PDA

View Full Version : Alopecia op televisie bij klokhuis 4 oktober.


christame
22 september 2005, 19:25
Al eerder hadden wij al geschreven dat onze dochter met AA op de televisie zou komen, en wij hebben vele vragen gehad over wanneer de uitzending hiervan zou zijn.
Wij weten sinds kort dat dit op 4 oktober 2005 a.s. word uitgezonden op nederland 3 om 18.25 uur bij het programma Klokhuis.
Onze dochter heeft ook een eigen website die inmiddels door vele bezocht is (ook bezoekers van het haarweb), daar staan wat foto's van de opname op. De rest (het resultaat) kunnen jullie bekijken op de tv.
De website van onze dochter is: cheyennevanveldhoven.tk (uit de lucht)

Tot kijks op 4 oktober of op haar site.

Christa (Moeder Cheyenne):D

belle
22 september 2005, 20:31
Lief, mooi en sterk dochtertje heb je.

Juffie Judith
23 september 2005, 11:59
Wat een supermeid die Cheyenne, dat ze zo durft te vertellen over ALopetia-areata. Ik ga zeker kijken 4 Oktober. En natuurlijk hoop ook ik dat de haren van Cheyenne weer helemaal terug komen.

Succes
Judith
GOD BLESS YOU

Lies86
23 september 2005, 12:01
Heey

Wat gaaf zeg!!
Alopecia komt op deze manier steeds meer in de bekendheid!
Wat is tv toch geweldig hahahaha.
Gaaf cheyenne dat je dit hebt gedaan!
Ik weet zelf hoe spannend het is, en weet ook zeker dat je een hoop reakties zult krijgen!!!
Vooral positieve dan!
Leg je handtekeningen en foto's maar vast klaar want je gaat echt herkend worden hoor op straat!!!

Annelies

Martijn
18 augustus 2009, 22:57
Vanavond was Cheyenne weer op tv bij Klokhuis, ik denk dat het een herhaling was...?

Bekijk het op uitzendinggemist.nl (http://player.omroep.nl/?aflID=9958991)

M1989
19 augustus 2009, 02:20
Heb net de herhaling gezien en vind het toch aardig indrukwekkend. Tevens ook weer een punt dat mijn uitval vergeleken met dit meisje dit gelukkig tot dus ver nog meevalt, hoe raar dit ook klinkt.
Wel goed om te zien hoe positief dit meiske er mee omgaat.