PDA

View Full Version : slechte haardag/maand/jaar


tamara1982
19 december 2005, 10:00
ten 1ste hallo iedereen.:crybaby:
ik heet tamara en heb een groot probleem.Ik ben paar maanden geleden na de kapper geweest om mijn uitgroei te laten blonderen zodat ik weer helemaal blond was.
Alles was goed gegaan tot ik de dag erna onder de douche stond en men haren waste,toen ik ze ging kammen had ik nou zal maar zo zeggen bossen met haar in mijn borstel hangen.:crybaby:
Nou geloof me ik ben me wezeloos geschrokken.ik had blond haar tot over men schouders en nu heb ik hoe zal ik het zeggen stekels boven en tot net op de schouders haar.De kapper gebelt en enige wat hij kan doen is w8en tot ze gegroeit zijn,NOU IK DUS IN DIEPE TELEURSTELING.
maar tot nu toe blijven mijn haren breken zodra ik kam nou dan gaat er weer stukje voor stukje mee,tis alleen mijn wortels worden niet
eruit getrokken maar mijn haar zelf breekt in het midden dus af.:mad:
HEEFT IEMAND IDEE OVER HOE MIJN HAAR SNELLER GAAT GROEIEN WANT MIJN UITERLIJK IS ME ALLES AUB HELP ME TIS ECHT EEN NOODKREET
heel hartelijk bedankt XXXXXXX van tamara blond maar toch deprie:crybaby:

kas
19 december 2005, 11:10
Tips om je haar sneller te doen groeien..

Sneller groeien dan de gebruikelijke cm per maand kan gewoonweg niet. Het is een biologisch proces waar je geen invloed op hebt, anders dan gezonde voeding en leefgewoonte. Bespaar jezelf allerlei dure haargroeimiddel preparaten want er zullen zeker kappers/drogisten zijn die vanalles ' op de plank' hebben staan.

Kitty

tamara1982
19 december 2005, 13:33
Beste Kitty;)

Bedankt voor de tip maar de diana 35 slik ik al 7 jaar overal haargroei ihihi behalve waar het hoort whahaha.
Maar wat is die andere medicijn krijg je die bij de dokter of drogist.

thnks voor berichtje xxx Groetjes Tamaraxxx:rolleyes:

kas
19 december 2005, 14:12
Bedoel je mijn regime, met androcur?
Zo ja, dan.. In androcur zit dezelfde stof als ik de diane 35- cyproteronacetaat maar dan ik (veel) hogere dosering. Deze stof remt de invloed van de mannelijke hormonen (vermindert talgafscheiding, helpt tegen acne + hirsutisme en is, blijkt =bewezen effectief tegen androgenetische haaruitval bij een bep. aantal personen.) Ik slik androcur naast de diane de eerste 10 dgn van de diane-stip, 20 mg per dag.
Tot op heden (4 mnd) 0 resultaat mbt vermindering haaruitval, doch ik schijn (veel) meer geduld te moeten hebben. Wel duidelijke teruggang van talgafscheiding inmiddels geconstateerd. We zien het wel, staat een maand of 7 - 9 voor om als het dat doet, aan te slaan.
Groet
Kitty