PDA

View Full Version : Ongelooflijk


Saar
17 januari 2006, 15:07
Ik had een poss gelden al eens gepost dat m'n haar weer begon uit te vallen... dat ben ik inmiddels wel gewend en het ging in een niet al te snel tempo. Ik had de de hoop dat het weer zou aangegroeien/er weer verbeterign in zou komen voor ik weer helemaal kaal zou zijn.Tot vanacht... ik werd vanmorgen wakker, keek in de spiegel en ik mis in ene een hele wenkbrauw, al mn wimpers en bij m'n haargrens aan de voorkant is het echt met bossen uitgevallen. Ongelooflijk!

Zelfs na 10 jaar AA verrast het me nogsteeds... :confused:

Lies86
17 januari 2006, 16:21
Ja dat kan dan opeens hard gaan hoor!!!
Erg vervelend voor je!

Hopelijk blijft het hierbij!!
STerkte ermee!

Lies

kattemie
18 januari 2006, 09:24
Saar! Wat rot voor je! :crybaby:
Jeetje, dat het ineens zo plotseling kan gaan hè...? Wat een rare ziekte is dit toch. Dat gevoel dat je er nooit meer echt vanaf kunt, dat je nooit echt zeker weet dat het voorbij is, dat is toch wel één van de vervelendste aspecten...

Sterkte, en hou ons op de hoogte!

Karen

leentje
20 januari 2006, 16:05
hoi saar!

ik heb nu ongeveer 20 jaar AA (ben nu 24)
steeds kale plekken dan weer helemaal kaal dan weer overal haar. Op mijn benen, armen en schammstreek is het nooit terug gekomen, wat overigens erg prettig is,
maar vorige week zag ik een plek beginnen boven mijn voorhoofd aan de haargrens, zo'n inham midden in je gezicht. dat ziet er vreselijk uit. het went nooit! hoewel je overal op voorbereid bent en het gewend bent dat het kan gebeuren is het steeds weer even schrikken. Ik denk dan steeds bij mezelf: oh nee...niet daar!!!!! mijn wenkbrouwen en wimpers gaan ook in een razend tempo, maar ze komen dan ook veel eerder dan hoofdhaar weer terug.

ik vind het rot voor je, maar het is fijn te lezen dat ik niet de enige ben waarbij het in 1 nachtje gebeurd kan zijn.

heel veel liefs leentje

leentje
18 februari 2006, 00:58
Hoi Saar,

ik wil graag even kwijt dat ik daar normaal geen last van heb, alles gaat geleidelijk en beetje bij beetje, een paar weken geleden echter werd ik wakker kijk niets vermoedend in de spiegel: twee kleine ronde plekjes op allebei mijn wenkbruawen en jawel, een week later FOETSIE!
maar het was eerlijk gezegd best komisch, alsof iemand in mijn slaap met een sigaretje twee plekjes had gebrand!
moeder natuur weer creatief geweest.

En t blijft me ook verrassen, heb nu 20 jaar AA, (vanaf mn 4e), t went dat je het hebt, maar het blijft even slikken!

hoop dat ze weer terug komen bij je, ik kleurde ze eerst met potlood in maar dat was werkelijk geen gezicht nu helemaal kaal en heb ik dus echt een blotebillen gezicht! :rolleyes:

en wat nog zo bizar is: al het haar op mijn hoofd weg, dan weer terug en dan gaan de wenkbrauwen, en dan komen die weer terug en dan zit het weer ergens anders. het lijkt wel kermis in mijn lijffie! :P

Ik vraag me af of jij alleen je wenkbrauwen verliest als je helemaal kaal bent?
Bij mij maakt het dus helemaal geen donder uit, het is altijd wel ergens raak en vaak ook tegelijk. :confused:

Ben benieuwd.

Groetjes marleen :

Saar
18 februari 2006, 21:53
Nee hoor... ik heb nu naar ik schat 40% kaal en dan mn wenkbrauwen (en overige lichaamsbeharing) Is gewoon zo maf 1 wenkbrauw wel en de andere niet... denk dat ik die ander er dan ook maar af haal (voor de symetrie :rolleyes:)