PDA

View Full Version : Een alternatief


ien
14 januari 2006, 10:02
http://www.kruidjes.be/kruiden/print.php?recipeid=101

Voor de mensen onder ons die een andere oplossing zoeken voor het probleem overbeharing.
Zelf heb ik voornamelijk last van overbeharing onder aan mijn kin, het is ooit begonnen met een paar haartjes die ik uit trok maar nu zit er echt een flinke bos :(
Ik scheer mezelf elke morgen maar ik merk dat er steeds meer haartjes tevoorschijn komen, ook op mijn wangen.
Ik moet wel eerlijkheidshalve bekennen dat ik deze methode zelf nog niet geprobeerd heb omdat ik het nog maar pas ontdekt heb en de plant die ik nodig het is op dit moment nog niet beschikbaar maar zodra de lente inzet ga ik zeker op zoek. Ik heb veel baat gehad bij andere kruiden uit het boek van Maria Treben, zo leed ik jaren aan slapeloosheid die sinds ik haar recept voor slaapthee gebruik gewoon over is, ik slaap als een roos!!

Aag
3 februari 2006, 10:50
Hoi Ien:D
Zeg...bedankt voor je tips. Ik hoop dat ik dioe stinkende gouwe ooit ergens kan vinden. De passieflorathee ga ik ook proberen te bemachtigen. Ik hoop dat ze die thee hier ergens in de buurt verkopen. Als je nog eens tips hebt, hoop ik dat je ze hier plaatst.

Groetjes,

Aag