PDA

View Full Version : verschrikkelijk


bahbah
23 december 2005, 20:24
ik heb ook last van overmatig haargroei ik zit er echt heel erg mee...bij mij zit zwart haar op mn onderbenen en bovenbenen voor en achterkant en bij mn navel,ik pluk het er uit met een pincet,soms tot bloedens toe...jah wat ik doe is scheren ...maar als ju het gescheerd heb komen de volgende dag al weer de eerste haartjes dr door....maar omdat ik mezelf zo pluk met dingen op mn benen enzo heb ik van die lelijke plekken nu (ontstoken) dus ziet er nu helemaal niet meer uit...ik durf doordit alles niet zonder broek aan bij mn vriend te slapen ik voel mij niet vrouw....wie o wie weet iets wat ik kan gebruiken zodat het niet weer terug komt

Dushi
24 december 2005, 08:47
ik heb ook last van overmatig haargroei ik zit er echt heel erg mee...bij mij zit zwart haar op mn onderbenen en bovenbenen voor en achterkant en bij mn navel,ik pluk het er uit met een pincet,soms tot bloedens toe...jah wat ik doe is scheren ...maar als ju het gescheerd heb komen de volgende dag al weer de eerste haartjes dr door....maar omdat ik mezelf zo pluk met dingen op mn benen enzo heb ik van die lelijke plekken nu (ontstoken) dus ziet er nu helemaal niet meer uit...ik durf doordit alles niet zonder broek aan bij mn vriend te slapen ik voel mij niet vrouw....wie o wie weet iets wat ik kan gebruiken zodat het niet weer terug komt

Waarom haal je het niet met ontharingscreme weg? Dan is het veel gladder dan bij scheren en je ontloopt de ontstekingen. Ook harsen is een optie. En wil je voor voorgoed weg dan raad ik de laser aan. Je zou kunnen beginnen met gedeelten waardoor het betaalbaar is. Sterkte!

Blue-D
30 december 2005, 18:28
Ik sluit me aan bij Dushi! Ik snap je frustratie..maar met en pincet is het veel werk en je hebt nog niet het resultaat die je wil hebben. Met laser gaat het meestal echt weg of krijg je dons haar terug na aantal maanden wat meestal bij de rest van je lichaam past als je dons haar op je lichaam hebt, maar ben je van die dikke donkere haren iig verlost!

Met harsen komen de haren minder snel terug en je hebt een gladde huid voor een tijdje. Als je regelmatig een scrub of een cream of olie gebruikt kun je voorkomen meestal dat je huid droog aanvoelt en je hebt dan minder of geen last van ingroeiende haartjes. Kijk maar bij een drogist waar de scheerspullen staan, daar staan meestal ook wat creams of huidolies. Maar harsen is pijnlijker dan scheren, zeker op gevoelige plekken! maar op je benen lijkt me dat de pijn verdraagbaar is. Ik heb het laatst een hars tube gekocht bij de etos geloof ik. Deze soort hars hoefde ik niet eens te verwarmen! het werkte erg snel, maar de haren moeten wel een beetje lang zijn, anders zijn ze moeilijker te verwijderen.
Succes ermee! :)