PDA

View Full Version : groetjes van Monique!


bolleke
22 augustus 2002, 19:59
Hallo allemaal,
Ik wil even zeggen dat Monique al een tijdje problemen heeft met haar pc en ons dus niet meer via deze weg kan bereiken. Dit vindt ze zelf natuurlijk héél vervelend, voelt zich een beetje geïsoleerd en heeft me gevraagd om jullie allemaal veel sterkte toe te wensen... nog een paar daagjes en dan is ze d'er terug!
Groetjes, bolleke en monique.

gogo
22 augustus 2002, 22:54
:) Hoi monique

ik wil je even bedanken dat jij je verhaal in het brabants dagblad hebt durven zetten. Het was echt fijn dat nu ook eens andere mensen dit kunnen lezen en dat ze dus nu ook weten dat ik niet de enige ben. Ook met mijn ouders heb ik het er nooit over maar nu vertelden ze zelf dat er een naam voor mijn haar probleem is ze weten natuurlijk wel wat ik doe maar hebbne het er met mij nooit over. mijn vader is vooral altijd van doe maar gewoon, nooit erg begrip vol vind ik maarja niet iedereen is het zelfde. Jij echt heel erg bedankt. en ik ga zeker bellen voor die info.
Groetjes van gogo.

monique3
27 augustus 2002, 19:43
Hallo allemaal, ik ben er weer, na 15 dagen geen internet te hebben gehad, balen!!!!!
Maar Madelief en Bolleke , bedankt dames, hebben verteld waarom ik er niet was en geen antwoord kon geven.

Maar laat ik beginnen om de nieuwen onder ons welkom te heten.
WELKOM Dian, Lizz en Ann.
Ik hoop dat jullie steun zullen hebben aan ons en onze verhalen.

En wat mezelf betreft, ik heb vakantie gehouden, en tijdens onze vakantie is er in de familie iets gebeurt, wat me veel zorgen baart.
Mijn iets jongere zus, heeft een zgn. zwangerschapspsychose.
Heeft iemand van jullie daar weleens mee te maken gehad?
Ze heeft 2 kinderen, een van 3 en een baby van 2,5 maand.
Ze zijn ondergebracht bij een pleeggezin op het moment.
Bovenop dit alles , kwam mijn verhaal iets eerder in de krant.
Mijn internet was ik 15 dagen kwijt, tot vandaag, GELUKKIG!!!
Daar heb ik tot nu toe 7 reacties op gehad, w.o 5 van ttm-ers.
Een van hen komt vanavond bij me thuis om te praten over....TTM.
En een andere reactie was van SBS6, daar heb ik telefonisch op gereageerd.
En meteen gezegd dat ik mee wilde werken, en nu gaat het dan gebeuren, zoals jullie al hebben kunnen lezen.
Ik weet effe niet waar mijn voor en achterkant zit, hahahaha,
maar ik laat het maar over me heen komen en verwerk alles maar achteraf.
ZO, dat was weer effe mijn verhaal, dat moest ik effe kwijt, voelde me zo geisoleerd door al die dagen niet op internet te kunnen, maar nu is het weer OK!!
Groeten aan jullie allemaal, en duim maar voor ons dat we niet te gespannen worden, want dat kan gevaarlijk zijn voor een ttm-er!!
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Monique3.

dian
27 augustus 2002, 21:54
Hoi Monique,

Bedankt voor het welkom heten. Ik ben één van de personen die jou via je website heeft gemaild!

Wat vervelend voor je zus en natuurlijk voor jullie allemaal. Ik wou dat ik je kon helpen maar ik heb totaal geen ervaring met zwangerschapspsychose. Het klinkt erg vervelend allemaal. Het lijkt me voor haar zo erg dat haar andere kinderen nu in een pleeggezin moeten zijn. Is er zicht op snelle vooruitgang?

Heel erg veel sterkte en ik wou nog even zeggen dat ik trots op je ben! Je moet het maar durven hoor! Petje :D af voor je!

Dian.

monique3
28 augustus 2002, 12:47
Hoi Dian, wat fijn om te horen dat je trots op me bent, dat doet me wel wat.
Een vreemde die dat zomaar tegen me zegt, dank je!!
Goed van jou dat je al wat over jezelf hebt durven vertellen.
Ik heb nog een vraagje voor je, maar die zal ik je sturen in een private message,okee?
groetjes van monique3.

dian
28 augustus 2002, 14:39
Hoi Monique,

Je mag me altijd privé mailen hoor!

Groetjes,
Dian