PDA

View Full Version : vakantie


butterfly
4 september 2002, 20:39
Dag iedereen

Ik ben ongeveer 2 weken terug van vakantie en het was heel druk thuis er waren heel weinig momenten waar dat ik echt alleen was, met als resultaat dat er geen kale plekken bijkwamen en dat de reeds bestaande de kans kregen om zich weg te werken en dat lukte goed ( 1 maand).

Tot ik hier terug ben en nu is het erger dan een hele tijd geleden en ik weet echt niet hoe ik dat moet aanpakken , ik begin terug met school en dan ben ik blij dat ik ook bezig kan zijn.

Dus zo zie je maar , hoe het soms gaat.

daag iedereen

gre
5 september 2002, 00:08
Leuke vakantie gehad?
Ja, ik herken het helemaal. In de vakantie is die behoefte bijna of geheel weg. Je denkt, dat je het gewonnen hebt. Thuis, begin je weer en , zoals bij mij, al vrij snel weer. Eerst weinig en later, het lijkt of je wilt inhalen, nog erger dan voordat je op vakantie ging.
Daar baal ik ook zo van als een stekker. Je denkt, alles was voor niets. De ervaring leert, dat dat toch wel weer op je oude trekniveau terug komt. Maar we willen er vanaf, nietwaar?
Ik zit ook in een dipje. Hoe meer je denkt, dat je er vanaf moet blijven hoe erger het wordt. Ontspannen en er eigenlijk niet aan te denken is voor mij het beste. Ik hoop dat ik je het gevoel gegeven hebt, dat je dus niet alleen staat.
Groeten Gre.:cool:

monique3
5 september 2002, 13:20
Leuk dat je er weer bent, hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad.
Jammer is dat he, als het even goed gaat en het dan weer fout gaat. Ja ik herken het allemaal helaas. Maar je moet het zo proberen te zien, het is een wakker- makertje. En die zul je nog wel meer (nodig ) hebben. Voor je weet wat je grenzen zijn,en dat je die grenzen moet bewaren voor JEZELF!!
Echt, je zult nog wel vaker terugvallen nadat het even goed is gegaan. Dat hoort erbij, de kunst is alleen om dan de draad weer op te pakken en jezelf niet verder af te laten glijden in die negatieve cirkel.
Ik weet, het is makkelijker gezedg dan gedaan, maar echt, zo werkt het wel.
Niet kwaad op jezelf worden, niet dwars doen, maar de strijd weer aangaan. En als je dat lang genoeg doet, dan moet het een keer gaan lukken.
Keep the faith!!!!
Je bent niet alleen,
groetjes en sterkte Monique3.