PDA

View Full Version : schaamstreek en bilnaad


Jer03n
28 november 2005, 14:00
Geachte Lotgenoten,

Op verschillende sites lees ik dat het nu mogelijk is definitief te ontharen!! Eindelijk!

Nu lees ik dat je onder andere je bilnaad en schaamstreek kan laten behandelen. Wellicht voor vele een makkelijk te beantwoorden vraag maar voor mij niet.

Wat behoort precies tot de schaamstreek? Is dat bijvoorbeeld inclusief penis en balzak bijvoorbeeld? En tot waar loopt je bilnaad? Wordt er dan ook rond de anus behandeld? Of tussen de anus en je balzak?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Mvg,
Jeroen

ray
29 november 2005, 01:10
Geachte Lotgenoten,


Wat behoort precies tot de schaamstreek? Is dat bijvoorbeeld inclusief penis en balzak bijvoorbeeld? En tot waar loopt je bilnaad? Wordt er dan ook rond de anus behandeld? Of tussen de anus en je balzak?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Mvg,
Jeroen

schaamstreek is zeg maar een soort driehoek boven je penis en tussen je heupenen om je geslachtsdeel heen.

bilnaad is het gebied tussen de rondingen van je billen. ik denk dat ze het gebied rond de anus ook mee nemen.

Dushi
30 november 2005, 18:22
Ik heb inderdaad weleens op tv gezien dat je je hele schaamstreek kan laten behandelen. Dus het hele gebied rondom je penis en tussen je billen. Het kan wel zo zijn dat je je partner mee moet nemen voor zo'n behandeling.