PDA

View Full Version : Eerste contact


Joan
28 augustus 2002, 19:44
Hallo TTMers
Een paar weken geleden zag ik voor het eerst jullie website en forum - ziet er goed uit.
Ik denk dat ik zelf een matige TTMer ben, ik trek sinds mijn 11e mijn wimpers en werkbrouwen, nu zo'n slordige 40 jaar. Ik lijd er niet echt onder, want ik heb gelukkig veel interesses in mijn leven, en kan de TTM als een kleine afwijking zien.
Maar ik vind het zeker interessant om met anderen te chatten, temeer omdat ik er in die 40 jaar slechts twee mensen ken, die het ook deden! en dan te denken, dat 10% van de mensen het schijnt te doen.
Wat ik frappant vind, is dat veel mensen rond hun elfde zijn begonnen, rond de pubertijd dus.
En wat ik in dat BBC programma zag, dat het een GENEN aange legenheid is - daar viel mijn mond van open.
Een volgende keer wil ik eens dieper op een aantal dingen ingaan, maar ik heb nu niet zo veel tijd.
In ieder geval, iedereen veel sterkte en tot horens.
Joan

yollie
28 augustus 2002, 20:01
Hoi Joan,
Ik zie dat er weer een aantal nieuwe lotgenoten zich hebben aangemeld, hartstikke goed. Ook jij van harte welkom en ik hoop dat je wat steun kunt vinden hier op het forum.
Groetjes, Yollie

gre
28 augustus 2002, 20:30
Welkom op dit forum.
Ik ben medelotgenoot van jou, want ik heb als tiener ook al mijn wimpers en wenkbrouwen uitgetrokken en hoofdhaar.(veel)
Nu laat ik mijn wimpers al jaren met rust, maar pas de laatste jaren komt het heel weinig terug. Ja, ik zit er wel mee.
Groeten Gre.:eek:

monique3
28 augustus 2002, 21:59
Hoi joan, welkom bij onze club.
Je hebt er ook al erg lang last van zeg.
Maar fijn om te horen dat je het kunt zien als iets kleins, waar je weinig last van hebt, dat geld niet voor alle ttm-ers helaas.
Ik hoop dat je wat hebt aan ons en onze verhalen.
En even ter correctie, niet 10% van de bevolking heeft last van ttm, maar 1%.
Maar dat is ook al meer dan genoeg.
sterkte en groetjes van Monique3.