PDA

View Full Version : Wenkbrauw implantatie?


Blauw
19 oktober 2005, 17:27
Mijn vriendin heeft ooit in haar tienerjaren iets te rigoreus haar wenkbrauwen geplukt. Zo erg dat het nu niet meer aangroeit. We weten niet zeker of dit ook echt zo is, maar ik wil haar wel graag hiermee helpen. Voor mij hoeft het namelijk niet maar ze zit er zelf wel mee dat ze elke ochtend d'r wenkbrauwen moet bijtekenen.

Daarom deze vraag: waar kan zij dit laten doen of kan ze een consult krijgen, en wat zijn de kosten hiervan? Is dit een veel-eisende procedure?

Ik ben zelf uitgekomen bij transhair.nl, maar als er hier iemand is met nog meer informatie dan hoor ik dat graag :)

haarfreak
19 oktober 2005, 17:54
Mijn vriendin heeft ooit in haar tienerjaren iets te rigoreus haar wenkbrauwen geplukt. Zo erg dat het nu niet meer aangroeit. We weten niet zeker of dit ook echt zo is, maar ik wil haar wel graag hiermee helpen. Voor mij hoeft het namelijk niet maar ze zit er zelf wel mee dat ze elke ochtend d'r wenkbrauwen moet bijtekenen.

Daarom deze vraag: waar kan zij dit laten doen of kan ze een consult krijgen, en wat zijn de kosten hiervan? Is dit een veel-eisende procedure?

Ik ben zelf uitgekomen bij transhair.nl, maar als er hier iemand is met nog meer informatie dan hoor ik dat graag :)

Ze zou haar wenkbrauwen ook kunnen laten tatoeeren, dan hoef je het niet te tekenen, dit wordt ook vaak gedaan door mensen die van nature te weinig wenkbrauwen hebben. Als het goed wordt gedaan, dan ziet het ook natuurlijk uit. Transplantie lijkt me best rigoreus en moeilijk, omdat de haartjes bij je wenkbrauwen anders zijn dan bv op je hoofd, het groeit veel langzamer of zelfs helemaal niet, of dat mogelijk met transplantatie????. Lijkt me ook niet leuk als ze dan steeds moet bijknippen. Ik zou iig voor de tatoeage gaan.

Roland
20 oktober 2005, 01:58
Kijk eens op de site van Gho
http://www.hairscienceinstitute.com/

jornkielman
20 oktober 2005, 09:49
Met een haartransplantatie zijn wenkbrauwen prima te verwezenlijken. Ziet er prima uit en het enige nadeel is dat je ze maandelijks moet bijknippen, daar ze blijven groeien. Menig vrouw heeft zich al zo laten behandelen. De keuze tatoeage of haartransplantatie zou voor mij niet moeilijk zijn.. Absoluut een transplantatie ipv tatoeage...

Je kunt de klinieken langsgaan zodat je weet wat het ongeveer gaat kosten...

Succes,
Jorn

kas
20 oktober 2005, 17:07
Hoi,
Ja kan me alleen maar volledig aansluiten bij de vorige post. Transplantatie zou ik in dit geval zeker overwegen. Zoals (menige vrouw) doet moet je vriendin dan haar wenkbrauwen (laten) epileren om een strak modelletje te verkrijgen/behouden.
Succes
Kitty

boobeh
23 oktober 2005, 17:12
beste blauw,

Ik heb ook percies hetzelfde probleem van je vriendin alleen bij mij is het oorzaak van haaruitval in het gezicht onduidelijk. Maar ik overweeg al lang om een haartransp. te laten doen maar durf niet. Alleen wat mij verteld is, is dat voor wenkbrauwen moet je haar van je geslacht deelen gebruiken. Want het hoofd haar grooit veel te snel. Ik weet zelf nog geen goed klinik om dat te laten doen. Zou je mij ook inlichten als je een betrouwbaar instelling vindt?

Groetjes,
Booobeh

kas
24 oktober 2005, 13:47
Hoi Boobeh!
Ik kijk op van je post iz dat hoofdhaar veel te snel zou groeien voor wenkbrauwtransplantatie. Ik heb altijd gehoord dat alle haren op je lijf even snel groeien maar dat de levensduur van je lichaamshaar gewoon veel korter is, kortom op je lijf wordt het eerder vervangen.

Groetjes
Kitty