PDA

View Full Version : evn voorstellen


€®n@
3 september 2005, 09:06
Hallo allemaal

Ik ben dus Erna 33 jaar getrouwd en moeder van 2 kinderen(jongens).Ik heb ook last van Hirsutisme (benen-armen-gezicht-buik-maagstreek-borsten).Na 2 keer bij de huisarts te zijn geweest heeft hij mij naar de dermatoloog gestuurd ,daar ben ik ook 2 keer geweest en die heeft me op zijn beurt weer door gestuurd naar de endocrinoloog(hier voel ik me op mijn plaats).Hij heeft mijn hele voorgeschiedenis doorgenomen en wat mijn klachten nog meer zijn en wat blijkt ik had er al 12 jaar eerder moeten zitten.Nu ben ik hier terecht gekomen op het haarweb erg intersessante verhalen allemaal en hier zie je ook dat je niet alleen staat.maar wat me wel opvalt ik heb al wat verhalen gelezen dat ik niets zie (of ik moet een verhaal gemist hebben)over problemen met de bijnieren,dat is dus bij mij het geval.Na wat onderzoeken bleek dat mijn probleem niet bij de eirstokken zit (dat dacht de endocrinoloog eerst)maar dus bij de bijnieren.
Zijn er mensen die er wel ervaring mee hebben Ik slik op dit moment dexamethason tabletten

groetjes Erna

€®n@
3 september 2005, 09:48
even iets recht zetten ik ben dus 33 jaar en niet 33 jaar getrouwd;)


erna