PDA

View Full Version : Iemand ervaring met derma hair control??


blueberry
10 augustus 2005, 00:31
Hoi, ik wil graag weten of er mensen zijn die het middel al geprobeerd hebben en of het resultaat bevredigend was natuurlijk.
Het zou een grote uitkomst zijn om nooit meer te hoeven ontharen en ik wil het middel graag aanschaffen, maar ik hoor liever eerst van anderen of het echt werkt.

groetjes blueberry

blueberry
14 augustus 2005, 09:29
Ik snap niet dat niemand reageert :(
Van wat ik gehoord heb is dit middel de oplossing voor mensen met overbeharing. Gewoon cremmetje smeren (wel elke dag 4 maanden lang overigens, op zich best een karwei, maar toch...) en weg haartjes voorgoed!!

En dan heeft opeens niemand interesse meer :confused: , ik snap 'm niet. Ik dacht dat de mensen op dit gedeelte van het forum zich ook aan de overtollige haartjes zaten te ergeren en er juist veel ervaring met dit product uitgewisseld kon worden. Maar ja, ik heb het blijkbaar fout ingeschat:confused:
Jammer...

Marte
16 augustus 2005, 21:34
Ik snap niet dat niemand reageert :(
Van wat ik gehoord heb is dit middel de oplossing voor mensen met overbeharing. Gewoon cremmetje smeren (wel elke dag 4 maanden lang overigens, op zich best een karwei, maar toch...) en weg haartjes voorgoed!!

En dan heeft opeens niemand interesse meer :confused: , ik snap 'm niet. Ik dacht dat de mensen op dit gedeelte van het forum zich ook aan de overtollige haartjes zaten te ergeren en er juist veel ervaring met dit product uitgewisseld kon worden. Maar ja, ik heb het blijkbaar fout ingeschat:confused:
Jammer...

het spijt me wel, maar ikdenk niet dat eimand weet waar je het over hebt. Mss moet je wat info op het web zetten zodat we wat op onderzoek uitkunnen gaan. ikzelf heb er ook nog noit van gehoord. (wel van kalo...)

Pantau
17 augustus 2005, 23:59
Derma hair control is een middel dat vergelijkbaar is met kalo alleen belooft het iets minder. De haren blijven wel aanwezig maar zullen dunner, lichter, zachter, etc zijn.

Het is in Nederland alleen verkrijgbaar via tv.

blueberry
18 augustus 2005, 03:22
Huh? ik dacht dat die haren helemaal zouden verdwijnen op den duur...

Of heb ik niet goed gelezen....?

YouDid
18 augustus 2005, 12:25
Huh? ik dacht dat die haren helemaal zouden verdwijnen op den duur...

Of heb ik niet goed gelezen....?

Ja dat dacht ik dus ook.

Maar heeft niemand ervaring met dit product?

blueberry
19 augustus 2005, 00:39
Op verzoek hier wat meer info voor degenen die 't ook ff willen nalezen....
Dit heb ik gevonden op het web:

Derma hair control.
Nu bent U voor altijd van die lastige haargroei af!
U ziet er nu altijd sexy en verzorgder uit dan ooit.

Derma Hair Control is wereldberoemd en een uniek middel dat op natuurlijke wijze uw ongewenste haargroei langdurig weghaalt,

Kent U dat ook? Vervelende haargroei op uw benen,armen,rug of de bikinizone?
U zult zeker dagelijks scheren of epileren maar de haren groeien daarna nog veel sneller dan ooit.
Of hebt u ook een ontharingsmiddel dat sterk chemisch is en uw gevoelige huid schade toebrengt?
Die zorgen zijn voorgoed voorbij!
Want Derma hair control begint aan de basis namelijk bij de haarwortel.
Derma hair control...
is op 100% natuurlijke basis,in klinieken getest en het werkt echt
geen dure behandelingen meer met risiko en zonder garantie
is spaarzaam in het gebruik en bevat geen parfum of kleurstoffen.
heeft een licht peeling effekt waardoor de huid zachter en mooier wordt.
door het zuinige gebruik doet u lang met een flakon een damesbaard kan men met een flakon 6 maanden behandelen.
reken eens uit wat gewoon epileren of crèmes zou kosten.
dan zwijgen we nog over de risico’s van laserbehandelingen.

omdat de groeicyclus van haren nooit dezelfde is moet derma hair control dagelijks worden gebruikt tot de haargroei voorgoed verdwenen is.
breng de gel eenvoudig in een dun laagje aan en smeer het over een groter gebied goed in.
de haargroei zal op natuurlijke wijze verminderen,ze worden dunner en lichter tot ze geheel verdwijnen.

het geheim van Derma hair control zit in de natuurlijke ingrediënten, zout uit de dode zee en citroenextrakten beïnvloeden in het groeiproces van het haar de, zogenaamde
katagenfase-de haarwortel dusdanig dat die zwakker wordt en het haar zich niet meer ontwikkelen kan.
Het haar blijft niet groeien .
Scheren en epileren is niet meer nodig.
De werking van Derma hair control is onder patent en in langdurige tests in klinieken onderzocht.
De werkzame stoffen van Derma hair control zijn niet nieuw .
Al honderden jaren is in de Orient de werking van citroenzuren tegen haargroei een bekende remedie .
Juist in deze gebieden is overbeharing een probleem en was er een bruikbaar middel nodig men noemde het de suikering methode.
De ontwikkelaars van Derma hair control namen deze wetenshap over en verbeterden het.

Een flakon bevat:
Water,citroenzuur,dode zee zout,propylene glycol,glyceryl stearate,peg-100 stearate,seleroticum gum,sodium hydroxide,methylparaben


dus..
Wie gebruikt dit toevallig?

japoera
21 augustus 2005, 16:27
dus als ik het goed heb gelezen, hoef je het alleen aan te brengen?


niet ontharen ervoor ofzohttp://www.haarweb.nl/forum/images/icons/icon5.gif

Daniella
21 augustus 2005, 17:47
Ik heb er geen ervaring mee maar ben altijd erg kritisch tav dat soort produkten die je alleen via tv of internet kan aanschaffen. Dus als iemand er wel evaring mee heeft dan zou ik dat ook graag willen horen. Er is nu trouwens bij Etos ook een haargroeiremmer te koop: moisturising hair minimiser van King of Shaves. `T is de bedoeling dat je dat elke dag na het scheren op je lichaam smeert en dan zou het haar na 8 weken dunner en lichter worden. Ik heb het wel aangeschaft maar vergeet steeds om elke dag te smeren :P . Het is niet voor je gezicht te gebruiken.

blueberry
21 augustus 2005, 19:12
Volgensmij mag je zelf bepalen wanneer je het aanbrengt, zolang je het maar dagelijks aanbrengt.
En je hoeft idd niet eerst te ontharen.

Maar ja, zolang niemand ervaringen kan delen, weet ik niet of het uberhaupt werkt...:(

YouDid
21 augustus 2005, 19:19
Ik heb er geen ervaring mee maar ben altijd erg kritisch tav dat soort produkten die je alleen via tv of internet kan aanschaffen. Dus als iemand er wel evaring mee heeft dan zou ik dat ook graag willen horen. Er is nu trouwens bij Etos ook een haargroeiremmer te koop: moisturising hair minimiser van King of Shaves. `T is de bedoeling dat je dat elke dag na het scheren op je lichaam smeert en dan zou het haar na 8 weken dunner en lichter worden. Ik heb het wel aangeschaft maar vergeet steeds om elke dag te smeren :P . Het is niet voor je gezicht te gebruiken.

En hoeveel kost dat middeltje van de Etos?

Marte
22 augustus 2005, 16:44
Mijn zus en ik hebben eens een keer zoiets besteld (mss is het wel hetzelfde), dat je inderdaad erna moest insmeren, en dat bleek, na een beetje studie en verdiepen op internet en zelf, pure onzin te zijn. Als jullie iets willen proberen denk ik dat je beter Kalo probeert. Ik heb de indruk dat dit beter is dan al die andere producten. EN merk zelf dat haren na 2 maanden iedere week opnieuw epileren (dus heb elk haartje waarschijnlijk 3 keer gehad) dat een gedeelte inderdaad wit is teruggekomen; En ander gedeelte is wel dunner maar nog steeds gepigmenteerd. (zie andere "kalo" forum.)

Daniella
25 september 2005, 15:28
En hoeveel kost dat middeltje van de Etos?


Sorry beetje late reactie, kost geloof ik 10 euro

jool
10 oktober 2005, 09:34
Hoi, ik wil graag weten of er mensen zijn die het middel al geprobeerd hebben en of het resultaat bevredigend was natuurlijk.
Het zou een grote uitkomst zijn om nooit meer te hoeven ontharen en ik wil het middel graag aanschaffen, maar ik hoor liever eerst van anderen of het echt werkt.

groetjes blueberry

Hoi Blueberry,
Ik heb derma hair control na het zien van een reclame op tv aangeschaft. Ik baal van al mijn ongewenste haren en omdat je volgens de reclame dit slecht 8 weken hoeft te smeren omdat je dan elke haar wel een keer in een bepaalde groeifase gehad had, leek de energie en de inversering mij te doen. Ik heb namelijk ook ontharen met licht geprobeerd, een soort laserontharen, maar dat was heel erg duur en ook nog eens pijnlijk en het heeft niet echt goed geholpen. (Misschien heb ik stoere haren die zich niet zo maar laten verwijderen.) Volgens de reclame is het reukloos....nou mooi niet dus. Ik vind het niet zo aangenaam ruiken en gebruik het daarom elke avond omdat ik overdag niet met die lucht om mij heen rond wil lopen. Het is inderdaad heel makkelijk uit te smeren maar het plakt ook een beetje. Ik gebruik het nu drie weken maar omdat je alleen de flacon thuisgestuurd krijgt zonder een uitgebreide beschrijving weet ik niet of ik het op de goede manier gebruik. Ik ga elke avond douchen en scheer mijzelf op de plekken die ik wil insmeren. Vervolgens smeer ik het goedje op verschillende plaatsen en ga dan heel stil in bed liggen om maar vooral niet teveel aan de lakens te smeren. Het trekt redelijk snel in maar het blijft een beetje plakkerig. Ik baal wel dat er naast wat op de flacon staat geen duidelijke beschrijving bij zit. Er staat nergens hoevaak je het per dag moet gebruiken en wat een slimme manier van gebruiken zou kunnen zijn. Omdat ik het ook onder mijn oksels smeer kan ik dus geen deo gebruiken. Nou doe ik dat toch niet als ik naar bed ga maar het is wel een van de redenen dat ik het spul niet 's ochtends gebruik. Ik heb inmiddels wel gelezen dat je het spul langer dan 2 maanden moet gebruiken en daar baal ik van. Als ik dat geweten had, had ik slechts 1 plaats uitgekozen om het effect te onderzoeken en pas als het werkt was ik doorgegaan op andere zones. Nu smeer ik redelijk veel in en kan ik het dus zeker geen 4 tot 6 maanden met 1 flacon doen. En als het niet werkt vind ik 50 euro toch veel geld. Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt en als jij nog tips hebt, lees ik ze graag.
Groetjes van Jool

jool
16 oktober 2005, 13:38
Hoi Blueberry,

ik heb inmiddels op een Duitse site gekeken en heb commentaren gelezen die niet zo positief zijn. Iemand had het spul een jaar gebruikt en had geen resultaten behaald en iemand anders was ook ontevreden.
Ik moet zeggen dat na ruim 4 weken gebruiken, ik nog geen verandering zie. Wel balen natuurlijk: 4 weken stinkend en plakkend in bed liggen voor niets.....

groetjes van Jool

blueberry
14 december 2005, 20:05
Hey Jool,
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor je reactie. Eindelijk iemand die het geprobeerd heeft. Sorry dat ik nu pas reageer, maar ik dacht dat er toch niemand meer zou reageren, dus ik heb al zo'n 3 maanden niet meer op deze site gekeken. Ik was net van plan om Derma hair control maar eens aan te schaffen, dus vandaar dat ik toevallig vandaag keek of er nog nieuwe reacties waren binnengekomen.
Door jouw berichtje heb ik besloten om maar ff te wachten met het uitgeven van mijn 50 euro.
Eerste nadeel: Je zegt dat het niet zo lekker ruikt, nou daar baal ik dus al heel erg van.
Tweede nadeel : Geen duidelijke gebruiksinstructies, dat is idd niet zo handig. Ik meen wel gelezen te hebben dat je het 1 keer per dag moet gebruiken, maakt niet uit op welk tijdstip.
Derde nadeel: Er schijnen mensen ontevreden over het produkt te zijn. Iemand gebruikte het zelfs een jaar zonder resultaat.:confused:
Vierde nadeel: Plakkerigheid. Eelgh!! Dan kan ik meteen elke dag mijn lakens wassen, want ik wil het voor mijn benen gebruiken.

Weet je, eerlijk gezegd kan ik best leven met nadeel 1,2 en 4, als ik zeker wist dat het effect had, maar zoals je het beschrijft laat het effect nogal te wensen over.
Intussen gebruik je het middel al een paar maanden als het goed is. Graag hoor ik van je of jij nog wel effect gemerkt hebt. Want ja, er zullen altijd wel een paar mensen rondlopen die ontevreden zijn. Geen enkel product kan iedereen tevreden stellen.
Als jij nu nog positief bent wil ik het best proberen.

Haha hopelijk lees je dit uberhaupt bericht nog, want deze discussie is al een hele tijd inactief geweest.

Groetjes van Blueberry;)

jool
4 januari 2006, 14:20
Hoi Blueberry, ik ben inmiddels gestopt met het gebruik omdat ik na een paar maanden nog steeds geen resultaat had. Ik heb al eens eerder mijn benen laten behandelen met licht en in het begin had ik de indruk dat het daar beter pakte dan op nog onbehandelde zones, maar nu ik het al even niet meer gebruik, merk ik geen verschil meer. En je zou toch zeggen dat de haarwortels op mijn benen al flink geleden zouden hebben van 5 lichtbehandelingen en dus als sneeuw voor de zon zouden wegsmelten met de Derma Hair Control. Niets is minder waar. Een beetje vent zou jaloers zijn op mijn benen. Probeer maar iets anders dan dit suffe middel.
Mijn reactie is ook weer wat laat omdat er inderdaad niet veel meer gebeurde op de site. Ik ben benieuwd of je dit nog gaat lezen en zal de komende tijd weer af en toe eens kijken.
Groetjes van Jool

gaby14
16 februari 2006, 23:53
Ik heb er geen ervaring mee maar ben altijd erg kritisch tav dat soort produkten die je alleen via tv of internet kan aanschaffen. Dus als iemand er wel evaring mee heeft dan zou ik dat ook graag willen horen. Er is nu trouwens bij Etos ook een haargroeiremmer te koop: moisturising hair minimiser van King of Shaves. `T is de bedoeling dat je dat elke dag na het scheren op je lichaam smeert en dan zou het haar na 8 weken dunner en lichter worden. Ik heb het wel aangeschaft maar vergeet steeds om elke dag te smeren :P . Het is niet voor je gezicht te gebruiken.

daniella kun je het zeggen als je het gebruikt heb en wat de resultaten zijn want ik heb namelijk haar groei op mijn buik omdat ik toen ik nog klein was heel me lichaan heb geschoren en dat is echt kut als je dan resultaat krijgt maar zou je het alsjeblieft willen zeggen want dan haal ik ook gwn dat middeltje
:o

blueberry
9 maart 2006, 17:25
Hey Jool,
Nou daar ben ik weer bijna 3 maanden later. Ik kijk inderdaad niet vaak op deze site. Ik wordt er een beetje depri van dat er eigenlijk nog steeds geen simpele oplossing is gevonden voor overtollig haargroei, terwijl toch veel mensen ermee zitten. :confused:
Nou, die derma hair controll hoef ik nu niet meer aan te schaffen hoor, als ik jouw reactie lees.
Ik hou de ontwikkelingen in de gaten en ik laat het wel ff weten als ik iets tegenkom dat misschien wel helpt.
Groetjes Cheryl

gaby14
1 april 2006, 17:27
Hey Jool,
Nou daar ben ik weer bijna 3 maanden later. Ik kijk inderdaad niet vaak op deze site. Ik wordt er een beetje depri van dat er eigenlijk nog steeds geen simpele oplossing is gevonden voor overtollig haargroei, terwijl toch veel mensen ermee zitten. :confused:
Nou, die derma hair controll hoef ik nu niet meer aan te schaffen hoor, als ik jouw reactie lees.
Ik hou de ontwikkelingen in de gaten en ik laat het wel ff weten als ik iets tegenkom dat misschien wel helpt.
Groetjes Cheryl











okeeee ik hoor het wel