PDA

View Full Version : Waar kan je Toppik of Volluma kopen?


Blauwtje
15 september 2005, 21:24
Hey mensen,

Een vraagje...waar kun je Toppik of Volluma kopen en voor hoeveel?? Ik woon in Amsterdam. Heb mijn Topikk die nu bijna op is bij een haarwerkwinkel gekocht voor zo'n 30 euro... weet iemand een winkel in Amsterdam waar ik het kan kopen en voor hoeveel??

Liefs,

Lanika

Peffieke
16 september 2005, 10:42
Hey mensen,

Een vraagje...waar kun je Toppik of Volluma kopen en voor hoeveel?? Ik woon in Amsterdam. Heb mijn Topikk die nu bijna op is bij een haarwerkwinkel gekocht voor zo'n 30 euro... weet iemand een winkel in Amsterdam waar ik het kan kopen en voor hoeveel??

Liefs,

Lanika

Hallo Lanika,

Ikzelf woon in België en bestelde voordien m'n toppik bij een kapper in Antwerpen. Het kostte ook ongeveer een 35 euro. Toppik kan je in Nederland bestellen - Meer info vind je op www.volluma.nl (http://www.volluma.nl)

Heb je al couvré gebruikt ? Voor mij werkt dit stukken beter dan toppik of volluma want die producten gebruik ik enkel voor m'n kruin.

Blauwtje
18 september 2005, 02:18
Hoi Peffieke,

Hoe is couvré anders dan volluma of topikk?? En waar kun je dat kopen of bestellen??

Liefs,
Lanika

Peffieke
20 september 2005, 10:20
Hoi Peffieke,

Hoe is couvré anders dan volluma of topikk?? En waar kun je dat kopen of bestellen??

Liefs,
Lanika

Hallo Lanika,

Couvré is voor mij iets beter dan toppik of volluma omdat het natuurlijker overkomt. Het is een soort van verdikkingscrème die je aanbrengt op de kale hoofdhuid. Enige probleem bij mij is dat het haar aan de voorzijde heel fijn is en daar heb ik wel meer werk aan om de juiste hoeveelheid te vinden. Je kan het bestellen op www.hairplus.nl (http://www.hairplus.nl)
Als je nog iets wil weten, vraag maar gerust hoor!

Groetjes uit het verre België :cool:

Peffieke
21 september 2005, 10:38
kan je dit ook voor inhammen gebruiken?

Het maakt je haar gewoon volumineuzer, daar waar er natuurlijk nog beetje haar is:cool:

memoli
20 februari 2006, 00:36
Hey mensen,

Een vraagje...waar kun je Toppik of Volluma kopen en voor hoeveel?? Ik woon in Amsterdam. Heb mijn Topikk die nu bijna op is bij een haarwerkwinkel gekocht voor zo'n 30 euro... weet iemand een winkel in Amsterdam waar ik het kan kopen en voor hoeveel??

Liefs,

Lanika

Hoi Lanika,
Je kan Toppik kopen bij een kapperzaak in Amsterdam Oost...het zit tegenover de Artis...Lijn 14 en 9 gaat daar langs...Het is dus de enige kapperzaak die tegenover de Artis ligt....Daar koop ik mijn Toppik producten.. Ze kosten daar ook 30 euro...

memoli
20 februari 2006, 00:40
Peffieke,

Ik heb gehoord dat Volluma slecht voor je haren is....is dit waar?? weet je iets over dit product? Heb gehoord dat dit zo een verf-middel is en die haargaatjes verpest...is dit waar??
Want ik wil dit product ook gebruiken, maar ben bang dat ik nog kaler word:D

syn
20 februari 2006, 16:45
Zijn er nou echt grote verschillen tussen Volumma en Toppik? Ik twijfel nog wat ik ga aanschaffen, hoewel ik wel een lichte voorkeur heb voor Volumma.

Thijs2
20 februari 2006, 22:44
Peffieke,

Ik heb gehoord dat Volluma slecht voor je haren is....is dit waar?? weet je iets over dit product? Heb gehoord dat dit zo een verf-middel is en die haargaatjes verpest...is dit waar??
Want ik wil dit product ook gebruiken, maar ben bang dat ik nog kaler word:D

Ja ik ben idd ook bang als je er veel van in je haar smeert dat het niet echt goed ervoor is...

memoli
22 februari 2006, 00:47
Ja ik ben idd ook bang als je er veel van in je haar smeert dat het niet echt goed ervoor is...

Ja he ???

okeeeyyyy....het is wel zo dat je bij Voluma sneller en makkelijker kan gebruiken...dus je gebruikt hem gewoon als een soort spray...dus da's opzicht veel handiger dan een Toppik...Want bij Toppik ben je echt rond half uurtje bezig om een goede resultaat te krijgen ( inclusief je oortjes wassen,je nek wassen enzovoorts, zodat er geen restjes te zien zijn)...
Maar dat viezige verf wat in Volluma zit, daar twijfel ik nog over!!! Lijk me gewoon slecht voor je haar!! Bij Toppik heb ik NIET zo'n gevoel !!

raichu85
23 februari 2006, 15:08
Ja he ???

okeeeyyyy....het is wel zo dat je bij Voluma sneller en makkelijker kan gebruiken...dus je gebruikt hem gewoon als een soort spray...dus da's opzicht veel handiger dan een Toppik...Want bij Toppik ben je echt rond half uurtje bezig om een goede resultaat te krijgen ( inclusief je oortjes wassen,je nek wassen enzovoorts, zodat er geen restjes te zien zijn)...
Maar dat viezige verf wat in Volluma zit, daar twijfel ik nog over!!! Lijk me gewoon slecht voor je haar!! Bij Toppik heb ik NIET zo'n gevoel !!

je hebt ook fullmore dat is ook een spray voor je haar

hair81
1 maart 2006, 18:06
Hoi Ik had even een vraagje ik ben ook geintereseerd in evt een toppik of dergelijke. Ik zal even mijn haarstatus vertellen. Ik heb overal nog haar geen kale plekken, maar wel dunner met name op de kruin en de eerste 4 centimeter vooraan, ook heb ik respectabele inhammen. Ik heb middel tot donkerblond haar. Ik vroeg mij af wat het beste zal zijn voor mij om te gebruiken. Ik fonh mijn haar altijd en doe er dan een soort wax in echt plakspul. Ik vraag mij af als ik alleen voor de kruin en voor toppik gebruik wat dan het meest natuurlijk is en het makkelijkst in gebruik, ik hou niet van nat haar, zoals eerder gezegt fohn ik het altijd en doe dan soort wax in. Ik heb een beetje een trendy kapsel dus beetje haar door de war, geen strak kapsel, is dit goed te stylen met een toppik??? Wat is dan volgens jullie het beste om te gebruiken. Ik doe ook aan een teamsport, zal dit opvallen met douchen etc???

Hoop echt dat iemand mij hierin even kan helpen heb er weinig tot geen vertand van, groeten Rene.