PDA

View Full Version : lotgenoten advertenties


milshar
6 oktober 2005, 23:46
Misschien zou er een "advertentiegedeelte" op het forum kunnen komen over lotgenoten van het haarweb die vrienden zoeken om te mailen/msn. Er zijn namelijk wel lotgenoten die niet zo snel naar iemand durven toe te stappen omdat ze bang zijn dat de ander "het probleem" ziet. De een gaat makkelijk met zijn probleem om en de ander niet en die andere persoon zou best wel met mensen in contact kunnen komen via dit forum. Hier weet je tenminste dat je niet perfect bent. Ik hoop dat er meer mensen zijn die er ook zo over denken.

Guoy
9 oktober 2005, 22:24
Hee Milshar,

Als je maar lang genoeg op dit forum hangt dan ontstaan dit soort contacten vanzelf. Maar begrijp ik goed dat je iemand zoekt om mee te praten? Als je dat zoekt dan moet je me maar even een pm sturen met je msn adress en dan add ik je. Maar misschien is je idee wel handig. Moet je ook maar even een pm sturen naar een moderator of de webmaster ofzo.

groeten,

Guoy

Tiuri
10 oktober 2005, 10:20
Hoi Guoy,

Opzich is het niet nodig om ook nog een PM te sturen naar het management als hier een vraag wordt gepost. De vragen in "Suggesties en Feedback" worden zeer serieus bekeken en ook altijd behandeld, al kan dat soms even duren omdat we er dan eerst met elkaar over willen discussieren.

Maar het is dus zeker in behandeling, milshar! :)

Groetjes,

Tiuri

milshar
10 oktober 2005, 14:27
ik heb alle geduld hoor. Het is niet zozeer dat ik trouwens met iemand over mijn probleem wil praten, maar het is wel handig als je erover kan praten zonder steeds een zeur te zijn. Maar we wachten af....

Lies86
10 oktober 2005, 14:38
zonder steeds een zeur te zijn.

Dat ben je nooit hoor hier! Daar zijn we nou juist een lotgenoten forum voor!

Guoy
10 oktober 2005, 19:02
Hoi Guoy,

Opzich is het niet nodig om ook nog een PM te sturen naar het management als hier een vraag wordt gepost. De vragen in "Suggesties en Feedback" worden zeer serieus bekeken en ook altijd behandeld, al kan dat soms even duren omdat we er dan eerst met elkaar over willen discussieren.

Maar het is dus zeker in behandeling, milshar! :)

Groetjes,

Tiuri

Okidook! dan weet ik dat! :)

Webmaster
25 april 2007, 14:20
Misschien zou er een "advertentiegedeelte" op het forum kunnen komen over lotgenoten van het haarweb die vrienden zoeken om te mailen/msn.

Hee Milshar,

Als je maar lang genoeg op dit forum hangt dan ontstaan dit soort contacten vanzelf.

Beste Milshar,

Bedankt voor je suggestie!

Zoals Guoy al aangeeft, ontstaan contacten tussen lotgenoten vanzelf via het HaarWeb Forum. Daar is het nu juist voor bedoeld. :)

Een apart advertentie-gedeelte op het HaarWeb Forum is in mijn ogen niet noodzakelijk om lotgenoten met elkaar in contact te laten komen. Als onze leden met elkaar willen mailen, kunnen ze dat aangeven op het forum of via een PM (Private Message). Als je sowieso openstaat voor contact via MSN, dan heb je de mogelijkheid om je in profiel je MSN-account op te geven, zodat onze leden je via die weg kunnen benaderen.

Mocht je aanvullingen op je idee hebben, dan hoor ik ze graag!

Webmaster
22 mei 2007, 13:11
Geen verdere reacties meer gehad op deze discussie, dus ook deze gaat naar het Archief.