PDA

View Full Version : alle nieuwkomers welkom


marita
29 augustus 2002, 23:39
Hallo ik ben marita
Ik moet me eigenlijk een beetje schamen maar ik heb nog geen een van de nieuwkomers welkom geheten.
terwijl ik hier zelf zo goed ben ontvangen dus bij deze dan.
Ik hoop dat jullie er net zoveel aan hebben als mij want er gaat echt een wereld voor je open he?
Al die verhalen en er zit altijd wel wat tussen waarvan je denkt he dat doe ik ook zo, of dat heb ik ook meegemaakt.
Die verbondenheid is heel fijn en het feit dat je alles kan zeggen want iedereen begrijpt waar je het over hebt .
groetjes en veel liefs.

Oilily
30 augustus 2002, 09:45
Ook van mij aan iedereen een warm welkom.. Erg leuk dat jullie allemaal jullie weg naar dit forum vinden. Ikzelf ben er door een oproep van bolleke in de Flair op terechtgekomen... Hopelijk wordt er snel nog eens een meeting georganiseerd om een gezicht bij jullie nickname te kleven..


groetjes

anneke
30 augustus 2002, 13:58
bedankt !!!!!

Madelief
30 augustus 2002, 23:55
Ik wil me even aansluiten bij het 'kopje' van Marita. Onder een noemer "Nieuwkomers", dan vergeet ik niemand. Goed dat jullie de haarweb site gevonden hebben, het niet meer alleen zijn met dit probleem lucht zo op!, toch? Veel lees en schrijf plezier. Sterkte en succes! Zijn er vragen, stel ze....wil je gewoon wat kwijt, schrijf het...
Groetjes Madelief.