PDA

View Full Version : Verbergen van dunnende plekken


jooltje
28 oktober 2005, 09:22
Hoi medelotgenoten,

Hoe gaan jullie om met het verbergen van dunnende plekken. Kam je net zo
lang alle haren eroverheen tot het niet meer gaat.
Draagt iemand van jullie een sjaaltje, petje, hoedje of hoe pakken jullie zoiets
aan?

Groetjes
Jooltje

Georgie
28 oktober 2005, 09:42
Hoi Jooltje,


heb je al eens aan iets als Toppik gedacht? www.toppik.nl (http://www.toppik.nl).

Voordat bij mij de Minox begon te werken had ik een aardig dunne plek voorop/bovenop het hoofd. Ik heb toen een tijdje Million Fibre Hair gebruikt (van dezelfde site) en was daar echt tevreden over. Het is makkelijk aan te brengen en niet te zien. Voor de speciale spray die ze aanbevelen kun je gewoon een standaard haarspray van de drogist gebruiken.

Natascha24
28 oktober 2005, 12:57
Dag Jooltje,

Ik gebruik ook Toppik sinds heel recent nog maar. Dat helpt wel een beetje. Maar als je, net zoals ik, ergens werkt waar er TL-licht is, dan zie je heel goed dat je "iets" op je haar gedaan hebt (door het felle licht). Ik gebruik het alleen wanneer ik op stap ga.

Groetjes
Natascha

Susing
30 oktober 2005, 14:42
Hoi,

Helpt het een beetje, of zie je echt duidelijk verschil?
Mag ik vragen hoeveel zo'n pakketje kost?

Alvast bedankt!

Liefs Susing

Natascha24
31 oktober 2005, 18:20
Het helpt goed vind ik. Maar wanneer je echt grote kale plekken hebt, denk ik dat het minder effectief is. Meer info vind je op www.toppik.nl (http://www.toppik.nl). Ik heb het gekocht via www.haaruitval.net (http://www.haaruitval.net). Dat was volgens mij het goedkoopst. Een setje (Toppik busje + fixatiespray) kost daar 32 euro + verzendingskosten.


Groetjes
Natascha

Deetje
1 november 2005, 15:55
Je maakt me nieuwsgierig.

Er staat op die site geschreven dat het blijft zitten door weer en wind.

Zit het er dan net zo lang tot je het weer wast?
Of moet je het elke dag weer op doen?
Wat gebeurd er als je tussendoor je haren kamt?
Wat als je aan het sporten bent?
Als het regent?

Een hoop vragen sorry.

Natascha24
1 november 2005, 19:55
Het blijft inderdaad goed zitten als je er fixatiespray (of andere haarlak) opspuit. Maar ik heb al gemerkt dat, wanneer je het weer kamt, een deel van de vezels verdwijnen. Wanneer je dit niet doet, zit het er de volgende inderdaad nog (zo goed als) op. Dan moet je je kapsel gewoon een beetje bijwerken. Ik heb er nog niet mee gesport en regen... Tja, ik denk dat het niet zo'n goed idee is om het nat te maken. Op de site staat ook dat je het niet op nat haar mag gebruiken, dus... Volgens mij wordt het dan een soort smurrie :)
Ik gebruik het voornamelijk als ik een avondje ga stappen of moet werken. Het zorgt ervoor dat de hoofdhuid niet zo zichtbaar is door de haren. Wanneer je heel goed kijkt (van heel dichtbij), dan zie je wel een soort spikkeltjes in je haar. Maar dan moet je echt heel goed kijken. Volgens mij zien andere mensen het zeker niet.

Groetjes
Natascha

millie
5 november 2005, 01:24
hallo allemaal,ook ik heb toppic donker bruin besteld ben zeer benieuwd,vraagje;als je het wat wil tegenkammen doe je dat voor of na dat je toppik er op heb gedaan?word je kussen bruin?ben zo benieuwd....liefs millie

Natascha24
5 november 2005, 11:05
Dag Millie,

Ik denk dat je best zoveel mogelijk je haar op voorhand "in vorm" brengt en pas daarna de Toppik aanbrengt. Je kunt het nadien wel nog een beetje lichtjes kammen, maar als je er echt "met de grove borstel" doorgaat, dan gaat het meeste spul er zo weer uit.
Ik heb tot nu toe nog geen vieze vlekken op mijn kussen gevonden, maar ik doe niet zo heel veel Toppik in mijn haar en ik fixeer het met de speciale spray. Ik weet niet hoe de ervaring van andere meiden is?
Groetjes
Natascha