PDA

View Full Version : Soort laser + ervaring


jessica84
28 december 2005, 17:27
Hey allemaal,
Ik wou even jullie ervaringen weten met de verschillende lasers. Eerst en vooral zou ik willen weten door welke laser jullie behandeld worden en op welke zones en of het een goed resultaat heeft of niet.
Ik hoop dat jullie mij (en andere lotgenoten natuurlijk) kunnen helpen!
Ik zal beginnen met mijn ervaring :)
Ik ben eerst behandeld geweest met de gewone laser, dus geen lichtflitstechniek in het UZ in Gent en ik heb daar eerst mijn bikinilijn gedaan en die is nu ongeveer helemaal weg + geen ingegroeide haartjes meer thank God :P Ik heb daar ook mijn bovenlip gedaan maar dat lukte niet bij mij. Verder heb ik nog mijn armen en een stuk van mijn buik gedaan maar ik heb het daar maar 2 of 3 keer gedaan en zoveel resultaat zie/zag ik nog niet. (de haartjes op mijn buik en armen zijn niet zo zwart en dun, misschien daarom...)
Nu ga ik niet meer naar het UZ in Gent. Ik laat mij nu behandelen met de VPL Energist Ultra en ik ben nog volop bezig dus resultaten kan ik nog niet geven...

jessica84
2 januari 2006, 18:17
Hey,
ik ben een week geleden voor de tweede keer behandeld met de VPL, maar ik moet eerst nog 2 weken wachten voor ze uitvallen en dan drie maand wachten voor de volgende behandeling dus ik kan nu nog niet zeggen of het helpt. Ik laat het zeker weten!

jessica84
5 januari 2006, 18:20
Nee, ik ken nog niemand die het gedaan heeft. Ik waag het er gewoon op ook al kost het veel geld en lukt het niet :confused:
Ik doe nu mijn buik, die streep zo maar ik heb het al met de gewone laser gedaan en dat hielp niet want ze zijn niet zo heel donker en niet erg stug. Mijn gezicht doe ik ook zo die 'bakkebaarden' en bovenlip en boven mijn wenkbrauwen en boven mijn wenkbrauwen lukt het denk ik wel, maar ik heb het eerst laten doen met de gewone laser en dan was er al wa haar van weg en bovenlip heb ik ook met de gewone laser gedaan maar lukte niet en nu lukt het denk k ook niet want kheb het dus al 2 keer met gewone laser gedaan, 3 keer met IPL en nu twee keer met VPL en kdenk niet dat ze verminderen... Dan mijn bakkebaarden verminderen denk ik ook niet wss omdat het ook niet zo erg donkere en dikke haren zijn. En dan mijn buik en tss mijn borsten heb ik nu twee keer met VPL gedaan en daarvan kan ik het resultaat nog niet zeggen, ik denk dat het helpt maar ja, ik denk dat mss omdat ik het hoop :) Mijn armen heb ik drie keer met de gewone laser gedaan en dat hielp denk ik. Nu heb ik het een keer met de VPL gedaan omdat het goedkoper is. Het enige wat al zeker echt geholpen heeft is mijn bikinilijn met de gewone laser maar ja dat is omdat het stugge en donkere haren zijn. Maar op de rest van mijn lichaam zijn het dunne haartjes en niet zo donkere dusja 't zal nog afwachten zijn spijtig genoeg.
Ik doe dit in Eke in een saunacomplex zo. Maar ik weet niet of je dat zal kennen :-)
En neen ik krijg geen geld weer, in België doen ze dat niet denk ik...