PDA

View Full Version : Blonde donshaartjes verwijderen?


knorretje
3 januari 2006, 10:36
hoi,

Ik heb een vraagje, op mijn buik zit een lange streep met blonde donshaartjes in het licht duidelijk te zien en vindt dit erg lelijk. Bovendien zitten er op mijn borsten ook van die donshaartjes. Wie heeft ervaring ermee om deze weg te halen door middel van harsen of epileren, blijven ze dan blond terug komen of komen ze zwart terug? Je zou me erg helpen als ik hierbij het antwoord wist.

Liz89
7 januari 2006, 19:25
Hoi! Ik ben nieuw op dit forum, maar ik heb ongeveer hetzelfde probleem als jij hebt. Bij mij zijn ze ook blond, maar toch bij bepaald licht best wel zichtbaar. Ik wou ontkleuringscreme proberen, maar ik kon alleen ontkleuringscreme voor het gezicht vinden:confused: misschien als je het gebruikt dat de haartjes dan (haast) niet meer zichtbaar zijn..maar ik weet ook niet wat ik eraan moet doen...maar ik denk dat harsen toch niet de beste oplossing voor dit is...hoi,

Ik heb een vraagje, op mijn buik zit een lange streep met blonde donshaartjes in het licht duidelijk te zien en vindt dit erg lelijk. Bovendien zitten er op mijn borsten ook van die donshaartjes. Wie heeft ervaring ermee om deze weg te halen door middel van harsen of epileren, blijven ze dan blond terug komen of komen ze zwart terug? Je zou me erg helpen als ik hierbij het antwoord wist.