PDA

View Full Version : Help!! + Advies


strawberries88
7 oktober 2005, 18:41
Mijn haar is natuurlijk zwart, heb n stuk van mijn haar (pony) van beneden gebleekt, nu is het oranje/blond, maar ik will het terug naar mijn natuurlijk zwart haar, zonder het knippen. Ik was verteld dat ik het zwart moest kleuren en dan 2 weeken wachten of zo tot het n beetje vervaaged is dan het weer zwart moest kleuren, dan zou het gewoon zwart blijven? is dat zo? of is er n andere oplossing?

Guoy
7 oktober 2005, 22:13
Wauw! Je hebt wel een bizarre thread titel voor zo'n klein probleem. Ik dacht toen ik de titel las dat je ieder moment kon sterven en nog graag wilde weten wat voor cateringbedrijf je het beste kan inhuren voor je begravenis.

Maargoed. Als iemand dit tegen jou zegt dan zou ik dit maar proberen. Mislukt het dan verf je het daarna nog een keer zwart, tot het net zo zwart is als je hartje het begeert.

Een andere oplossing is met een bivakmuts die van boven open is zodat ze het probleem kunnen zien een kapperszaak binnenlopen of intrappen en met een pistool op het hoofd van de kapper hem/haar dwingen je haar goed te verven. :)

Maar zo'n groot probleem is het niet lijkt me. Gewoon een beetje verfen! ;) Komt wel goed.