PDA

View Full Version : welke ontwikkelingen zijn ze mee bezig?


glacius
30 december 2005, 11:24
Hoi
Ikzelf heb geen extreem haaruitval ( maar er valt gewoonlijks wel een stuk meer haar uit als gemiddeld, dat wel)
maar heb op jonge leeftijd al een paar keer ernstige haaruitval gehad, verder heb ik weinig haar van mezelf. Omdat een haarzakje in een mensenleven maar een bepaald aantal keer een haar kans produceren, ben ik bang dat ik op jongere leeftijd een beginnenede vorm van kaalheid zal krijgen.
Ik begrijp als ik eerlijk ben niet zoveel van die ontwikkelingen die hier worden beschreven en wat we kunnen verwachten over bijv. 20 jaar. Zou er dan echt een manier zijn om uit dode haarzakjes weer nieuw haar te laten groeien?
Wie kan de ontwikkelingen op een rijtje zetten en mij vertellen of het redelijk is dat ik hoop heb om ooit een behandeling te ondergaan, mocht ik over een jaar of 20 als ik last krijg van kaalheid.
alvast bedankt.

Diksy
30 december 2005, 13:23
Dood is dood. Punt uit. Ook over 20 jaar.

Gegroet,

Diksy

AnthonieH
30 december 2005, 13:31
Wat we kunnen verwachten over bijv. 20 jaar. Zou er dan echt een manier zijn om uit dode haarzakjes weer nieuw haar te laten groeien?Over twintig jaar gaan we misschien een weekje op vakantie naar de maan of tussendemiddag lunchen in Melbourne en een snelle snack pakken in Buenos Aires, maar wat er tegen haarverlies gedaan kan worden durf ik niet te voorspellen.

Ga er voorlopig maar van uit dat iedere haar die je kwijt raakt nooit meer terugkomt en richt je dus op het vroegtijdig ingrijpen in geval van haarverlies.

Dromen over een tijd dat ze een paar haarwortels van je nemen, daar een paar maanden lang de cellen van laten vermenigvuldigen en vervolgens al die cellen terugplaatsen in je hoofdhuid waardoor je een volle bos weer hebt, is wel leuk.

cop
31 december 2005, 16:03
komaan jongens...laten we hopen dat 2006 het jaar wordt van de bevrijding.....een middel tegen haar uitval,teruggroei..........

matt
6 januari 2006, 22:38
komaan jongens...laten we hopen dat 2006 het jaar wordt van de bevrijding.....een middel tegen haar uitval,teruggroei..........
ja ik hoop mee :D
ieder jaar zijn de verwachtingen hoog en telkens binnen de 5 of tien jaar wordt het wondermiddel verwacht ,jammergenoeg is deze zin ook ieder jaar hetzelfde :mad:
wereldwijd een serieuze geldbron al die lapmiddeltjes die niet zomaar kunnen verdwijnen door 1 middel vrees ik ,maar altijd leuk erover te dromen :P