PDA

View Full Version : Overbeharing sneu gevolg van onze samenleving


Joffy
22 november 2005, 12:44
De term "overbeharing" en de minachting voor -vooral- vrouwen met haar op hun benen, gezicht, en ook elders op hun lichaam, komt mijns inziens volledig voort uit onze verstoorde maatschappelijke normen en waarden.

Lieve mensen, het is normaal dat vrouwen haargroei hebben, zelfs als dit meer is dan gemiddeld. Er is niets mis mee. Het is zelfs mooi!

Ik wil jullie middels deze post graag een hart onder de riem steken. Er is niets om je voor te schamen. Leer van jezelf te houden zoals je bent. Haargroei bij vrouwen is iets natuurlijks en de natuur is iets Goddelijks (zonder daar iets religieus mee te bedoelen, maar de natuur is een hoog goed).

Ik vind het erg mooi om een vrouw te zien die de durf heeft haar haren gewoon te laten groeien en lak te hebben aan de normen die mensen haar opdringen, of het nu gaat om behaarde benen, oksels, of een behaard gezicht. Deze wereldlijke normen laten ons allen ronddolen in de kooi waarin de maatschappij ons heeft willen opsluiten. Alsjeblieft, doe het jezelf niet aan, kies voor vrijheid!

GRoetjes van Jonathan

heidy
26 november 2005, 19:58
lang leve vrijheid maar ik vind het walgelijk om 't bij me zelf al te zien dus laat staan dat ik een ander er zo zie bij lopen