PDA

View Full Version : Stellingen


Noodlezzz
30 november 2005, 22:08
Stel nu dat je iedere dag enkele momenten in handenstand tegen de muur staat en dit telkens even in de mate van het mogelijke volhoudt (onrealistisch ik weet het, maar als je hier zo leest wat sommige mensen al doen tegen hun kaalheid dan kan dit er wel bij) ,zou al dat bloed dat in je hoofd gaat dan helpen tegen de DHT of de huidige haren op lange termijn verdikken?

En een 2e stelling: Als je nu bvb als mij student bent en 4 dagen van de week thuis bent (heb niet zoveel les) en van die 4 dagen iedere dag thuis blijft en bvb 8 keer je inhammen met een zeer kleine hoeveelheid nizoral shampoo (met ketoconazol) inwrijft zou dit dan eventueel mogelijke hergroei opwekken?

Deze stellingen klinken misschien wat gek maar ja, vind ik beter dan koffie op je hoofd smeren enzo.
Enfin enige wetenschappers in spe die me mogelijk zouden kunnen antwoord geven?

Tiuri
1 december 2005, 21:49
Stel nu dat je iedere dag enkele momenten in handenstand tegen de muur staat en dit telkens even in de mate van het mogelijke volhoudt (onrealistisch ik weet het, maar als je hier zo leest wat sommige mensen al doen tegen hun kaalheid dan kan dit er wel bij) ,zou al dat bloed dat in je hoofd gaat dan helpen tegen de DHT of de huidige haren op lange termijn verdikken?Nee!

En een 2e stelling: Als je nu bvb als mij student bent en 4 dagen van de week thuis bent (heb niet zoveel les) en van die 4 dagen iedere dag thuis blijft en bvb 8 keer je inhammen met een zeer kleine hoeveelheid nizoral shampoo (met ketoconazol) inwrijft zou dit dan eventueel mogelijke hergroei opwekken?Nee! Meer is niet altijd beter!

Noodlezzz
1 december 2005, 22:20
thnx voor het antwoord, maar euh hebk iets verkeerd gezegd?

Tiuri
1 december 2005, 22:26
thnx voor het antwoord, maar euh hebk iets verkeerd gezegd?Nee! ;)

nee hoor helemaal niet. ik denk ik zet er een uitroepteken achter, het zal maar duidelijk zijn. :)

Noodlezzz
1 december 2005, 22:29
Ow ok dacht effe dat het flame-de-noob-dag was ofzo :p .
Je mag dit eigenlijk sluiten dan denk ik.

Tiuri
1 december 2005, 22:30
Ow ok dacht effe dat het flame-de-noob-dag was ofzo :p .Ab-so-luut niet! Excuses als die indruk gewekt is.

Noodlezzz
1 december 2005, 22:32
Hey no problem man :d Nu ga ik wel ophouden met hier te posten straks verdenkt men mij van spam ;)

goedie
5 december 2005, 02:06
En een 2e stelling: Als je nu bvb als mij student bent en 4 dagen van de week thuis bent (heb niet zoveel les) en van die 4 dagen iedere dag thuis blijft en bvb 8 keer je inhammen met een zeer kleine hoeveelheid nizoral shampoo (met ketoconazol) inwrijft zou dit dan eventueel mogelijke hergroei opwekken?



Op die 2e stelling zou ik toch niet zomaan NEE! op antwoorden hoor. Het zou goed kunnen dat je dan een beetje hergroei krijgt. Nooit studie naar gedaan, mss kan jij eens proefpersoon spelen ! Meer is niet altijd beter, maar zeker niet slechter!

Tiuri
5 december 2005, 08:10
Op die 2e stelling zou ik toch niet zomaan NEE! op antwoorden hoor. Het zou goed kunnen dat je dan een beetje hergroei krijgt. Nooit studie naar gedaan, mss kan jij eens proefpersoon spelen ! Meer is niet altijd beter, maar zeker niet slechter!Ik antwoord er NEE! op omdat het onverantwoordelijk is. Je kunt niet zomaar een shampoo 8x per dag opsmeren die bedoeld is voor drie keer per week, kom op zeg mensen. :confused:

Noodlezzz
5 december 2005, 20:53
Ik antwoord er NEE! op omdat het onverantwoordelijk is. Je kunt niet zomaar een shampoo 8x per dag opsmeren die bedoeld is voor drie keer per week, kom op zeg mensen. :confused:

Was ik ook niet echt van plan maarja mss konde ze zo een medicijn of lotion ontwikkelen met een hoge concentratie van ketoconazol tegen haaruitval mocht het succesvol blijken, maar ik vertrouw op tiuri's ervaring en kennis.

En dat idee van die handenstand kreeg ik doordat vele mensen hier de tip geven om je haar met koud of lauw water te spoelen omdat er dan veel bloed in je hoofd gaat stromen en dit positief is voor het haar enja kdacht je kunt het dan evengoed doen door handenstand of enige andere acrobatische kunstjes of yogaposities, maar ook hier weer vertrouw ik tiuri ;)

Guoy
6 december 2005, 02:16
Hee Noodlezz, als je een topische AR blocker zoekt zoals ketoconazol waarom ga je dan niet aan de spironolacton? Dit is waarschijnlijk krachtiger dan ketoconazol en je kan het de hele dag op laten zitten. Lijkt me bedtrouwbaarder dan een shampoo als topical te gebruiken.