PDA

View Full Version : ook nieuw


carry
22 september 2002, 16:44
Hallo allemaal, ben blij jullie gevonden te hebben. Zelf lijd ik namelijk ook aan ttm. Wat mij vooral opvalt, is dat jullie allemaal op jullie hoofd haren uitrekken. En ik dat bijna overal doe behalve op mijn hoofd. Heb het wel een tijdje gedaan, maar toen ik op een gegeven moment een kale plek had en een leraar vroeg hoe dat kwam heb ik mij zo geschaamd dat ik het nooit meer gedaan heb. Wel trek ik op mijn armen benen gezicht vingers enz enz. Ben ook onder behandeling geweest bij het riagg, maar dat stelde weinig voor.
Ik doe het al vanaf mijn derde jaar!! Dus eigenlijk al mijn hele leven. Ben eens benieuwd of er meer mensen zijn met dezelfde vorm van ttm.
Groetjes Carry.

bolleke
23 september 2002, 11:23
Beste Carry,
Eigenlijk vind ik het jammer dat er nog niemand op jouw berichtje heeft gereageerd omdat ik wèèt hoe belangrijk het is om erkenning en herkenning te vinden! Zelf ben ik al een tijdje 'afwezig' op dit forum, maar ik lees wel alle berichtjes. Hoe dan ook, ik hoop dat je steun zal vinden bij onze lotgenoten!
Welkom dus na die hele lange zoektocht!!!

Aan de anderen, sorry voor mijn 'afwezigheid', met de TTM gaat het heel goed, alle rest is zwaar klote, zodoende, heb zelfs geen moed meer om te schrijven... er zijn van die momenten in je leven dat het 'allemaal niet meer hoeft'...
Dit is geen noodkreet en jullie hoeven niet met z'n allen in de pen te kruipen, laat me gewoon maar een beetje 'afwezig'. Dit is een periode en ik wèèt dat slechte tijden ook voorbij gaan, heb dus gewoon geduld. Dank je.
Bolleke

monique3
23 september 2002, 14:48
Welkom bij onze ttm-club.
Fijn dat je ons hebt gevonden, en als je de verhalen van ons leest dan zul je zeker herkenning vinden.
Als je iets wilt vragen, doe dat dan gerust.
Laat alles maar over je heen komen, want ik kan me indenken hoe je je voelt.
Om na jaren van denken, alleen te zijn met ttm, eindelijk herkenning en erkenning voor je/ons probleem te vinden.
Ik hoop dat je heel veel hebt aan dit forum.
succes en sterkte van Monique3.

p.s. Hoe heb je ons gevonden, gewoon door te surfen op internet?

marita
23 september 2002, 20:36
Hallo Carry

Welkom hier op dit forum.
Hier kun je van alles schrijven en lezen en heb je een keer geen zin dan doe je dat gewoon niet.
Wat knap van je dat je gewoon van je hoofdhaar af kon blijven toen je die kale plek kreeg.
Ik hoop dat je hier alle steun kan krijgen die je zoekt want dat hebben we allemaal wel nogig he?
Ik heb niet dezelfde vorm van ttm als jou maar we hebben allemaal iets met haar .Ik zit alleen aan mijn hoofdhaar en sinds ik dit forum heb gevonden al niet meer zo erg als eerst.
Ik hoop dat er voor jou ook verbetering komt
groetjes marita

Oilily
24 september 2002, 10:46
Hi

Welkom!
Ttm is er in alle vormen. Er zijn mensen die bv. alleen hun wenkbrauwen uittrekken of hun okselhaar ofzo..
Erg goed van je dat je het kan 'beperken' tot plaatsen wat (hoe zal ik 't zeggen) voor de maatschappij nog 'sociaal aanvaardbaar' zijn. Daarom heb jij er niet minder last van, begrijp me niet verkeerd. Ik hoop dat je aan alle berichtjes wat zult hebben..

groetjes

ragazza
25 september 2002, 22:46
Hoi Carry,

Ik ben net als jij al heel vroeg begonnen met plukken. De foto's die ik heb van mij als klein meisje konden net zogoed foto's van een klein jongetje zijn. Vreselijk, altijd dat korte stekelkoppie. Het gaat nu stukken beter.:D

Ragazza