PDA

View Full Version : hallo iedereen


anneke
27 augustus 2002, 16:33
Hallo iedereen, ik ben Ann, 35 jaar, gehuwd, en heb 2 dochtertjes. Onze kleinste, nu 22 maanden trekt ook haar eigen haartjes uit, en niet zomaar 1 haartje, maar tot voor enkele weken was ze op de bovekant van haar hoofdje bijna helemaal kaal. Ik liet dan haar haartjes superkort knippen en dacht dat dat zou helpen. Eerst wel want het lukte haar niet meer, maar nu haar haartjes weer wat langer groeien, begint ze opnieuw. Ze zoekt ook haar voorraad bij haar zusje of soms bij mij. Zelfs onze poes is niet veilig met haar dikke vacht.Ze geniet dan enorm, en zuigt aan haar duimpje. Zou dit ook ttm zijn ? Ik had reeds met enkele van jullie kontakt, maar ben niet zo handig met computers en forums.
Ik heb het er ook redelijk moeilijk mee.

Groetjes Ann

Ik wens ook iedereen op dit forum veel sterkte toe en bewonder jullie voor jullie moed !

Webmaster
27 augustus 2002, 17:01
Beste Anneke,

Welkom op HaarWeb!

Ik had reeds met enkele van jullie kontakt, maar ben niet zo handig met computers en forums. Nou, zo te zien valt dat wel erg mee hè?! Je bericht staat er perfect op!

Ik hoop dat je in ieder geval de nodige steun bij TTM-lotgenoten op HaarWeb zult vinden en ik wens je daarnaast heel veel sterkte toe met je dochtertje.

Sterkte,

bolleke
29 augustus 2002, 22:03
Hallo Anneke,

Ik denk dat wij enkele weken (maanden?) geleden elkaar gesproken hebben aan de telefoon, kan dat?
Hoe is het nu verder met jullie? Heb je ergens hulp gevonden? Of staan jullie nog steeds machteloos?
Hoe jong je kindje ook is, het is TTM...
Bij zo jonge kinderen gaat het gedrag soms vanzelf over maar ik neem aan dat het voor jullie heel moeilijk is.
Kunnen wij verder ergens mee helpen? Heb je ooit contact gehad met andere moeders van jonge kinderen met TTM?
Toch goed van jou om je hier aan te melden, misschien kom je via deze weg in contact met andere ouders.
Ik wens je alle steun, maar vooral het nodige geduld met jezelf en met je dochtertje... denk eraan; jij hebt er op dit moment meer last van dan zijzelf. Dus hou van haar en knuffel ze, elke dag en meer...

Heel veel sterkte!
Bolleke