PDA

View Full Version : naar de kapper?


Jolande
28 september 2005, 10:41
Hey,


Ik ben juist gaan douchen en heb weer een hele wastafel vol haar. Het enige dat ik nog overhoud zijn wat haren op mijn kruin die dan heel lang zijn en de kaalheid verbergen.


Nu zit ik met het dilemma of ik nu niet beter al die haren kortwiek maar dan kan ik natuurlijk de kaalheid niet meer verbergen. Het wordt eigenlijk echt wel een grote klus om ze allemaal te kammen en te ontwarren want de losgekomen haren maken knopen met de overige haren.

LWat zouden jullie doen?
Zouden jullie het laten knippen? Of gewoon alles af doen?

En hoe leg je het bij de kapper aan de dag dat hij je (bijna) kale hoofd moet knippen?
Of gaan jullie niet naar een gewoon kapsalon?
Ik zou het bv. niet leuk vinden als iedereen mijn kalende hoofd ziet.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

simbah
28 september 2005, 15:16
Beste Jolande,

Doe wat je zelf denkt dat beter is, maar als ik in jouw plaats was dan zou ik het haar gewoon kortaf knippen. Dat lijkt mij het beste....verder is het aan jouw wat je zelf wilt.

groet,

Duckie
28 september 2005, 19:35
Jolande,

Als je het niet prettig vindt ,dat je in een drukke kapsalon geknipt moet worden, moet je dit van te voren even aangeven. Er zal vast wel ergens een plekje in de kapsalon zijn om je te knippenmet wat meer privacy.
Gewoon vragen als je de afspraak maakt!

Groetjes Duckie

ida sterk
28 september 2005, 20:39
Hallo Jolanda
Ik vind het zelf ook moeilijk ,ik heb achter op mijn hoofd een
heel kaal plek ,ik draag nu een pruik maar ben er ook nog niet aan
toe om alles er maar af te doen.
Zou een thuiskapster niet iets zijn voor je.
Ik wens je veel sterkte toe
Gr Ida

Gewoon_Mariska
6 oktober 2005, 16:38
Ik ben in heel mijn leven nog nooit naar de kapper gegaan, ik kan het nie :confused: /durf het niet.. ik heb er veel moeite mee bij mij knipt een goede vriendin mijn haar die er alles van af weet vanaf het begin. :)

Patriesje
14 oktober 2005, 12:46
Ik laat m'n haar ook knippen door een hele goed vriendin van me.
Alhoewel ik m'n meeste haar weer terug heb, vind ik een kapper echt heel vervelend..
Zeker als ze je net toevallig bij het raam of een andere drukke plek zitten..
nee...laat maar....

Saar
14 oktober 2005, 15:07
Ik heb mijn kapper gewoon verteld wat ik heb... ze bood zelf aan om me te knippen op een plek gescheiden van de salon dus niemand zag het verder. (voor medrwerkers only en die meosten ff niet storen zei ze)

Uiteindelijk toen zogoed als alles eraf was heb ik mn vriedn de tondeuse geven en alles eraf laten halen...

Vertellen was moeilijk maar nu hoef ik niet elke keer uit te leggen wat er is en denkt ze mee oe ik het zo netjes mogekijk eruit kan laten zien

Patriesje
15 oktober 2005, 15:35
Tjah als je een vaste kapper hebt kan je dat inderdaad wel doen..
Dat is wel beter!
Ik ben 1 x naar de salon geweest, maar toen voelde ik me echt totaal niet op m'n gemak...
Dat is gewoon zwaar klote.!

Vandaag nieuwe plek ontdekt waar duidelijk weer haren weggaan...Balen!!!