PDA

View Full Version : Hoi Allemaal. terug van weg geweest!


Kaantje
23 september 2002, 23:11
Hoi.

Sorry dat ik een tijdje niet had geschreven.
Maar ik zat niet zo lekker in me vel.
Ik moet zeggen dat het me zwaar valt de ttm een draak van een zoon en 33 weken zwanger.
Me haar is daar dan ook flink de dupe van geweest.
Ik ben nu op het punt gekomen dat ik het begin te accepteren.
Ik heb het zelf mijn buurman vertelt.
Wel ga ik van de week een nieuw haarwerk kopen, want lieve hemel ik ga echt niet bevallen zoals ik er nu uitzie met dat vreselijke haarwerk waarmee ik ben opgelicht.
Monique pracht staaltje werk heb je geleverd voor de krant en tv, je moet wel heel trots op jezelf zijn. Wat je voor jezelf doet en je lotgenoten. Ik wou dat ik de moed had.
Soms wil ik mijn ttm nog steeds ontkennen en denk ik wel dat ik er vanaf kan komen alleen door de ttm uit mijn leven te banen en alles wat daarbij hoort.
Maar ik hou mezelf daarmee alleen voor de gek.
EN het word denk ik tijd dat ik dat realiseer.
Ik denk dat bolleke gelijk heeft dat ik eerst maar eens mezelf moet genezen en accepteren met de ttm. Voordat ik mijn strijdmachten kan oppakken tegen deze ziekte.
Ik moet eerst gelukkig met mezelf worden.
Ik zou graag mee willen werken monique aan je zelfhulpgroep.

Groetjes karin

Grover
24 september 2002, 11:52
Originally posted by Kaantje
Hoi.

Ik ben nu op het punt gekomen dat ik het begin te accepteren.
Ik heb het zelf mijn buurman vertelt.
Wauw! Héél goed!

Soms wil ik mijn ttm nog steeds ontkennen en denk ik wel dat ik er vanaf kan komen alleen door de ttm uit mijn leven te banen en alles wat daarbij hoort.
Maar ik hou mezelf daarmee alleen voor de gek.
Precies. Je komt zowiezo moeilijk of niet van de TTM af als je puur en alleen je TTM uit je leven wilt bannen. Uiteraard kan het nooit kwaad om je OOK te richten op je trekgedrag, maar probeer hier niet UITSLUITEND al je aandacht op te richten.

Ik denk dat bolleke gelijk heeft dat ik eerst maar eens mezelf moet genezen en accepteren met de ttm. Voordat ik mijn strijdmachten kan oppakken tegen deze ziekte.
Ik moet eerst gelukkig met mezelf worden. JUIST! Héél goed! En hoevaak ik (vooral uit de 'mond' van Bolleke ;) ) al wel niet het woord 'Strijd' hier heb gehoord.......

Hoe ontzettend veel energie en kracht kost het je wel niet om steeds maar weer die strijd aan te gaan? Een strijd puur tegen de TTM zal vaak niet helpen. En een strijd tegen jezelf al helemaal niet. Ipv te strijden tegen je 'ziekte' zou je ook eens kunnen gaan bekijken wàt die 'ziekte' JOU te zeggen heeft.

Je zegt: 'Ik denk dat bolleke gelijk heeft dat ik eerst maar eens mezelf moet genezen en accepteren met de ttm. Voordat ik mijn strijdmachten kan oppakken tegen deze ziekte'.

De kans is HEEL groot dat jij je strijdmachten tegen TTM geeneens meer hoeft op te pakken als je begint met het genezen van JeZELF....

Grover.