PDA

View Full Version : Vraagje aan Linda (fender)


Diana
11 september 2002, 21:37
Hoi Linda,

nav de informatie van petra over hoe de behandelingen evt vergoed te krijgen ben ik voorzichtig aan het kijken of er ziekenhuizen bestaan die de behandelingen volledig voor hun rekening nemen. Dwz of de laser dan wel flitsmethode in ziekenhuizen uitgevoerd worden zonder dat er sprake is van priveklinieken die in ziekenhuizen gevestigd zijn die dat doen zodat het lijkt of dat onder de ziekenhuizen valt?

Ik las terug in het forum dat jij in september begint aan behandeling met de ellipse flex (flitslamp toch? ) in het ziekenhuis in Vlissingen. Weet jij misschien of dit werkelijk onderdeel van het ziekenhuis is of dat het een prive-instelling binnen het ziekenhuis is?
Ik kan natuurlijk ook zelf bellen om het uit te zoeken, maar als jij het weet is dit net zo makkelijk.

Grts, Diana!

fender
4 oktober 2002, 12:58
Hoi Diana,

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest, dus ik lees dit net.

Ik heb vanochtend de eerste behandeling gehad, daar zal ik later nog over schrijven. Volgens mij is cosmoderm wel een onderdeel van het ziekenhuis, maar niet volgens mij zoals een rontgen afdeling.
Het zit in ieder geval wel aan de afdeling dermatologie vast.

Ik zou er dus naar moeten vragen.

Linda

Diana
4 oktober 2002, 14:32
Hai Linda,

Thanx voor je toelichting.

Omdat je het hebt over een aparte naam: Cosmomoderm, denk ik dat het haast wel om een privekliniek gaat. But you never know...........

Grts, Diana

Diana
4 oktober 2002, 15:44
interesting..........ben net aanbeland op de site van cosmoderm, een site die nog in aanbouw is vandaar dat er niet zo gek veel op staat maar kwam dit zinnetje tegen (www.cosmoderm.nl ):


.......omdat Cosmoderm de cosmetische praktijk van de Maatschap Huidartsen te Vlissingen vertegenwoordigd.

Klinkt toch al in de richting van dat het wellicht verstrengeld is met het ziekenhuis, dus misschien via dit meer vergoeding (zie verhaal petra)??????

Diana