PDA

View Full Version : Spotgoedkoop...


Uitgeblust
20 augustus 2002, 16:17
Product ....................................Price
Finasteride 60 x 1mg Tablets........$26.40
Registered International Air Mail....$7.50
Total...................................... $33.90

https://generics-online-pharmacy.com/

Iemand enige ervaring hiermee? Omgerekend ong. 35 eurootjes! :cool:

Artur
20 augustus 2002, 21:32
Finasteride 60 x 5mg $44.99 bij www.dru-online.com vind ik dan toch een beter aanbod:) 5mg pilletjes kan je in 4en delen evtueel, heb je 240 pilletjes van ruim 1mg.
Maar je kan ook gewoon, zoals ik, 5mg slikken zodat DHT maximaal geblocked wordt zoals dat met finasteride mogelijk is (80% block ofzo)

Uitgeblust
20 augustus 2002, 21:46
Zelf ben ik 20 jaren jong en vind het onverstandig om meteen met een hoge dosis Finasteride te beginnen. En aangezien het vierendelen ook weer tijd kost. Plus: deel je zo een pilletje dan blijft een stuk altijd wel 4 dagen liggen. Hormonen/enzymen zijn allen eiwitten, en veranderen dus van stuctuur. Het is bv. ook niet handig dat een wasmiddel 6 maanden bewaard wordt, omdat de werking ervan in feite verdwijnt.

Verder is dit de eerste keer dat ik het medicijn ga gebruiken en heb nu al een planning gemaakt. Eerste 4 jaar 1 mg finasteride, daarna 4 jaar 5 mg finasteride en dan (?, ja met een vraagteken) dutasteride. Ik ben namelijk van mening dat het lichaam een zeker DHT-evenwicht kent, een optimumwaarde DHT in het bloed. Wordt hier in ingegrepen zal het lichaam er automatisch voor zorgen dat er meer DHT wordt gevormd. Resultaat: 1 mg is niet meer voldoende, dus overstappen op 5 mg. Als deze dan geen uitkomst meer biedt neem ik dutasteride (?, over 8 jaar of zo). En als me lichaam ook weer aan deze gewend is geraakt, ca. 12 jaar. Dan wordt het tijd om mijn haar te klonen, ik studeer aan de universiteit en hoop op een leuk baantje om dit te bekostigen. Ik zeg altijd tegen me vrienden: 'liever een volle haardos, dan een mooie auto!'

Dank je voor je aandacht.
TM.

Artur
21 augustus 2002, 20:26
Ik ben namelijk van mening dat het lichaam een zeker DHT-evenwicht kent, een optimumwaarde DHT in het bloed. Wordt hier in ingegrepen zal het lichaam er automatisch voor zorgen dat er meer DHT wordt gevormd.

Er is geen enkel bewijs dat die bewering ondersteunt. Bedenk ook, Finasteride is in eerste instantie een medicijn dat gebruikt wordt in geval van prostaathyperplasie. De verkleinde werking op de prostaat verloopt ook via het endocriene systeem. Indien het lichaam de blokkerende werking van Fina zou compenseren, zou dat zeker bekend zijn, en zou Fina als medicijn dus vrij waardeloos zijn. Het leuke is juist dat het block-effect blijvend is zolang het middel geslikt wordt.
En áls zo'n aanpassings-reactie al mogelijk zou zijn, zou het juist eerder plaatsvinden wanneer je met een lage dosis begint en die zeer langzaam opvoert: juist dan heeft je lichaam de tijd om te wennen en zich aan te passen. Maar goed, van zo'n reactie is gelukkig geen sprake.
Verder is 5mg dus geen toxische dosis. Wel is het mogelijk dat je met 1mg hetzelfde effect hebt als met 5mg (de dosis-respons-curve van Fina loopt nogal vlak), maar die zekerheid heb je niet, en dat is voor mij de reden om 5mg te gebruiken.
En als je ruim 1mg gebruikt door zo;n 5mg pilletje in 4en te delen, moet je natuurlijk zorgen dat je die 4 gedeelten niet eindeloos bewaart. Dat denaturatie-proces wat jij beschrijft, gaat zéér geleidelijk; het is dus VEEL voordeliger om bij www.dru-online.com te bestellen!! Het zou behoorlijk onzinnig zijn om véél te veel te betalen op die andere site.

https://generics-online-pharmacy.com/ is dus niet spotgoedkoop maar belachelijk DUUR!:)

Groetjes,
Artur

Uitgeblust
24 augustus 2002, 17:14
Maar https://generics-online-pharmacy.com/ is wel te vertrouwen? Of weet niemand dat! Qua inhoud, qua levering en qua credit-card gebruik/misbruik?