PDA

View Full Version : hoi allemaal weer een nieuw lid


vaantje
28 augustus 2002, 00:27
Hoi allemaal,

Ik ben net bij Monique geweest zij woont net als ik ook in Den Bosch. Ik heb ook gereageerd op het artikel in de krant. Dat er dus meer mensen/dames zijn met een trekprobleem is mij wel duidelijk geworden. Wat een opluchting, ik ben niet de enige.
Gelukkig doe ik het nog haartje voor haartje, maar kaal word ik er wel van. ha ha . Een jaar of 5 geleden was het wel heel erg en zat ik tijdelijk met een haarstukje, of foezelde wat met een haarband om de plekken te verbergen. Gelukkige gaat het nu wel wat beter. Ik vind het nog steeds lekker om het te doen. Die grijze haren zijn op dit moment erg in trek. Jammer is dan wel dat ik ik ook de donkere haren per ongeluk ruineer. Al bij al wordt het bovenop toch weer een grote plek die naar mijn idee te veel doorschijnt. Het wordt dus van kwaad tot erger. Ik heb 2 maanden geleden een heel drukke periode gehad dus ik weet wel waar het van komt. Maar nu moet ik de cirkel doorbreken en dat gaat denk al een beetje lukken nu ik met Monique heb gesproken.Nog bedankt voor je gastvrijheid Monique bewondering voor je dat je al zover bent.
Ik ben nu 37 jaar en heb het al 20 jaar dus helemaal ervan afkomen wordt een hele klus. Ach een paar keer een haartje trekken vind ik zelf niet erg, als het maar beheersbaar is en het bij een paar blijft. Zo is het eigenlijk wel de laatste 2 jaar geweest tijdens. Tijdens de zwangerschappen ging het bij mij beter en dat heb ik een hele tijd kunnen volhouden. Ik deed het wel maar heel af en toe. Mijn haar kwam wel dun terug maar het kwam in ieder geval terug. Na een 5 centimer word het weer mijn eigen haarkleur. Als ik het dus een periode niet kan laten zoals nu, heb ik daar nog maanden plezier. Omdat het zo kroest is het zo moeilijk om er niks aan te doen als jezelf in de spiegel kijkt. Ik zou eigenlijk er gewoon helemaal mee moeten kappen, maar ik vind het zo lekker en ik kan de disipline er niet altijd voor opbrengen.


Wat een fantastische website is dit trouwens zeg. Technisch ziet het er perfect uit. Ik ben alleen nog niet zo ervaren met zo'n uitgebreide mogelijkheden om een forum met elkaar te voeren maar aldoende leer ik dat wel. Monique mag ik je bellen om even een toelichting te krijgen op een aantal mogelijkheden. Of wil iemand anders me misschien bellen stuur me maar een mailtje.? Mijn vraag nu is Bijv Wat is Post a poll?/?
Ik zou verder graag ook nog mensen willen leren kennen die in Belgie wonen. Ik ga aan het einde van het jaar namelijk wonen in de omgeving van Antwerpen. Monique vertelde me dat er een aantal Vlamingen zijn die zich waarschijnlijk snel zullen melden

monique3
28 augustus 2002, 12:51
Hallo, wat goed dat je je al gemeld hebt!!
Ik vond het fijn dat je er was, we hebben fijn ongedwongen gepraat.
Ik heet je van harte welkom bij de club, en hoop dat je steun hebt aan ons en onze verhalen.
groetjes monique3.

yollie
28 augustus 2002, 19:59
Hoi Vaantje,

Ook van mij even een klein berichtje om je welkom te heten. Ik hoop dat je je thuis zult voelen bij dit forum en wens je veel sterkte!
Groetjes, Yollie

gre
28 augustus 2002, 20:20
Fijn, dat je nu ook je verhaal kwijt kan.
Welkom op dit forum, ik hoop dat je er ook zoals ik steun bij hebt.
Ik zou best net als jij ook medelotgenoten willen ontmoeten.
Groeten Gre.