PDA

View Full Version : afgebroken haren


barbara
23 oktober 2005, 22:07
Hallo allemaal,

Ik heb nu ongeveer 1 1/2 jaar alopecia areata, een plek op mijn voorhoofd, en die begon helemaal links maar helaas breidt het zich steeds meer uit over de rest van mijn voorhoofd.Ik kan het nu ook bijna niet meer bedekken met alleen mijn haar, dus heb maar wat leuke haarbanden aangeschaft.
De laatste tijd zie ik alleen rond de plek heel veel afgebroken haren, varieerend van 1 tot wel 6 cm lang, nou is mijn vraag, komt dat vaker voor?
Groetjes van Barbara

Juffie Judith
24 oktober 2005, 12:26
Hoi Barbara.
Het is mij zelf nog nooit opgevallen, maar ik kan het me wel voorstellen. Ik denk dat de haren bij een plek veel te voorduren hebben en slecht worden. Hierdoor is de kans natuurlijk groter dat ze afbreken. Misschien dat anderen je verder kunnen helpen.

Groetjes Judith

Hallo allemaal,

Ik heb nu ongeveer 1 1/2 jaar alopecia areata, een plek op mijn voorhoofd, en die begon helemaal links maar helaas breidt het zich steeds meer uit over de rest van mijn voorhoofd.Ik kan het nu ook bijna niet meer bedekken met alleen mijn haar, dus heb maar wat leuke haarbanden aangeschaft.
De laatste tijd zie ik alleen rond de plek heel veel afgebroken haren, varieerend van 1 tot wel 6 cm lang, nou is mijn vraag, komt dat vaker voor?
Groetjes van Barbara

tinny
24 oktober 2005, 17:36
Hey Barbara,

ik zou het niet weten wat dat kan zijn van die afgebroken haren...
Ik wil je alleen ff zeggen dat 't bij mij ook begon met 'n plek vooraan (ik heb' t al wel 8 jaar) en dat ik toen ook haarbanden droeg, gaf me een veilig gevoel ... en voeld eme daar wel goe dbij :P

groetjes
Tinne (16jaar)

barbara
30 oktober 2005, 19:10
TXS voor jullie reacties!
We laten de hoop niet varen!
X Barbara