PDA

View Full Version : Nieuwe haarverdichtingsspray!


hairobservator
31 augustus 2005, 14:21
Ideaal voor het optimeren van een haartransplantatie, als de wens naar nog meer volume bestaat, wordt verder veel in make-up- & filmwereld gebruikt, kende al fullmore, toppik, mane, volluma etc.. hollywoodhair uit de spuitbus!

Nu een nieuwe om in te wrijven - niet spuiten dus maar.. kijk zelf en oordeel!

http://www.kerasome.com/index.html

Dr. med. HAIR

lotsahair
31 augustus 2005, 17:04
Ideaal voor het optimeren van een haartransplantatie, als de wens naar nog meer volume bestaat, wordt verder veel in make-up- & filmwereld gebruikt, kende al fullmore, toppik, mane, volluma etc.. hollywoodhair uit de spuitbus!

Nu een nieuwe om in te wrijven - niet spuiten dus maar.. kijk zelf en oordeel!

http://www.kerasome.com/index.html

Dr. med. HAIR

iemand hier die dit al gebruikt ?

deseds
1 september 2005, 11:47
3 HT's ??????????? en ook nog op zoek naar haarverdikker? MY GOD!!! HT's géén succes begrijp ik?

Al.:crybaby:

iemand hier die dit al gebruikt ?

lotsahair
1 september 2005, 12:27
3 HT's ??????????? en ook nog op zoek naar haarverdikker? MY GOD!!! HT's géén succes begrijp ik?

Al.:crybaby:

jazekers , wel een succes , alleen altijd op zoek naar
een nog beter resultaat

Mark82
2 september 2005, 14:44
Ik ga binnenkort aan 1 van de sprays/lotions die op de markt zijn. Het is echter moeilijk om een keuze te maken. Op dit moment denk ik aan Couvre, echter met de komst van dit product kan dit weer veranderen.

Mark82
3 september 2005, 23:44
jazekers , wel een succes , alleen altijd op zoek naar
een nog beter resultaat

Ik heb een vraagje omtrend je 3 ht's als je het niet erg vindt. Hoe staat het ervoor met je litteken? Is dat echt een stuk minder dan na bv je 1ste HT? Ook vraag ik me af of er niet een groot verschil te zien is op het achterhoofd tussen het donorgebied en het resterende gebied. Ik heb bv een foto gezien van een man die 3 ht's had ondergaan en je zag op het achterhoofd duidelijk minder haar op de plek van het litteken vergeleken met de rest van het achterhoofd. Echt opvallend gewoon.

lotsahair
4 september 2005, 12:08
Ik heb een vraagje omtrend je 3 ht's als je het niet erg vindt. Hoe staat het ervoor met je litteken? Is dat echt een stuk minder dan na bv je 1ste HT? Ook vraag ik me af of er niet een groot verschil te zien is op het achterhoofd tussen het donorgebied en het resterende gebied. Ik heb bv een foto gezien van een man die 3 ht's had ondergaan en je zag op het achterhoofd duidelijk minder haar op de plek van het litteken vergeleken met de rest van het achterhoofd. Echt opvallend gewoon.

litteken zie je niet , behalve als het haar helemaal
nat is , maar ik ben er niet blij mee .
In de tijd van mijn ht's was er nog geen fue , als
ik nu een ht zou doen , altijd fue , never en nooit
meer strip ! Het wordt voorgesteld als een 'potloodstreepje'
maar het is echt wel breder! De ht's op zich ben ik tevreden over,
behalve dan dat je altijd meer dichtheid wil (wie niet) .

hairobservator
4 september 2005, 15:02
Meer dichtheid/volume wil iedereen die een haarprobleem heeft, heb 4 strip-ht's en 3 fue-ht's gedaan maar als Dr. HAIR er eens echt super uit wil zien voor een speciale gelegenheid, bijvoorbeeld afgelopen vrijdag naar het theater dan gaat de trukkendoos toch weer even open..

..vroeger gebruikte ik soms weleens mane, tegenwoordig volluma.

www.mane.itgo.com (http://www.mane.itgo.com/)

www.volluma.nl (http://www.volluma.nl/)

Dr. med. HAIR

Mark82
4 september 2005, 15:24
litteken zie je niet , behalve als het haar helemaal
nat is , maar ik ben er niet blij mee .
In de tijd van mijn ht's was er nog geen fue , als
ik nu een ht zou doen , altijd fue , never en nooit
meer strip ! Het wordt voorgesteld als een 'potloodstreepje'
maar het is echt wel breder! De ht's op zich ben ik tevreden over,
behalve dan dat je altijd meer dichtheid wil (wie niet) .

Maar heb je niet erg veel haar verloren op het donorgebied door de 3 HT's? Zodat je echt een verschil zit met de rest van het haar op het achterhoofd? Het litteken is dus verder niet erger na 3 HT's dan 1?

lotsahair
4 september 2005, 16:20
Maar heb je niet erg veel haar verloren op het donorgebied door de 3 HT's? Zodat je echt een verschil zit met de rest van het haar op het achterhoofd? Het litteken is dus verder niet erger na 3 HT's dan 1?

nee , zit alleen wat strakker

test123
4 september 2005, 22:01
Na een paar strips nauwelijks een lidteken. Van trekkend gevoel alleen de eerste paar dagen na de operatie last. Na genezing van het lidteken merk ik er niks van. Ik verbaas me dan ook over meldingen van mensen dat het lidteken na jaren nog zeer zou doen. Ik heb er totaal geen last van.

Crazy9
5 september 2005, 12:12
Ik zou ook iedereen een Fue ipv een Strip kunnen aanraden.

Ik heb er zelf 1 laten doen en na een paar weken zag
je totaal niets meer van dat er wat weggenomen was. :D

cherifo
5 september 2005, 18:01
Ik zou ook iedereen een Fue ipv een Strip kunnen aanraden.

Ik heb er zelf 1 laten doen en na een paar weken zag
je totaal niets meer van dat er wat weggenomen was. :D
en hoeveel grafts heb je laten doen..?
wat zie je dan na dat je een fue hebt laten doen?
ja ik weet dat je haren wel word kaalgeschoren bij een fue..en dan valt het natuurlijk wel op dacht ik..maar hoelang duurt het dat je je in het openbaar kan vertonen ,zonder dat het opvalt?

thanks

Crazy9
5 september 2005, 23:14
[QUOTE=Crazy9]Hey Cherifo,

Ik heb er 1500 laten plaatsen.

Jaa nadat de operatie gedaan is, zie je wel allemaal plekjes waar
de grafts uitgehaald zijn.

Maar ik ben 2 dagen nadat het gebeurd is op vakantie gegaan, en toen heel de week een petje op gehad. (ook ivm de zon)

Na die week ben ik weer gaan werken en niemand heeft er wat van gemerkt dat ik wat had laten doen :-), je kon het nog wel wat zien hoor maar dat moest je het weten en er heel goed op letten.

cherifo
8 september 2005, 00:31
[QUOTE=Crazy9]Hey Cherifo,

Ik heb er 1500 laten plaatsen.

Jaa nadat de operatie gedaan is, zie je wel allemaal plekjes waar
de grafts uitgehaald zijn.

Maar ik ben 2 dagen nadat het gebeurd is op vakantie gegaan, en toen heel de week een petje op gehad. (ook ivm de zon)

Na die week ben ik weer gaan werken en niemand heeft er wat van gemerkt dat ik wat had laten doen :-), je kon het nog wel wat zien hoor maar dat moest je het weten en er heel goed op letten.

enne nu hoe lang is het geleden? valt het nu nog op??
waar heb je het laten doen enne prijs misschien?

Crazy9
8 september 2005, 09:44
Ik heb het in april jl laten doen.

Ik heb er 1500 laten plaatsen, in 2 dagen en bij elkaar
duurde het zo'n 20 uur :(

Ik heb het bij Pro Hair in Belgie laten doen en het gebeurde door dr Ilter met assistent uit Zweden ( jullie wel bekend??)

Nu na 4 maanden beginnen de transplantaten langzaam aan omhoog te komen :D , ik weet niet of dat snel is??

Uhm ja de prijs, ik betaalde 5,50 euro per graft maal 1500.

Ik zal wel dat ivm het 1 jarig bestaan het in november 4 euro per graft kost.

Diksy
5 maart 2007, 10:14
iemand hier die dit al gebruikt ?

Ik heb Kerasome enige tijd geleden uitgetest. Naast de lotion die je moet aanbrengen (zoals Couvré) zit er ook een potje met strooihaar bij ( zoals Toppik) Die beide heb je nodig voor een goed resultaat. Om die reden heb ik besloten om het niet te importeren.

Diksy

hairobservator
10 maart 2007, 15:14
Hallo Diksy(hans).
Belde jou ooit over Valerias na een mailing(jij wou wetenschappelijke resultaten zien weet je nog!)
heb je toen ook getipt over haarverdichtingsproducten & HT en dat heb je goed omgezet dat moet ik je nalaten. Voorbeeld was denk ik MANE!

Dus Kerasome was niet goed genoeg!
OK jij bent een kenner op dit gebied(?) ik heb het nooit gebruikt!
Nou wat ik als zeer geoefend MANE & VOLLUMA gebruiker graag als een verbetering wil zien is:
Haarverdichtingsspray moet meer glans bevatten - zegmaar zoals een soort van autolak!
Meer die "metalicglans" die er ook bij verschillende kleuren van auto´s doorheen zit dat is wat
ernog aan onbreekt bij de meeste haarverdichtingspray´s!
Ik hoop je begrijpt wat ik bedoel of beter jullie hier op HaarWeb begrijpen wat ik bedoel!
HALLO SPRAY PRODUCENTEN OPGELET DE KLANT IS KONING EN WIL HET BETER!

Ben alléén bekend met MANE & VOLLUMA!
Je kunt nu wel gaan nawerken met een glimmende glanzende haarlak maar ook dit is ook weer niet super optimaal, beter het zit er al doorheen verwerkt en niet eroverheen! Je haar beweegt vaak niet meer door teveel haarlakgebruik dat is weer niet natuurlijk en maakt het weer meer opvallender dit spraygebruik!
Verder oppassen met het pruikeffect wat ontstaat door teveel spraygebruik!

Verder ook nog een "tipje" voor alle haarverdichtingsspraygebruikers:
Met wat huidpoeder(eigenhuidskleur!) wat door de dames veel gebruikt wordt als make-up gaan we werken op de haarlijn! Na spraygebruik eerst met een wattenstaafje de haarlijn gaan bewerken/cleanen tot een zogenoemde no-hairline-hairline ontstaat zegmaar "zigzaggen met het wattenstaafje" op de huid bij de haaraanzet/haarlijn! Bij het opspuiten even een zonnekapje opdoen je kent ze wel met elastikbandje en van voren een doorzichtig kapje(deze plaats je iets beneden de haarlijn net boven de ogen/wenkbrauwen & spuiten maar)! Daarna even langs de haarlijn met een niet te groffe verstuiverborstel(niet te groot liever een kleine fijne!) wat huidpoeder over de voorhoofdhuid / haarlijn doen voor een perfecte zachte fijne overloop van huid naar haar! De haarverdichtingsspray dient verder meer onder het haar te worden aangebracht..
Verder blijft het op de badkamer nog steeds een zootje..

Groet Hairobservator

Diksy
11 maart 2007, 11:14
Ik ben zelf nier zo bekend met de diverse colorspray-s.
Tot een tijdje geleden heb ik Fullmore uit de USA geïnpoteerd maar ge zien de extra dure verzendkosten was dat niet meer zo interessant. Ik weet wel dat Cosmetic store uit alkmaar dit product nog wel verkoopt.
Je kan die zaak vinden via de Toppik website.

Diksy

pinejo
27 december 2010, 12:04
Hallo Diksy(hans).
Belde jou ooit over Valerias na een mailing(jij wou wetenschappelijke resultaten zien weet je nog!)
heb je toen ook getipt over haarverdichtingsproducten & HT en dat heb je goed omgezet dat moet ik je nalaten. Voorbeeld was denk ik MANE!

Dus Kerasome was niet goed genoeg!
OK jij bent een kenner op dit gebied(?) ik heb het nooit gebruikt!
Nou wat ik als zeer geoefend MANE & VOLLUMA gebruiker graag als een verbetering wil zien is:
Haarverdichtingsspray moet meer glans bevatten - zegmaar zoals een soort van autolak!
Meer die "metalicglans" die er ook bij verschillende kleuren van auto´s doorheen zit dat is wat
ernog aan onbreekt bij de meeste haarverdichtingspray´s!
Ik hoop je begrijpt wat ik bedoel of beter jullie hier op HaarWeb begrijpen wat ik bedoel!
HALLO SPRAY PRODUCENTEN OPGELET DE KLANT IS KONING EN WIL HET BETER!

Ben alléén bekend met MANE & VOLLUMA!
Je kunt nu wel gaan nawerken met een glimmende glanzende haarlak maar ook dit is ook weer niet super optimaal, beter het zit er al doorheen verwerkt en niet eroverheen! Je haar beweegt vaak niet meer door teveel haarlakgebruik dat is weer niet natuurlijk en maakt het weer meer opvallender dit spraygebruik!
Verder oppassen met het pruikeffect wat ontstaat door teveel spraygebruik!

Verder ook nog een "tipje" voor alle haarverdichtingsspraygebruikers:
Met wat huidpoeder(eigenhuidskleur!) wat door de dames veel gebruikt wordt als make-up gaan we werken op de haarlijn! Na spraygebruik eerst met een wattenstaafje de haarlijn gaan bewerken/cleanen tot een zogenoemde no-hairline-hairline ontstaat zegmaar "zigzaggen met het wattenstaafje" op de huid bij de haaraanzet/haarlijn! Bij het opspuiten even een zonnekapje opdoen je kent ze wel met elastikbandje en van voren een doorzichtig kapje(deze plaats je iets beneden de haarlijn net boven de ogen/wenkbrauwen & spuiten maar)! Daarna even langs de haarlijn met een niet te groffe verstuiverborstel(niet te groot liever een kleine fijne!) wat huidpoeder over de voorhoofdhuid / haarlijn doen voor een perfecte zachte fijne overloop van huid naar haar! De haarverdichtingsspray dient verder meer onder het haar te worden aangebracht..
Verder blijft het op de badkamer nog steeds een zootje..

Groet Hairobservator

Hallo Hairobservator,

Als ik dit zo lees dan ben jij wel ervaringsdeskundige vwb Haarspray.

Ik heb heel lang lopen zoeken op het internet naar spray en fibers, de een is nog duurder dan de ander,al deze producten zijn schreeuwend duur:crybaby:! Ik heb bij destijds bij de goedkoopste www.eenvollebos.nl (http://www.eenvollebos.nl) een haarverdikkende spray besteld en dit bevalt me wel.

Maar inderdaad je moet een beetje de slag te pakken krijgen zodat het er natuurlijk uit blijft zien. Gebruik je dit nog en heb je nog meer tips om het er zo natuurlijk mogelijk uit te laten zien?

Alvast bedankt Jos.

AnthonieH
27 december 2010, 12:13
HairObservator is verbannen, Jos. Hij had altijd al moeite om zich hier te gedragen. Na een heleboel geduld, een flink aantal terechtwijzingen en een paar tijdelijke bans, is hij meer dan een jaar geleden definitief verbannen. Hij kan dus niet antwoorden op je vragen.

Maar ik hoop dat er anderen zijn met goede tips voor je!

Giselle
17 april 2011, 22:02
Pinejo, gebruik jij de spray van eenvollebos. nog? Ik vraag me af hoe die bevalt, ten opzichte van fullmore.

Pas34
28 april 2011, 08:52
HairObservator is verbannen, Jos. Hij had altijd al moeite om zich hier te gedragen. Na een heleboel geduld, een flink aantal terechtwijzingen en een paar tijdelijke bans, is hij meer dan een jaar geleden definitief verbannen. Hij kan dus niet antwoorden op je vragen.

Maar ik hoop dat er anderen zijn met goede tips voor je!

Heb een aantal oude forums gelezen van o.a. Hairobservator.
Ik ken Frank van vroeger, Laser Aesthetic tijd.
Had ik altijd best een fijn contact mee moet ik eerlijk zeggen.
Heeft me toendertijd ook geholpen aan Mane, later ben ik toen zelf overgestapt op Toppik.

Toch wel iemand die heel veel verstand van zaken heeft mbt kaalheid dmv jarenlange ervaring, jammer dat hij zich niet kon gedragen dan, zou absoluut een meerwaarde kunnen zijn hier.

Ambo
28 april 2011, 10:15
Toch wel iemand die heel veel verstand van zaken heeft mbt kaalheid dmv jarenlange ervaring, jammer dat hij zich niet kon gedragen dan, zou absoluut een meerwaarde kunnen zijn hier.

Hij was de Johan Derksen onder de HaarWebleden... ;)

Pas34
28 april 2011, 10:24
Hij was de Johan Derksen onder de HaarWebleden... ;)

Mocht ie willen, zo'n haardichtheid :D

Ambo
28 april 2011, 11:00
Mocht ie willen, zo'n haardichtheid :D

Moest jij je bed niet in? ;)

Pas34
28 april 2011, 11:11
Moest jij je bed niet in? ;)

Ik lig in bed (met laptop):D

Ambo
28 april 2011, 11:31
Ik lig in bed (met laptop):D

Kunnen we elkaar een hand geven (als die van jou schoon is tenminste...).

Morgenstond heeft goud in de mond, dus ga er nu maar eens uit... :P

pinejo
30 april 2011, 11:46
Hallo Giselle,

Ik heb voorheen ook Fullmore en Volluma gebruikt, maar omdat dit nogal in de papieren ging lopen, ben ik gaan zoeken op het internet.
Kwam toen bij www.eenvollebos.nl (http://www.eenvollebos.nl/) uit en heb er een besteld.
Het verschil van 32,95 of 16,95 per spray was natuurlijk meteen duidelijk

De spray is goed en ik ben tevreden, maar ik gebruik wel een extra glansspray zodat het zeker niet afgeeft en mooi glanst.
Je kan deze glansfixeerspray ook daar bestellen maar ik gebruik Nivea haircare glans of zoiets. Is net zo goed en zeker goedkoper J

Laterrr