PDA

View Full Version : ik wil het aan een vriendin vertellen


lesley
12 augustus 2005, 19:05
Ik zit met het idee om mijn probleem van overbeharing te vertellen aan een goede vriendin.

Maar ik vind het idee toch wat griezelig.

Iemand tips?

Hebben jullie die stap ook al gezet?

Groetjes

marly
12 augustus 2005, 20:50
Hey Lesley,met welke reden wil je het aan een goede vriendin vertellen?

Marly:)

Marte
16 augustus 2005, 21:38
dag lesly,

ikzelf heb het aan een paar jongens verteld, aangezien mijn omgang met mannen door mijn overbeharing erg specifiek en onzeker vermijdend is geworden. Kwestie van hen een verklaring te geven voor mijn gedrag. En ik moet zeggen dat geen van allen er op gereageerd heeft, allen vermeen ze angstvallig het onderwerp, eveneens de vrouwen. DAt zal voor een groot gedeelte ook wel te maken hebben met het feit dat het onderwerp in Belgie een groot taboe is. Enkel een goede vriendin gaf er wel positieve feedback op.

Dus ik denk dat het afhangt van je relatie, mss kun je het in een broef of mail zetten en er achteraf over napraten, dan is het begin gemaakt, zet er ook je gevoelens bij en de reden waarom je het haar vertelt, dat praat ook gemakkelijker.

In ieder geval zou ik het zeker doen, ook al kan de reactie verkeerd zijn, dan heb je in ieder geval een aanzet gegven.

Veel succces

xxx marte

Emmie_1992
8 oktober 2005, 21:04
Ik zelf heb tegen mijn beste vriendin verteld hoe erg ik ermee zit! dat ik zoveel haren heb. Ik ben nog maar 13 maar zie nu al dat mijn haargroei veel meer is dan normaal is op mijn leeftijd! ik heb donkere haartjes en dat is al helemaal erg. mijn vriendin begrijpt me helemaal! maar toch ik zit hiermee niet zij. ik zat vandaag te denken, als ik volgend jaar op kamp moet een week! hoe moet ik me dan ontharen enzo of tenminste me haartjes op me bovenlip ontkleuren en ga maar door. maar ach dat probleem zie ik dan wel! ben trouwens beetje bang om te kijken hoe ik er in de toekomst uitzie. behaard? naja ik weet het haast wel zeker hoop dat er tegen die tijd veel dingenzijn uitgevonden op gebied van overbeharing!