PDA

View Full Version : Chinees medicijn


RobertR
28 oktober 2005, 18:09
Hoi,

http://www.tcmtreatment.com/images/herb-supply/product-price/product-20.htm
Ik heb op internet dit medicijn besteld in China. Kent iemand dit en heeft iemand er ervaring mee? Ik ben van plan het uit te gaan proberen in ieder geval.

Weet iemand iets wat specifiek effect heeft op de haargroei op de wenkbrauwen. Baal er erg van dat deze heel erg dun zijn geworden. Kale kop staat mij op zich wel goed, maar zonder wenkbrauwen voel ik mij niet happy!

groeten,
Robert

elena1
7 december 2005, 16:28
Hallo Robert,

Ik heb een paar maanden het Chinese product shou wu pian geprobeerd maar het heeft helaas niks geholpen. Was ook op basis van kruiden.

Hopelijk heb jij meer succes!

Voor wenkbrauwen kun je terecht op www.headcovers.com

Ik heb ze ook besteld maar ik vind ze voor vrouwen te grof.
Het zijn losse haren geplakt op een gaasje. Je kunt ze gemakkelijk bijknippen in de gewenste vorm als ze te groot zijn. En je kunt ze wellicht verwerken in de haren die er nog zijn?

Groetjes, Elena

RobertR
11 december 2005, 19:03
Hallo,

Ik heb een eerste kuur van dit medicijn gebruikt en het heeft vooralsnog geen effect gehad. Nu wordt er wel verteld dat er mogelijk meerdere kuren nodig zijn om effect te kunnen bieden, maar aangezien het 60$ per kuur kost vind ik dit nogal aan de prijzige kant, zeker daar ik nu allerminst overtuigd ben dat het ook effect zal hebben.