wil je het in een staart kunnen doen na een tijdje? Ik zou gewoon nog een paar maanden wachten en het vaak bijknippen bij de kapper en het goed uitkammen. Als dat kammen niet lukt zou ik anti-klit spoeling gaan gebruiken. Doe ik ook. Ik heb het toen ik 14 was ook eens heel lang laten groeien, maar ik maakte de fout door het nooit mooi in een model te laten knippen. Het was achteraf gezien niet zo mooi. En als het te lelijk wordt, kan je haar misschien niet langer worden zonder te splijten ofzo. Maar ja, dik haar is vaak mooi, dus ik zou me er maar niet kut om voelen. Het is niet echt een heel groot haarprobleem hoor! :) Gewoon nog een paar maandjes laten groeien en af en toe de punten er af laten knippen.

Tip: Ga ook eens langs bij de website van the strokes! Je kunt ook geweldige kapsels maken met halflang dik krullend haar! ;)

Guoy
5 juli 2005, 17:10
Twee liedjes van een jaar of drie, vier geleden maakten me bewust dat de hedendaagse rock 'n roll weer springlevend is: 'Fell in love with a girl' van de White Stripes en 'Last nite' van The Strokes.
Ik vind The Strokes als band leuker: ze hebben helemaal die 'het kan me geen reet schelen' houding op het podium, een beetje zoals de obscure garagerock bandjes aan het begin van de jaren tachtig. Gitaarriffs komen ook erg retro over, zonder dat ze niet innovatief zijn overigens!
(Tot zover off-topic)

probeer ook eens The Thermals of Whirlwind Heat uit! Whirlwind heat is misschien te bizar. Ik snap ze zelf ook nog niet helemaal, maar het klinkt wel gaaf allemaal! De "redders van rock 'n' roll" bandjes zoals ze worden genoemd!

Kewn
5 juli 2005, 22:25
The Strokes zijn idd wel goed hehe, maar uh.. weet nog niet hoe ik mn haar uiteindelijk wil, welk model bijv, heb namelijk het idee dat er maar weinig modellen mogelijk zijn, maar nu begint het er wel wat onverzorgd uit te zien, dus ik denk dat ik wel weer s naar de kapper moet.. Geen idee hoe ik het dan wil laten knippen ofzo.
Wat ik al zei, het zit t best als t nog helemaal nat is, dan is het ook beweeglijk als ik het schud enz, terwijl als ik net uit bed kom of de gel/mousse opgedroogd is, zit het weer helemaal 'vast' :P

Deckard
12 juli 2005, 00:10
Interpol en The Killers doen het voor mij!

Te dik haar? Wat een fantastisch luxe probleem!

ycelik
12 juli 2005, 00:27
Precies doet me aan mezelf denken paar jaar geleden.

Picaroon
13 juli 2005, 12:52
Uit betere jaren :shiny: weet ik dat de kapper je haar ook kan uitdunnen... Dan laat je het groeien, maar daar waar het echt dik is, knipt de kapper wat haar korter zodat het wat minder dik lijkt en makkelijker valt...

T4BuL4 R4S4
13 juli 2005, 15:03
Hoi,

yep, er bestaan speciale gekartelde scharen voor, k moest vroeger mijn haar ook uitdunnen.
Jammer genoeg zijn de tijden van dat luxeprobleem voorbij:mad:.

Met de vorige zin te schrijven bedenk ik me ineens: is AGA eigenlijk ook een luxeprobleem?

F33d Y4 H34D

Kewn
16 juli 2005, 13:35
Hmm heb t al wel eens uit laten dunnen maar veel hielp t niet, en het was zo weer net zo dik als ervoor..

Salvamia
18 juli 2005, 08:10
Ga eens naar een surinaamse toko, daar hebben ze spulletjes die negers vaak gebruiken om de kroes te laten hangen, volgens mijn hete die populaire look in de jaren 80 "curly".