PDA

View Full Version : Gerard Joling


Chris
28 september 2002, 18:47
Hoi,

Zoals iedereen in Nederland ondertussen wel weet (dankzij alle tv-optredens en reclamestunts) heeft Gerard Joling een haartransplantatie ondergaan. Hoe meer ik Joling de afgelopen tijd op TV zie, hoe meer ik me iets afvraag.

Mijn vriendin vond laatst een kleine advertentie van hem uit een ver verleden en had het voor me uitgeknipt. Zie de bijlage.

Zoals je ziet had Gerard Joling er in die tijd een mooie bos met haar 'bijgekregen' dankzij de transplantatie bij Transhair. Wat ik hier van Jorn begrepen heb, is dat Gerard Joling nu niet meer voor Transhair reclame maakt, maar voor Laser Aesthetic. Beetje vreemd, aangezien hij nu doet voorkomen dat Laser Aesthetic verantwoordelijk is voor de transplantatie, terwijl blijkbaar een grot gedeelte door Transhair is uitgevoerd, of zie ik nu iets verkeerd? Anyway, daar ging het ook niet om. Waar het mij om gaat is het volgende: als je tegenwoordig naar Joling kijkt dan zie je dat -naast het feit dat zijn haardracht anders is als voorheen- hij aan de voorkant enorme 'slierten' haar heeft hangen, als je begrijpt wat ik bedoel. Op onderstaande foto zijn zijn haren aan de voorkant erg dun, maar als je die foto vergelijkt met de hoeveel en vooral de dikte van het haar wat hij tegenwoordig aan de voorkant heeft, dan is dat verschil nogal erg groot.

Mijn vraag is: is dit de verdienste van de hoeveel extra transplantatie's die hij nadien heeft gehad? Ik kan me nl. haast niet voorstellen dat je dit effect kun krijgen uitsluitend met deze aanvullende operaties. Het lijkt er nl op dat hij zijn haren bijkleurd/verft, om het wellicht wat donkerder/dichter te doen lijken? Een van de mensen die ik laatst sprak hierover vermoedde zelfs dat hij een aanvullend haarstukje droeg....
Dat lijkt me ietwat sterk, maar het zou bijv. best kunnen dat Toppik of een ander camouflage-middel hem een handje helpt?

Wellicht dat Jorn van Transhair hier zijn mening eens over kan geven, want ik ben best benieuwd. Als ik kijk naar een Dick Advocaat of een Barney, dan hebben beide zéér dun haar aan de voorkant. Joling heeft in vergelijking met hun wel een héél dichte bos met haar aan de voorkant. Ik vraag me dan ook af hoeveel haren je er aan de voorkant bij kan laten plaatsen? Is dit een vaste hoeveelheid, of kun je zoveel blijven transplanteren aan de voorkant als je wilt?

Alvast bedankt aan diegene die hier wellicht meer over weten.

Chris.

jornkielman
2 oktober 2002, 19:40
Hoi Chris,

LEuk dat je vriendin die advertentie heeft gevonden. Wij hebben in de kliniek ook nog brochures van transhair met Joling als gezicht.
Om kort te reageren:
Joling gebruikt extensions en ik weet dat ie ook Toppik gebruikt voor zijn kruin. Joling heeft pas 2 behandelingen ondergaan. De eerste bij transhair. Hij is toen met laser behandeld. Toentertijd is de chirurg Villnow bij transhair Duitsland ontslagen om een logische reden.
Hij was toen namelijk al met een transhair adviseur, DHr. Kettman, voor zichzelf begonnen onder de naam Laser-Aesthetic, zonder dat transhair hiervan wist(dom maar ja)

Joling is door Villnow behandeld bij transhair en is met zijn chirurg meegegaan en dus maakt ie reclame voor LAser-Aesthetic. Hij heeft de 2e behandeling weer bij Villnow ondergaan, wederom met laser(oei oei) en het resultaat laat zich vandaag de dag zien. Het toppikgehalte en de extensions zijn een feit. Een resultaat zoals Joling, kan je bijna niet behalen. Joling zou namelijk zo goed als kaal geweest zijn. Ook een Dick Advocaat heeft een soortgelijk donorgebied als Joling, maar is alleen veel dunner qua volume. Advocaat is 2 x behandeld. Ook 2x met laser. ALs Advocaat de 2e keer met andere techniek was behandeld was het resultaat beter geweest.

LAsertechniek is alleen maar perfect voor dikke haren aan de voorpartij. Zodra de kruin behandeld wordt en er verdicht moet worden......GEEN LASER!



Groeten Jorn

Chris
3 oktober 2002, 12:22
Originally posted by jornkielman
Om kort te reageren:
Joling gebruikt extensions en ik weet dat ie ook Toppik gebruikt voor zijn kruin. Joling heeft pas 2 behandelingen ondergaan.
Aha! Dus het is tòch waar dat hij extensions gebruikt! Ik moet wel zeggen dat dan dan heel mooi gedaan is, want je ziet er niets van.

Het toppikgehalte en de extensions zijn een feit. Een resultaat zoals Joling, kan je bijna niet behalen. Joling zou namelijk zo goed als kaal geweest zijn. Ook een Dick Advocaat heeft een soortgelijk donorgebied als Joling, maar is alleen veel dunner qua volume. Advocaat is 2 x behandeld. Ook 2x met laser. ALs Advocaat de 2e keer met andere techniek was behandeld was het resultaat beter geweest.
Precies. Ik vond het al heel opmerkelijk dat Joling zoveel haar had gekregen met alleen 2 transplantaties!

Als vergelijking met de bovenstaande foto heb ik hieronder een recente foto van Gerard Joling toegevoegd. Het verschil is wel héél erg groot: (de bovenstaande foto is dus na de eerste transplantatie bij Transhair en de onderstaande foto zou dus na de tweede transplantatie bij Laser Aesthetic het resultaat zijn.....).

In ieder geval, Jorn: bedankt voor je antwoord! Kijk, dit is nu open achtergrondinformatie waar wij lotgenoten wat aan hebben! Feitelijk maakt jullie concurrent Laser Aesthetic dus reclame met 'iets' wat niet door hun kan worden waargemaakt. Je ziet Joling in allerei advertenties en promotie-filmpjes om zijn nieuwe haar aan de man te brengen: Joling doet het voorkomen alsof zijn resultaat dus te danken is aan zijn transplantatie bij Laser Aesthetic, terwijl dit NIET zo is. Het resultaat is te danken aan zijn 2 transplantatie PLUS zijn extensions PLUS zijn gebruik van Toppik......

Is dit dan niet misleidende reclame en -dus- ook verboden?
Ik ben benieuwd wat jij (Transhair) als branche-genoot hiervan vindt.

Groetjes en bedankt voor je info,

jornkielman
3 oktober 2002, 15:46
Hoi Chris,

JIJ ZEGT:
Aha! Dus het is tòch waar dat hij extensions gebruikt! Ik moet wel zeggen dat dan dan heel mooi gedaan is, want je ziet er niets van.

REACTIE:
Het kan best zijn dat Joling al meer dan 2 behandelingen heeft gehad trouwens. Misschien dat ie er al 3 heeft gehad. Zijn pony bestaat in ieder geval uit extensions. Ziet er inderdaad goed uit, maar ik wil wel eens weten hoe hij er thuis bij loopt. BEst een werk om je haar zo in model te stylen lijkt me.
JE moet maar eens naar zijn programma kijken, ' de waarheid' op SBS6. Dan moet je goed op zijn kruin letten. Je ziet gewoon dat het toppik is. Is verder niets mis mee hoor, maar het is wel misleiding wat zij doen.
Ik heb mijn baas al vaker gevraagd of er niets tegen te doen is, maar onze directeur heeft al genoeg rechtszaken gehad tegen Laser-Aesthetic, vanwege het leuke verleden. Inmiddels is er weer een nieuwe kliniek ontstaan. 2 chirurgen van LAser-Aesthetic en 2 adviseurs zijn weggegaan bij Laser en zijn voor zichzelf begonnen. ZIj heten weer Aesthetic CLinics.
Mensen zien zo dor de bomen het bos niet meer.
Het wordt ook tijd dat er een onafhankelijke organisatie, zoals de consumentenbond of ANWB, komt om de mens goed te informeren. Lees maar eens op www.lifestyle.nl het stuk over ons. Dit gaat oa over controle en inspectie betreffende KWALITEIT van klinieken

------------------------------------------------------------------------

JOrn

Chris
7 oktober 2002, 00:14
Originally posted by jornkielman

REACTIE:
Het kan best zijn dat Joling al meer dan 2 behandelingen heeft gehad trouwens. Misschien dat ie er al 3 heeft gehad. Zijn pony bestaat in ieder geval uit extensions. Ziet er inderdaad goed uit, maar ik wil wel eens weten hoe hij er thuis bij loopt. BEst een werk om je haar zo in model te stylen lijkt me.
JE moet maar eens naar zijn programma kijken, ' de waarheid' op SBS6. Dan moet je goed op zijn kruin letten. Je ziet gewoon dat het toppik is. Is verder niets mis mee hoor, maar het is wel misleiding wat zij doen.
Ik heb mijn baas al vaker gevraagd of er niets tegen te doen is, maar onze directeur heeft al genoeg rechtszaken gehad tegen Laser-Aesthetic, vanwege het leuke verleden.

Het wordt ook tijd dat er een onafhankelijke organisatie, zoals de consumentenbond of ANWB, komt om de mens goed te informeren.

Hallo Jorn,

Mijn vermoeden was dus juist. Maar hoe weet jij ZEKER dat hij haarextensions draagt? Heb je daar daadwerkelijk bewijzen voor, of ga jij af op jouw deskundigheid/ervaringen op het gebied van transplantatie's (waardoor je dus wéét dat een dergelijke hoeveelheid haar NOOIT mogelijk is met alleen een transplantatie)? Waarom bijv. draagt hij dan alleen extensions voor zijn pony en ook niet bijv. voor zijn kruin?

In ieder geval.... ik heb eens op die website van jullie concurrent gekeken en daar staan ook een paar foto's op van onze geliefde Joling. Zie de bijlage. Ik zou graag van jou willen horen of deze foto's misleiding zijn of niet....is het mogelijk om met 2 behandelingen het resultaat te krijgen wat getoond wordt op de 'na de behandeling'-foto van Joling? Het lijkt mij héél erg sterk...

Het volgende bijschrift vind je naast de foto:

-----------
Naam: Gerard Joling
Leeftijd: 40
Beroep: Zanger
Aantal behandelingen: 2
Aantal impulsen: 2600
Maanden na behandeling: 12
-----------

Men beweert dus dat de 'na'-foto 12 maanden na de behandeling is gemaakt met het onderstaande resultaat. Nav jouw verhaal lijkt mij dit onmogelijk het resultaat van uitsluitend 2 transplantaties......

De foto's vind je op: http://www.hairlase.nl/HairLase/NL/GerardJoling.htm

Als deze foto's al misleiding zijn volgens jou, wat denken jullie dan wel niet van: http://www.laser-aesthetic.com/lacorp/Gfx/JolingSpot_mpg.mpg ?! Het de recente commercial van Gerard Joling voor Laser Aesthetic. Ook hierin wordt ons voorgeschoteld dat Gerardus zijn prachtige resultaat heeft te danken aan zijn transplantaties bij LA.

Als wij jouw woorden mogen geloven dan maakt LA zich zowel via de foto's op hun website als via de commercial schuldig aan misleiding. Dit kàn toch niet!? :mad: Er moet toch ergens een instantie bestaan die hier toezicht op houdt en dergelijk wangedrag in de kiem smoort? Commissariaat van de Media? Ombudsman? Hallo volk der lotgenoten! We moeten hier echt iets aan gaan doen!

Chris.

Nate
7 oktober 2002, 09:58
Toevallig zag ik Gerard Joling in het programma van Paul de Leeuw van afgelopen week en dat ging natuurlijk ook weer over zijn haar.Hij zei dat hij 2 haartransplantaties had gehad plus wat haarextensions heeft laten zetten.

Robert18
7 oktober 2002, 20:56
't wordt keer op keer bewezen. Haartransplantaties zijn duidelijk NIET het antwoord... Er is geen oplossing voor kaalheid, tenzij je risico's met je gezondheid wilt gaan lopen met het klooien aan je hormoonhuishouding. I guess dat we moeten wachten op Dr. Gho's transplantatie techniek... die klinkt een stuk beter dan de huidige HT-technieken. En als Hair Multiplication klaar is dan zal dat waarschijnlijk het beste zijn.
Haartransplantaties zoals we die nu kennen zullen denk ik snel tot het verleden behoren, dus proberen de klinieken hun produkt nog snel te verkopen voordat ze weggeconcurreerd worden.

Chris
11 oktober 2002, 11:36
Originally posted by Russel
Toevallig zag ik Gerard Joling in het programma van Paul de Leeuw van afgelopen week en dat ging natuurlijk ook weer over zijn haar.Hij zei dat hij 2 haartransplantaties had gehad plus wat haarextensions heeft laten zetten.

Jammer dat ik dit zelf niet gezien heb. Zijn er hier meer mensen die de uitzending met Paul de Leeuw hebben gezien? Maar goed, als dit inderdaad zo is dat Joling gezegd heeft dat hij óók extensions draagt, dan is hij er in ieder geval eerlijker over dan het bedrijf waar hij zijn transplantatie's heeft laten doen.

Zie de bovenstaande foto's en filmpje. In die foto's en die commercial laat Laser Aesthetic de kijker in de waan dat Joling zijn volle bos met haar te danken heeft aan de 2 transplantatie's bij Laser Aesthetic. N.a.v. van vermoeddens van lotgenoten en dankzij de info van Jorn van Transhair èn de openheid van Joling zelf bij Paul de Leeuw weten wij nu dat hij wel degelijk 'extensions' draagt en wellicht ook Toppik gebruikt......

M.a.w: de website, de advertenties én de commercial van Laser Aesthetic zijn MISLEIDEND. Dit is simpelweg VERBODEN en ik ben van mening dat de patientenverenigingen hier wat aan moeten doen: deze vereningen hebben als doel op te komen voor de belangen van lotgenoten, per slot van rekening. Of zijn er nog andere instantie's die hiervoor in te schakelen zijn?

(** laag-bij-de-grond-mode-aan **)
Wel errug sarcastisch...maar waarom bellen we 'RTL Boulevard' niet op en wijzen hun op deze thread hiero? Dan hebben zij een geweldig nieuw item voor hun uitzending die ze kunnen aankondigen als: 'Hot news bij RTL Boulevard! De echte 'WAARHEID' over Joling zèlf'!
(** laag-bij-de-grond-mode-uit **)

Maar goed, als ik het goed begrijp gaat het niet zozeer over Joling zelf (want die is betrekkelijk eerlijk over zijn haardos), maar meer over LA die zich wèl degelijk schuldig maakt aan misleiding!

Over die extensions gesproken: Joling heeft blijkbaar zelf aangegeven dat hij extensions draagt. Nu vraag ik mij het volgende af: Joling heeft 2 of meer transplantatie's ondergaan. Met een transplantatie ziet je voorhoofd er normaal gesproken uit zoals bij Barney of Advocaat: de haren zijn zeer dun en volgens Jorn is er ook niet méér dan dat de bereiken aan de voorkant. Prima. Maar HOE kan Joling dan extensions dragen aan de voorkant? Het is een algemeen bekend feit dat haarextensions schadelijk zijn voor je eigen haar. Door de bevestiging is de kans heel groot dat je eigen haar beschadigd c.q. afbreekt. Hoe kun je dan haarextensions bevestigen aan die paar 'sprietjes' die je overhoud aan een haartransplantatie aan de voorkant? Ik vind dit erg knap!

Zou het niet aannemelijker zijn dat Joling een haarSTUKJE draagt (met onzichtbaar gaas?) ipv haarEXTENSIES?

Chris.

jornkielman
11 oktober 2002, 12:48
Hoi Robert18,
Haartransplantaties zijn zeker wel het antwoord op kaalheid, mits men de juiste kliniek kiest en mits men zelf over voldoende donormateriaal beschikt. De huidige haartransplantatie kan tot schitterende resultaten leiden. Echter, de belangrijkste criteria om tot een goed resultaat te komen zijn:
1) de hand van de chirurg en het medisch team. Chirurg maakt de huidkanaaltjes. Hier wordt de groeirichting van de haar mee bepaald, wat zeer belangrijk is(wordt gewoonweg onderschat). Het medisch team snijdt de haren, wat ontzettend kieskeurig werk is. Ook zetten zij de grafts in de huidkanaaltjes. Dit moet allemaal perfect gebeuren.
2)de techniek die gehanteerd wordt. Er zijn verschillende technieken op de markt. Ontzettend veel. MEestal zijn dit technieken met een klein mesje(een slittechniek). ELke kliniek beweert de perfecte techniek toe te passen, wat voor de client alleen maar moeilijker wordt bij de keuze van de kliniek. De lasertechniek is geen goedkope techniek en de slittechniek kan zeer goedkoop toegepast worden. Een mesje kost veel minder dan een laserapparaat dat afgeschreven moet worden en verdisconteerd wordt in de verkoopprijs. Echter de lasertechniek heeft een schitterende haarlijn tot gevolg, indien de haren van oigine dik zijn. Alleen bij de haarlijn wordt de laser ingezet en dan moeten de haren nog dik zijn ook, zodat ze ietwat dunner worden door de laser. Op de kruin etc. NOOIT LASER!!
Dus techniek is zeer bepalend voor resultaat.(zie oa www.transhair.nl)
3) de dichtheid van de haren in het donorgebied. Hoe dichter, hoe meer haren, hoe meer er getransplanteerd kan worden.
4)DE grootte van het donorgebied. Ongeveer 50% kan gebruikt worden voor transplantatie.
5) de flexibiliteit van de hoofdhuid achterop het hoofd. Hoe soepeler hoe meer keer er een reepje huid kan verwijderd worden.

DE resultaten zijn dus per individu verschillend


Doctor Gho doet al aan 'littekenvrije' haartransplantaties.
Na 1 behandeling zie je geen litteken nee, maar na 5 behandelingen????? Er kunnen per behandeling maximaal 250 grafts getransplanteerd worden. Ik heb onze chirurgen(www.hairdoc.de)gevraagd wat de voordelen van deze techniek zijn.....DIE ZIJN ER NIET. JE moet veel vaker een haartransplantatie ondergaan, er is wel zeker sprake van littekens na een aantal behandelingen en tenslotte: er worden ontzettend veel follikels vernietigd. Onze chirurg, Dokter Neidel, is nu weer op het jaarlijks congres van de ISHRS(www.ishrs.org) in Chicago. HIer komen alle haarchirurgen die aangesloten zijn bij deze associaltie bijeen om over de ontwikkelingen te praten. Als deze techniek DE techniek zou zijn, dan werd deze al veel frequenter toegepast.
OP hairmultiplication wachten...Kan nog wel even duren, dus ik zou er niet op wachten. Ik hoop dat het op zeer korte termijn toegepast kan worden en commercieel wordt, want dan zal transhair bijvoorbeeld hier ook mee gaan beginnen. Echter, let wel op a priori: bij multiplication zet je allemaal enkele haren in de hoofdhuid. Een onbeperkt aantal, MAAR kun je de dichtheid krijgen die je ooit had....NEE.... LEt wel: tegenwoordig worden er achterop het hoofd graft geplaatst met 3 tot 6 haren(bij hoge dichtheid). Dit wordt gedaan om volume te krijgen. ALs hier enkele haren geplatst zouden worden(zoals bij de haarlijn), dan krijg je nooit zoveel volume. Je kan de haren niet zo dicht bijelkaar plaatsen zoals ze vroeger groeiden.
Alleen de kleinere haarklinieken zullen misschien weggeconcurreerd worden bij de intrede van hairmultiplication.
ZO ik hoop dat alles een beetje duidelijk is en dat het niet leidt tot.............(zie onderaan)
Groeten JOrn



:yawn: :yawn: :yawn: :yawn:

jornkielman
11 oktober 2002, 13:06
HOi CHris,

Chris, jij zegt:

Met een transplantatie ziet je voorhoofd er normaal gesproken uit zoals bij Barney of Advocaat: de haren zijn zeer dun en volgens Jorn is er ook niet méér dan dat de bereiken aan de voorkant. Prima.


Ik heb nooit gezegd dat er niet meer te bereiken is.
Kijk........Met de laser worden de haren altijd wat dunner, omdat er met de laser bloedvaatjes worden dichtgeschroeid en er dus minder bloedtoevoer is wat dunnere structuur tot gevolg heeft.
Echter. als mensen dikke haren hebben is dit niet mooi als er een haarlijn komt met deze dikke haren(deze zijn afkomstig van het donorgebied, en deze haren hebben een andere structuur dan de hormoongevoelige haren bovenop). Dan is de laser een perfect apparaat om deze haren te tarnsplanteren. de dikke haren worden ietwat dunner wat een natuurlijke haarlijn tot gevolg heeft. Als mensen van origine dunner haar hebben, zoals ik bijvoorbeeld of Barney, dan moet de laer niet ingezet worden, want dan worden de haren nog dunner. De laser wordt dus alleen bij dikke haren ingezet voor de haarlijn. Dit is meestal bij mensen met zwarte haren.Er is dus wel zeker beter resultaat te halen dan bij JEroen MSmits of BArney. DIck Advocaat heeft dikker haar, daar zouden wij ook de laser hebben gebruikt voor de voorkant. Voor de achterkant en 2e behandeling echter NOOIT!Dit heeft LA dus wel gedaan

JOrn

Do
11 oktober 2002, 14:11
Maar goed, als ik het goed begrijp gaat het niet zozeer over Joling zelf (want die is betrekkelijk eerlijk over zijn haardos), maar meer over LA die zich wèl degelijk schuldig maakt aan misleiding!

Voor misleidende reclame's bestaat er een reclame-code commissie, hier kun je dit soort ongein aangeven.

Ben het er niet mee eens dat Joling hier zelf niet verantwoordelijk voor is, als hij werkelijk zo eerlijk wil zijn zou hij moeten eisen dat bij de bewuste reclame vermeld word dat hij zijn "haardos" niet alleen te danken heeft aan de transplantaties. Hij helpt mee aan het feit dat de suggestie word gewekt dat hij dit ALLEEN door de haartransplantaties te danken heeft dus vind ik hem medeverantwoordelijk.



Ook heb ik Joling in zijn eigen programma gezien (De Waarheid) en eens even goed opgelet op zijn bolletje wat van zeer nabij gefilmd werd. Ik heb geen enkele extension kunnen ontdekken en ben van mening dat dit alleen bereikt kan worden door een haaraanvulling op een montuur.(moet wel zeggen een heel goed en onzichtbaar montuur, benieuwd waar hij dat vandaan heeft). Denk ook niet dat hij nog een ,duur betaalde en getransplanteerde, haar op zijn koppie had zitten als hij met extensions bezig zou zijn, dit is zoooooooo schadelijk voor je haar en vooral als je haar dun van structuur is.

Groetjes Do.

Jay
22 oktober 2002, 19:22
Originally posted by jornkielman
Hoi Robert18,
Haartransplantaties zijn zeker wel het antwoord op kaalheid, mits men de juiste kliniek kiest en mits men zelf over voldoende donormateriaal beschikt. De huidige haartransplantatie kan tot schitterende resultaten leiden. Echter, de belangrijkste criteria om tot een goed resultaat te komen zijn:
1) de hand van de chirurg en het medisch team. Chirurg maakt de huidkanaaltjes. Hier wordt de groeirichting van de haar mee bepaald, wat zeer belangrijk is(wordt gewoonweg onderschat). Het medisch team snijdt de haren, wat ontzettend kieskeurig werk is. Ook zetten zij de grafts in de huidkanaaltjes. Dit moet allemaal perfect gebeuren.
2)de techniek die gehanteerd wordt. Er zijn verschillende technieken op de markt. Ontzettend veel. MEestal zijn dit technieken met een klein mesje(een slittechniek). ELke kliniek beweert de perfecte techniek toe te passen, wat voor de client alleen maar moeilijker wordt bij de keuze van de kliniek. De lasertechniek is geen goedkope techniek en de slittechniek kan zeer goedkoop toegepast worden. Een mesje kost veel minder dan een laserapparaat dat afgeschreven moet worden en verdisconteerd wordt in de verkoopprijs. Echter de lasertechniek heeft een schitterende haarlijn tot gevolg, indien de haren van oigine dik zijn. Alleen bij de haarlijn wordt de laser ingezet en dan moeten de haren nog dik zijn ook, zodat ze ietwat dunner worden door de laser. Op de kruin etc. NOOIT LASER!!
Dus techniek is zeer bepalend voor resultaat.(zie oa www.transhair.nl)
3) de dichtheid van de haren in het donorgebied. Hoe dichter, hoe meer haren, hoe meer er getransplanteerd kan worden.
4)DE grootte van het donorgebied. Ongeveer 50% kan gebruikt worden voor transplantatie.
5) de flexibiliteit van de hoofdhuid achterop het hoofd. Hoe soepeler hoe meer keer er een reepje huid kan verwijderd worden.

DE resultaten zijn dus per individu verschillend


Doctor Gho doet al aan 'littekenvrije' haartransplantaties.
Na 1 behandeling zie je geen litteken nee, maar na 5 behandelingen????? Er kunnen per behandeling maximaal 250 grafts getransplanteerd worden. Ik heb onze chirurgen(www.hairdoc.de)gevraagd wat de voordelen van deze techniek zijn.....DIE ZIJN ER NIET. JE moet veel vaker een haartransplantatie ondergaan, er is wel zeker sprake van littekens na een aantal behandelingen en tenslotte: er worden ontzettend veel follikels vernietigd. Onze chirurg, Dokter Neidel, is nu weer op het jaarlijks congres van de ISHRS(www.ishrs.org) in Chicago. HIer komen alle haarchirurgen die aangesloten zijn bij deze associaltie bijeen om over de ontwikkelingen te praten. Als deze techniek DE techniek zou zijn, dan werd deze al veel frequenter toegepast.
OP hairmultiplication wachten...Kan nog wel even duren, dus ik zou er niet op wachten. Ik hoop dat het op zeer korte termijn toegepast kan worden en commercieel wordt, want dan zal transhair bijvoorbeeld hier ook mee gaan beginnen. Echter, let wel op a priori: bij multiplication zet je allemaal enkele haren in de hoofdhuid. Een onbeperkt aantal, MAAR kun je de dichtheid krijgen die je ooit had....NEE.... LEt wel: tegenwoordig worden er achterop het hoofd graft geplaatst met 3 tot 6 haren(bij hoge dichtheid). Dit wordt gedaan om volume te krijgen. ALs hier enkele haren geplatst zouden worden(zoals bij de haarlijn), dan krijg je nooit zoveel volume. Je kan de haren niet zo dicht bijelkaar plaatsen zoals ze vroeger groeiden.
Alleen de kleinere haarklinieken zullen misschien weggeconcurreerd worden bij de intrede van hairmultiplication.
ZO ik hoop dat alles een beetje duidelijk is en dat het niet leidt tot.............(zie onderaan)
Groeten JOrn



:yawn: :yawn: :yawn: :yawn:

In deze reactie zie ik zoveel onwetendheid jegens HM, dat ik er niet eens aan ga beginnen om je de grond in te lullen.

Zie de link die ik in het Overige Ontwikkelingen forum heb geplaatst, lees dan het interview met Gho, en haal dan zelf de fouten eruit.


"haren erin zetten....."

Pffffffffffffffffffffffft! Waar zie je HM voor aan? Een HT techniek?

CELKWEKEN JONGE!!!!


"geen voordelen aan FU"

Ja je hebt gelijk, waarom zou je geen litteken nemen als het ook wel kan! :D


Jullie HT-vuilakken zijn er binnen een paar jaar geweest.

jornkielman
18 november 2002, 10:36
Hoi Chris,


Jij zegt over Joling onder andere:
'Is dit dan niet misleidende reclame en -dus- ook verboden?
Ik ben benieuwd wat jij (Transhair) als branche-genoot hiervan vindt. '


Ik vind het ook misleiding, daar het resultaat van Joling niet het resultaat is van 2 HT's, maar van Extensions, 2 HT's en een Toppikgehalte op zijn kruin(=mijn vermoeden). De Extensions heeft hij zelf toegegeven o.a. bij Paul de Leeuw, maar nog veel concreter in het weekblad Panorama.

Naar mijn mening is dit duidelijke misleiding en wat valt hier tegen te doen: de Reclame Code Commissie is in het leven geroepen voor oa dergelijke misleiding. Er zal dus een brief gestuurd moeten worden naar deze commissie. Anders kan Laser gewoon doorgaan met dergelijke commercials. Er staat echter veel meer op de site van Laser wat onder misleiding valt, maar daar zal ik niets over zeggen op het forum, daar ik anders te veel over een concurrent praat. Echter, Laser en transhair hebben nu eenmaal een verleden en dus weet transhair wel het een en ander over deze collega concurrent.

Ik kan dus alleen maar aanraden om een brief naar de Reclame Code Commissie te sturen, iets wat ikzelf ook wel kan doen. Onze directeur maakt zich minder druk over de misleiding, daar hij ervan overtuigd is dat eerlijkheid uiteindelijk het langste duurt.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, maar ja.....


Groeten Jorn

Henk
18 november 2002, 20:48
Originally posted by jornkielman
.

Ik kan dus alleen maar aanraden om een brief naar de Reclame Code Commissie te sturen, iets wat ikzelf ook wel kan doen. Onze directeur maakt zich minder druk over de misleiding, daar hij ervan overtuigd is dat eerlijkheid uiteindelijk het langste duurt.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, maar ja.....




Dus jouw directeur vind dat eerlijkheid uiteindelijk het langst duurt, dan zou ik maar twee brieven naar de Reclame Code Comissie sturen.(Ook 1 voor je directeur)

jornkielman
18 november 2002, 22:45
Hoi Henk,

ik zal mijn directeur eens vragen wat hij ervan weet, maar een beetje flauw om dit te vergelijken met hetgeen een ander doet.

Jorn

Henk
4 december 2002, 22:54
Nog één keer vragen dan maar.
(beloofd is beloofd)

blubbie
10 januari 2008, 15:24
http://www.nu.nl/news/1384088/61/rss/Weer_haartransplantatie_voor_Gerard_Joling.html

"Ik heb mij onlangs opnieuw laten behandelen volgens een nieuwe techniek met stamcellen".

Volgens mij gaat het gewoon om een FUE als ik de rest van het bericht lees.. een beetje verwarrend.

Jaapie
10 januari 2008, 18:11
http://www.nu.nl/news/1384088/61/rss/Weer_haartransplantatie_voor_Gerard_Joling.html

"Ik heb mij onlangs opnieuw laten behandelen volgens een nieuwe techniek met stamcellen".

Volgens mij gaat het gewoon om een FUE als ik de rest van het bericht lees.. een beetje verwarrend.

Hij zal wel de methode van coen gho bedoelen.

blizzard
10 januari 2008, 19:27
Ik las vanmorgen in het Brabants Dagblad dat Gerard Joling inmiddels al zijn HT heeft ondergaan , hij heeft de nieuwste methode gehad met haarstam verdeling ??? dus geen grote jaap meer in je achterhoofd wist hij te vertellen ... is dit inmiddels al mogelijk of is dit alweer oud nieuws ???

Groet Blizzard

Henk
10 januari 2008, 19:28
Hij zal wel de methode van coen gho bedoelen.

Ja, Gho vertelde toen volgens mij al dat Joling contact had gezocht met de Gho clinic. Maar dat hij toen contractueel nog vastzat aan L.A.

Spiderman
10 januari 2008, 20:12
Ik las vanmorgen in het Brabants Dagblad dat Gerard Joling inmiddels al zijn HT heeft ondergaan , hij heeft de nieuwste methode gehad met haarstam verdeling ??? dus geen grote jaap meer in je achterhoofd wist hij te vertellen ... is dit inmiddels al mogelijk of is dit alweer oud nieuws ???

Groet Blizzard

Kun je misschien een link van het artikel plaatsen??

een haarstamceltransplantatie is nog niet mogelijk. misschien dat hij een FUE heeft ondergaan?? Overigens heeft Joling al meerdere strips achter de rug, dus van het litteken komt hij nooit meer af.

Spiderman
10 januari 2008, 20:19
Ik las vanmorgen in het Brabants Dagblad dat Gerard Joling inmiddels al zijn HT heeft ondergaan , hij heeft de nieuwste methode gehad met haarstam verdeling ??? dus geen grote jaap meer in je achterhoofd wist hij te vertellen ... is dit inmiddels al mogelijk of is dit alweer oud nieuws ???

Groet Blizzard

Ik heb het antwoord gevonden in deze discussie. Joling is naar Gho geweest. Gewoon een FUE dus.

Doorbraak in stamceltechnologie (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=12377)

Morehair
10 januari 2008, 20:33
Ik denk dat hij die 700 grafts op zn kruin heeft laten zetten.
Dan blijft dat poeder beter zitten.

Strider
10 januari 2008, 21:09
Ik denk dat hij die 700 grafts op zn kruin heeft laten zetten.
Dan blijft dat poeder beter zitten.

Gebruikt hij poeder dan?

Morehair
10 januari 2008, 21:11
Wit poeder weet ik niet, maar in ieder geval wel poeder in de kleur van zn haar.

Spiderman
10 januari 2008, 21:12
Gebruikt hij poeder dan?


Hij gebruikt idd Toppik oid voor zijn kruin.

Limbo
10 januari 2008, 21:14
Gebruikt hij poeder dan?

Cocaine??:D

bverotti
10 januari 2008, 21:30
700 grafts in een kruin van medium grote is NIKS ! Mischien is het een mini kruin ?

Gisteren hebben wij 1800 grafts in een medium kruin geplaatst in 1 dag. Dit geeft hoogstens 30 grafts per cm2. Je hebt 50 of meer nodig om het optisch 'dicht' te maken. De patient weet dat in plaats van een kale plek, er na 12 maanden een lichte bedekking zal zijn, niet meer en niet minder.

Morehair
10 januari 2008, 21:43
Nou, joling heeft geen mini kruin. En 700 grafts id idd te weinig voor zijn kruin. Maar Joling zn haar zit toch al vol met extensions en poeder, dus als hij daar genoeg haar voor blijft houden dan vind hij het wel best denk ik.

Spiderman
10 januari 2008, 23:16
Waar staat eigenlijk dat hij maar 700 grafts heeft laten overzetten??

Falcone
11 januari 2008, 00:19
ik denk dat ze aannemen dat ze daar mx 700 per dag doen of zoiets...

voor kruin is 700 echt wel weinig.

blizzard
11 januari 2008, 00:46
Kun je misschien een link van het artikel plaatsen??

een haarstamceltransplantatie is nog niet mogelijk. misschien dat hij een FUE heeft ondergaan?? Overigens heeft Joling al meerdere strips achter de rug, dus van het litteken komt hij nooit meer af.

Hoi Spiderman,
Nee helaas kan ik geen link plaatsen :(

Heb het echt gelezen vanmorgen (donderdag ) in het Brabants Dagblad (regio Noord Oost ) , een klein artikel dat hij verklaarde tegenover een bekende DJ ? dat hij een haarstamcel transplantatie heeft ondergaan ... en hij hoopte dat hij over een half jaar weer een volle kop met haar heeft ...
Of ik heb het verkeerd begrepen of hun hebben het verkeerd gedrukt ...
maar goed dacht eerlijk gezegd al dat het nog niet mogelijk is anders had ik het hier al lang gelezen toch :D maar je denkt wel die Joling is een hele bekende Nederlander met flink wat knaken en die heeft misschien eerder toegang tot bepaalde deuren die voor ons (nog )gesloten blijven :(.

Groet Blizzard

mlsbutt
11 januari 2008, 06:23
irrelevant

Limbo
11 januari 2008, 07:47
Censuur :)


Ha Mustafa, alles goed met jou verder?:D
Ik ben overigens ook geen fan van hem, al had hij zijn hele kop vol krullen!

mlsbutt
11 januari 2008, 10:29
irrelevant

blizzard
12 januari 2008, 19:48
irrelevant

Hey Mustafa ,
Wat krijgen we nu ??? alleen maar "irrelevant" typen is niks voor jou :), je bent anders zo`n prater en typed altijd lange reacties :) of heeft iemand anderes ingelogd met jou naam want zo ken ik je niet ..........


Groet Blizzard

Limbo
12 januari 2008, 19:50
Hey Mustafa ,
Wat krijgen we nu ??? alleen maar "irrelevant" typen is niks voor jou :), je bent anders zo`n prater en typed altijd lange reacties :) of heeft iemand anderes ingelogd met jou naam want zo ken ik je niet ..........


Groet Blizzard

Nee Blizzard. Het bericht van Mustafa is 'doorgehaald' door de moderator!

Spiderman
12 januari 2008, 21:03
Nee Blizzard. Het bericht van Mustafa is 'doorgehaald' door de moderator!

Maar als Blizzard heel goed leest, dan kan hij het originele bericht nog terug lezen. Het is inderdaad een beetje een ondeugend bericht.:P

Spiderman
12 januari 2008, 21:08
ik denk dat ze aannemen dat ze daar mx 700 per dag doen of zoiets...

voor kruin is 700 echt wel weinig.

Dat is helemaal waar, maar iemand als Gerard Joling zou wel eens een grotere behandeling kunnen krijgen dan de doorsnee patient bij Gho.

Dat 700 grafts in de kruin veel te weinig is, is gewoon een feit. Maar dan weer de vraag; waar staat in het artikel dat hij op zijn kruin behandeld is? Ik lees het in ieder geval nergens.

Morehair
12 januari 2008, 21:15
Dat was een gok van mij, evenals die 700 grafts. Maar als ze meer grafts in 1 keer willen dan moeten ze zijn hoofd kaal scheren. Het lijkt me sterk dat Joling dat heeft laten doen.

Voor kan hij alles nog goed camoufleren, maar op zn kruin zie je af en toe op tv toch duidelijk een hoop poeder zitten. Vandaar mijn gok dat hij ze op zn kruin heeft laten zetten.

blizzard
12 januari 2008, 23:53
Nee Blizzard. Het bericht van Mustafa is 'doorgehaald' door de moderator!


Hoi Limbo ,
Dank je ,weer wat geleerd op haarweb ondanks mijn leeftijd :D

Groet Blizzard

blizzard
12 januari 2008, 23:58
Maar als Blizzard heel goed leest, dan kan hij het originele bericht nog terug lezen. Het is inderdaad een beetje een ondeugend bericht.:P


Hey Spiderman ,
Zal kijken of ik er wat wijs uit kan worden wat Mlsbutt te zeggen had , je maakt mij nieuwsgierig :).

Maandag moet ik beslissen om een HT te doen op 15 februari in Hasselt (Feriduni natuurlijk) , ben er al voor 99,9% uit :) eerder kon niet ..,Dus maandag maar eens bellen naar het AC :).

Word de allerlaatste keer dat is wel 100% zeker :)

Groet Bizzard

Limbo
13 januari 2008, 09:32
Hoi Limbo ,
Dank je ,weer wat geleerd op haarweb ondanks mijn leeftijd :D

Groet Blizzard

Ha Blizzard, je wilt toch niet zeggen dat ik jonger ben dan jij!!:P

Limbo
13 januari 2008, 09:33
Maar als Blizzard heel goed leest, dan kan hij het originele bericht nog terug lezen.

Leer mij dat ook eens!

Henk
13 januari 2008, 11:30
Leer mij dat ook eens!

Dat kan niet meer, die heb ik ook al aangepast.
Wat had je gedronken mlsbutt? :P

Limbo
13 januari 2008, 11:34
Dat kan niet meer, die heb ik ook al aangepast.
Wat had je gedronken mlsbutt? :P

Aha, in een quote dus...

Limbo
13 januari 2008, 11:36
Wat had je gedronken mlsbutt? :P

Dat vraagt om een weddenschap! Raki!!:D

Spiderman
13 januari 2008, 13:05
Dat vraagt om een weddenschap! Raki!!:D

Ouzo!:P

mlsbutt
13 januari 2008, 15:50
Dat kan niet meer, die heb ik ook al aangepast.
Wat had je gedronken mlsbutt? :P

Hallo Henk,

Sorry, ik was even het regelement vergeten:crybaby:
Zal niet meer gebeuren!

Groeten,

Mustafa

mlsbutt
13 januari 2008, 15:51
Dat vraagt om een weddenschap! Raki!!:D

Hhahahhahaha... ik drink niet:cool: en rook niet!

mlsbutt
13 januari 2008, 15:52
Ouzo!:P

Hhahhahhahaha.. hoeveel nachtjes nog? Spiderman!
Voordat je naar ''AC'' gaat voor je Dense-Packing! result!

mlsbutt
13 januari 2008, 15:55
Hey Mustafa ,
Wat krijgen we nu ??? alleen maar "irrelevant" typen is niks voor jou :), je bent anders zo`n prater en typed altijd lange reacties :) of heeft iemand anderes ingelogd met jou naam want zo ken ik je niet ..........


Groet Blizzard

Het was maar een grapje:cool:
Een ''GOOR''< grapje over> ''GEER''

Zal niet meer gebeuren!

mlsbutt
13 januari 2008, 16:01
Hey Spiderman ,
Zal kijken of ik er wat wijs uit kan worden wat Mlsbutt te zeggen had , je maakt mij nieuwsgierig :).

Maandag moet ik beslissen om een HT te doen op 15 februari in Hasselt (Feriduni natuurlijk) , ben er al voor 99,9% uit :) eerder kon niet ..,Dus maandag maar eens bellen naar het AC :).

Word de allerlaatste keer dat is wel 100% zeker :)

Groet Bizzard


Hallo Blizzard,

Dat is al kort dag 15 Feb '08! veel Succes! alvast!

Zo ''dadelijk'' hebben zowat de ''vaste posters'' van het Haarimplantatie deel!
Allemaal een HT ondergaan de ''1'' in '07 de ''ander'' in '08.

Leuk voor op de ''HWM'' die ooit wel komt!:P
Mss komt Gerard Joling ook wel!

Over zijn HT's vertellen en ''zingen'':confused: natuurlik:P

Spiderman
13 januari 2008, 17:33
Hhahhahhahaha.. hoeveel nachtjes nog? Spiderman!
Voordat je naar ''AC'' gaat voor je Dense-Packing! result!

Het begint heel erg dichtbij ter komen idd!

Limbo
13 januari 2008, 18:33
Het was maar een grapje:cool:
Een ''GOOR''< grapje over> ''GEER''

Zal niet meer gebeuren!

Niet dat we dadelijk nog over jou weddenschappen moeten gaan afsluiten over je moment van bannen!:D

blizzard
13 januari 2008, 20:31
Ha Blizzard, je wilt toch niet zeggen dat ik jonger ben dan jij!!:P

Hoi Limbo,
Nou ik ben de 50 jaren al een hele tijd gepasseerd , nou jij weer :D

Groet Blizzard

blizzard
13 januari 2008, 20:41
Hallo Blizzard,

Dat is al kort dag 15 Feb '08! veel Succes! alvast!

Zo ''dadelijk'' hebben zowat de ''vaste posters'' van het Haarimplantatie deel!
Allemaal een HT ondergaan de ''1'' in '07 de ''ander'' in '08.

Leuk voor op de ''HWM'' die ooit wel komt!:P
Mss komt Gerard Joling ook wel!

Over zijn HT's vertellen en ''zingen'':confused: natuurlik:P

Hey Mustafa ,
Ja ik ga morgen bellen naar het AC , ben er helemaal uit , dus 15 februari gaat deze jongen voor de laatste keer onder het mes en nu bij Feriduni :)
Zal wel blij zijn als het allemaal achter de rug is eerlijk gezegd :(

Word best wel dense packing denk ik , Feriduni dacht aan 1800-2000 grafts en ik krijg gelijk ook zo`n trico restauratie (of zoiets )van mij oude littekens .
Ik krijg 50 grafts per cm4 , er staat nog veel haar vandaar het er niet zoveel zijn op een cm4, heb een goede dichtheid en veel donor haar 80-90 grafts per cm4 dus dat zit wel goed .
Feriduni verzekerde mij dat ik dan nooit nog iets hoefde te laten doen .

Ik hou jullie natuurlijk uitgebreid op de hoogte hier :)

Groet Blizzard

Limbo
14 januari 2008, 10:29
Hoi Limbo,
Nou ik ben de 50 jaren al een hele tijd gepasseerd , nou jij weer :D

Groet Blizzard

Dan ben ik nog een broekie!!:D

Limbo
14 januari 2008, 10:33
Hey Mustafa ,
Ja ik ga morgen bellen naar het AC , ben er helemaal uit , dus 15 februari gaat deze jongen voor de laatste keer onder het mes en nu bij Feriduni :)
Zal wel blij zijn als het allemaal achter de rug is eerlijk gezegd :(

Word best wel dense packing denk ik , Feriduni dacht aan 1800-2000 grafts en ik krijg gelijk ook zo`n trico restauratie (of zoiets )van mij oude littekens .
Ik krijg 50 grafts per cm4 , er staat nog veel haar vandaar het er niet zoveel zijn op een cm4, heb een goede dichtheid en veel donor haar 80-90 grafts per cm4 dus dat zit wel goed .
Feriduni verzekerde mij dat ik dan nooit nog iets hoefde te laten doen .

Ik hou jullie natuurlijk uitgebreid op de hoogte hier :)

Groet Blizzard

Veel succes, oude knar!:D

transplantaatje
14 januari 2008, 12:19
Laser Aesthetic zal niet blij zijn met de beslissing van Joling om de behandeling door dr. Gho uit te laten voeren.

Wat ons wel opvalt, is dat laser Aesthetic afgelopen zaterdag en ook weer vandaag op de voorpagina van de telegraaf adverteert met:
“Haartransplantatie zonder littekens, haarstamceltechniek FUE & FUT enz.”

Hiermee wekken ze toch de indruk dat ze bij laser Aesthetic dit ook uitvoeren? Waarschijnlijk proberen ze de mensen te verleiden om zo weer naar Laser Aesthetic toe te gaan.

Joling is/was toch het uithangbord van Laser Aesthetic?

Limbo
14 januari 2008, 12:38
LA mag aan de andere kant ook blij zijn. Wie wil nu zo iemand als uithangbord? Zou voor mij een reden zijn een andere kliniek te kiezen! Je bent of pro of contra Joling (en Gordon)!!

Henk
14 januari 2008, 15:07
Laser Aesthetic zal niet blij zijn met de beslissing van Joling om de behandeling door dr. Gho uit te laten voeren.

Wat ons wel opvalt, is dat laser Aesthetic afgelopen zaterdag en ook weer vandaag op de voorpagina van de telegraaf adverteert met:
“Haartransplantatie zonder littekens, haarstamceltechniek FUE & FUT enz.”

Hiermee wekken ze toch de indruk dat ze bij laser Aesthetic dit ook uitvoeren? Waarschijnlijk proberen ze de mensen te verleiden om zo weer naar Laser Aesthetic toe te gaan.

Joling is/was toch het uithangbord van Laser Aesthetic?

Ja, tuurlijk. Daar zit wel een marketingstrategie achter. Maar L.A. heeft toenertijd toch de Gho Clinic in Maastricht overgenomen. Dus dan zou hij in prinicipe het daar wel kunnen laten doen.
Ze hebben nog die andere (eerste?) techniek van GHO.
FM heette dat toch. Follicular multiplication als ik het goed heb.

mlsbutt
14 januari 2008, 15:13
LA mag aan de andere kant ook blij zijn. Wie wil nu zo iemand als uithangbord? Zou voor mij een reden zijn een andere kliniek te kiezen! Je bent of pro of contra Joling (en Gordon)!!

Hhahhahaha...:P Ya precies en niet er ''tussenin'' dat wel te verstaan!

Het is of ''pro'' of ''contra'' and thats it!!!

Spiderman
14 januari 2008, 16:05
LA mag aan de andere kant ook blij zijn. Wie wil nu zo iemand als uithangbord? Zou voor mij een reden zijn een andere kliniek te kiezen! Je bent of pro of contra Joling (en Gordon)!!

Mmm, ondanks dat hij veel meer met zijn haar doet, toppik, extensions etc, is hij toch een beter uithanbord dan bijvoorbeeld van Barneveld.

Limbo
14 januari 2008, 18:05
Mmm, ondanks dat hij veel meer met zijn haar doet, toppik, extensions etc, is hij toch een beter uithanbord dan bijvoorbeeld van Barneveld.

Tis allebei niets!:D

blizzard
14 januari 2008, 19:04
Veel succes, oude knar!:D

Let jij maar eens op Limbo als ik dit achter de rug heb zal jij misschien nog jaloers worden :D vraag Mustafa maar eens hoeveel haar ik nog heb staan, die heeft recente foto`s van mij gezien :D:D:D

Groet Blizzard

Limbo
14 januari 2008, 19:33
Let jij maar eens op Limbo als ik dit achter de rug heb zal jij misschien nog jaloers worden :D vraag Mustafa maar eens hoeveel haar ik nog heb staan, die heeft recente foto`s van mij gezien :D:D:D

Groet Blizzard

@Mustafa: ziet die Blizzard er dan nu al uit al een jonge God??:D
@blizzard: ik ben niet snel jaloers...:P

blizzard
15 januari 2008, 00:05
@Mustafa: ziet die Blizzard er dan nu al uit al een jonge God??:D
@blizzard: ik ben niet snel jaloers...:P

Nou jonge God wil ik nou ook weer niet zeggen dat is wel erg hoog gegrepen :) maar kreeg vandaag nog een kompliment dat ik nog zo weinig grijze haren had :)

Nou nog even op de reactie van Mustafa wachten ....:)

Limbo
15 januari 2008, 09:51
Nou jonge God wil ik nou ook weer niet zeggen dat is wel erg hoog gegrepen :) maar kreeg vandaag nog een kompliment dat ik nog zo weinig grijze haren had :)

Nou nog even op de reactie van Mustafa wachten ....:)

Mustafa zit zeker nog in de kroeg, aan de limonade!:D

Ik heb ook weinig grijze haren, dank zij Just for men!:P

blizzard
15 januari 2008, 12:51
Mustafa zit zeker nog in de kroeg, aan de limonade!:D

Ik heb ook weinig grijze haren, dank zij Just for men!:P


Denk dat Mustafa zijn haren aan het tellen is :D Mustafa waar zit je !!!

Ja zo kan ik het ook "just for men"gebruiken :D ik gebruik helemaal niets en de 50 jaren al heel lang gepasseerd :D

Limbo
15 januari 2008, 13:39
Ja zo kan ik het ook "just for men"gebruiken :D ik gebruik helemaal niets en de 50 jaren al heel lang gepasseerd :D

Of je nu een ht doet, of Just for men gebruikt. In beide gevallen doe je iets onnatuurlijks!

mlsbutt
15 januari 2008, 16:20
Mustafa zit zeker nog in de kroeg, aan de limonade!:D

Ik heb ook weinig grijze haren, dank zij Just for men!:P

Hhaahahhahahahah.... Heeey Limb:D, werkt dat goed die Just for Men?
Is het makkelijk qua aanbrengen etc etc op het filmpje van hun site ziet het er makkelijk uit in iedergeval!

Gebruik zelf Just for Men voor de bakkebaarden>(<GEL) mooi egaal gelijk te maken qua kleur.

Daar mijn baardgroei nog steeds voortzet, met de nieuwe haartjes ''donskleurig''(vandaar Just for Men)

Ik ben nog niet grijs,(3 haren bij de slapen maar die zaten er 5 jaar geleden ook al) maar mss(komt zeker:P) als het op komt zetten mss dat ik dan just Just for Men ga proberen.

Mits het natuurlijk oogt etc moet zeggen grijs haar vindt ik niet erg!
Maar als het te ''overbruggen'' is met Just for Men ''why not!''

mlsbutt
15 januari 2008, 16:29
Denk dat Mustafa zijn haren aan het tellen is :D Mustafa waar zit je !!!

Ja zo kan ik het ook "just for men"gebruiken :D ik gebruik helemaal niets en de 50 jaren al heel lang gepasseerd :D

Hhahaahhahahaha haren tellen !:Dmot nie gekker woaren:P!

Maor huuuu,.. Blizzzard! ik heb net nog naar je foto's gekeken.
En daar lijkt je haar donker grijs?? of blond(dat ben ik niet:P)

Als ik abuis zit, please let me know!!!

Zodat ik anders een afspraak kan maken bij ''LA'' om mijn ogen te laten ''laseren:D''

Als ze maar uitkijken voor mijn wimpers!:P

Wanneer komt ''GJ'' nou eens op HW mss is hij al ''onder ons''
Hhahaahhaha met codename>> ''brownstarhumper''

By the way ik wil niet gebanned worden!
Ga ik nu al weer te ver?

brownstarhumper
15 januari 2008, 16:53
Wanneer komt ''GJ'' nou eens op HW mss is hij al ''onder ons''
Hhahaahhaha met codename>> ''brownstarhumper''

By the way ik wil niet gebanned worden!
Ga ik nu al weer te ver?

Nou Zeg! Hoor ik hier mijn naam vallen? Niet te geloven!!!

Zeg Mlsbutt, pas jij maar op voordat ik jou ga "brownstarhumpen"!:D:D

Limbo
15 januari 2008, 17:38
Nou Zeg! Hoor ik hier mijn naam vallen? Niet te geloven!!!

Zeg Mlsbutt, pas jij maar op voordat ik jou ga "brownstarhumpen"!:D:D

Wat een humor hier. Mag dat wel? Van mij wel, het leven is al serieus genoeg...:o

mlsbutt
15 januari 2008, 17:40
Nou Zeg! Hoor ik hier mijn naam vallen? Niet te geloven!!!

Zeg Mlsbutt, pas jij maar op voordat ik jou ga "brownstarhumpen"!:D:D


Hhahhhahahhahah:D:D:D:cool::cool: DAS EEN GOEIE!!!(niet van dat ''bsh'':eek: natuurlijk)

Maar deze ''zet''!!!! moet Limb:cool: geweest zijn kan niet anders!!

Dat wordt ''vork slikken''~!!! ''to get protected for bsh''

Maar dan wel een hooivork!!!:P

Limbo
15 januari 2008, 17:40
Hhaahahhahahahah.... Heeey Limb:D, werkt dat goed die Just for Men?
Is het makkelijk qua aanbrengen etc etc op het filmpje van hun site ziet het er makkelijk uit in iedergeval!

Gebruik zelf Just for Men voor de bakkebaarden>(<GEL) mooi egaal gelijk te maken qua kleur.

Daar mijn baardgroei nog steeds voortzet, met de nieuwe haartjes ''donskleurig''(vandaar Just for Men)

Ik ben nog niet grijs,(3 haren bij de slapen maar die zaten er 5 jaar geleden ook al) maar mss(komt zeker:P) als het op komt zetten mss dat ik dan just Just for Men ga proberen.

Mits het natuurlijk oogt etc moet zeggen grijs haar vindt ik niet erg!
Maar als het te ''overbruggen'' is met Just for Men ''why not!''

Ja, dat werkt wel goed moet ik zeggen. Ik doe met 1 verpakking twee keer (toch een beetje Hollander!) met per 8 weken 1 beurt (Just for men dan:D). Alleen, ik ben mijn haar aan het laten groeien en dan wordt het toch wel moeilijk om die grijze uiteinden alle te pakken!:o

Het is wel enorme troep dat spul. Uitkijken voor huis en haard!

Limbo
15 januari 2008, 17:41
Hhahhhahahhahah:D:D:D:cool::cool: DAS EEN GOEIE!!!(niet van dat ''bsh'':eek: natuurlijk)

Maar deze ''zet''!!!! moet Limb:cool: geweest zijn kan niet anders!!

Dat wordt ''vork slikken''~!!! ''to get protected for bsh''

Maar dan wel een hooivork!!!:P

Nee, teveel eer voor mij. Ik was het niet, echt niet. Toegegeven, ik had het kunnen zijn!!!!

Morehair
15 januari 2008, 18:30
Nou Zeg! Hoor ik hier mijn naam vallen? Niet te geloven!!!

Zeg Mlsbutt, pas jij maar op voordat ik jou ga "brownstarhumpen"!:D:D

Lachen! Zou GJ toch op Haarweb beland zijn?:)

Limbo
15 januari 2008, 19:23
Dit vraagt om een weddenschap! Wie geeft zich hier uit voor GJ?? Moderatoren kunnen dat volgens mij zien aan het IP-adres en zijn van deelname uitgesloten.

Ik zeg: blizzard onder het motto: hoe ouder hoe gekker (pls forgive me, blizzard!):D

Spiderman
15 januari 2008, 22:34
Dit vraagt om een weddenschap! Wie geeft zich hier uit voor GJ?? Moderatoren kunnen dat volgens mij zien aan het IP-adres en zijn van deelname uitgesloten.

Ik zeg: blizzard onder het motto: hoe ouder hoe gekker (pls forgive me, blizzard!):D

Ik zeg dat het GJ zelf is!:D

blizzard
15 januari 2008, 22:57
Dit vraagt om een weddenschap! Wie geeft zich hier uit voor GJ?? Moderatoren kunnen dat volgens mij zien aan het IP-adres en zijn van deelname uitgesloten.

Ik zeg: blizzard onder het motto: hoe ouder hoe gekker (pls forgive me, blizzard!):D


ECHT NIET !!! ik ben wel gek maar mezelf voor Gerard Joling uitgeven gaat mij net even te ver :D:D wou wel dat ik zijn stem had trouwens :crybaby:

Groet Blizzard

blizzard
15 januari 2008, 23:01
Of je nu een ht doet, of Just for men gebruikt. In beide gevallen doe je iets onnatuurlijks!


Eh... een HT is niets meer dan het verplaatsen van je "eigen" haren, just for men is iets onnatuurlijks en niet van je eigen behalve als je het koopt natuurlijk :D:D maar ik zal dat spul toch eens in de gaten houden , je weet nooit waar het goed voor is :D

blizzard
15 januari 2008, 23:04
[quote=mlsbutt;152718]Hhahaahhahahaha haren tellen !:Dmot nie gekker woaren:P!

Maor huuuu,.. Blizzzard! ik heb net nog naar je foto's gekeken.
En daar lijkt je haar donker grijs?? of blond(dat ben ik niet:P)

Als ik abuis zit, please let me know!!!

Abuis : mijn haren zijn donkerblond :D ach hier en daar zitten er al wat grijze haren tussen maar wat wil je met mijn leeftijd :D .

Maar.......... je hebt Limbo nog geen antwoord geven over mijn haarstatus ?.

houdoe

blizzard
15 januari 2008, 23:10
Nou Zeg! Hoor ik hier mijn naam vallen? Niet te geloven!!!

Zeg Mlsbutt, pas jij maar op voordat ik jou ga "brownstarhumpen"!:D:D


Knap van jou brownstarhumper dat jij al de eerste keer "Mlsbutt" goed schrijft/typed inplaats van Misbutt wat bijna iedereen doet/deed :D
Je bent vast geen onbekende hier :D

Limbo
16 januari 2008, 08:05
Je bent vast geen onbekende hier :D

Dat weet ik wel zeker. Iedereen ontkent, dus graag uit de kast ermee!:)

Limbo
16 januari 2008, 08:06
Eh... een HT is niets meer dan het verplaatsen van je "eigen" haren, just for men is iets onnatuurlijks en niet van je eigen behalve als je het koopt natuurlijk :D:D maar ik zal dat spul toch eens in de gaten houden , je weet nooit waar het goed voor is :D

Het kan soms snel gaan, blizzard!:D

Morehair
16 januari 2008, 16:45
Misschien wil Brownstarhumper ook wel een stem uitbrengen voor de Haarwebmeeting.:D

Limbo
16 januari 2008, 17:31
Misschien wil Brownstarhumper ook wel een stem uitbrengen voor de Haarwebmeeting.:D

Jammer voor hem maar Hilversum staat niet op de lijst!:cool:

Henk
16 januari 2008, 17:32
Misschien wil Brownstarhumper ook wel een stem uitbrengen voor de Haarwebmeeting.:D

Stel je voor dat Joling zou komen. :D:D
Ik heb hem al een pm gestuurd. :P

brownstarhumper
16 januari 2008, 17:55
Hoi Henk,

ik heb je pb gelezen hoor, en ik wil maar wat graag op die meeting komen.
Allemaal van die lekkere kerels! Eeeeeeeeeenig.:D:D

Mag Gordon ook mee?

Henk
16 januari 2008, 17:56
Dit vraagt om een weddenschap! Wie geeft zich hier uit voor GJ?? Moderatoren kunnen dat volgens mij zien aan het IP-adres en zijn van deelname uitgesloten.

Ik zeg: blizzard onder het motto: hoe ouder hoe gekker (pls forgive me, blizzard!):D

Het is niemand van Haarweb. En als ik naar het emailadres kijk, dan zou het inderdaad Joling kunnen zijn.

Morehair
16 januari 2008, 17:58
Nou, het zou leuk zijn als Joling echt zou komen. Kan ik zijn resultaat eens in het echt zien.

Limbo
16 januari 2008, 18:17
Het is niemand van Haarweb. En als ik naar het emailadres kijk, dan zou het inderdaad Joling kunnen zijn.

Ik geloof er niets van. Maar goed, als ik me vergis zal ik hem mijn excuses aanbieden!

Spiderman
16 januari 2008, 18:46
Jammer voor hem maar Hilversum staat niet op de lijst!:cool:

Echt wel!:cool: Helaas zijn er alleen een beetje weinig stemmen op uitgebracht.

Spiderman
16 januari 2008, 18:47
Het is niemand van Haarweb. En als ik naar het emailadres kijk, dan zou het inderdaad Joling kunnen zijn.


Betekent dat dan dat ik de (lege) pot nu gewonnen heb??:P :D

Limbo
16 januari 2008, 19:59
Echt wel!:cool: Helaas zijn er alleen een beetje weinig stemmen op uitgebracht.

F*ck:D. Brilletje!

Limbo
16 januari 2008, 20:05
Er is er idd maar 1 die op Hilversum gestemd heeft. Ocharm!:D

Spiderman
16 januari 2008, 20:38
Er is er idd maar 1 die op Hilversum gestemd heeft. Ocharm!:D


:P http://www.crapforum.nl/images/smilies/sad2.gif :D

ray
17 januari 2008, 08:58
als het idd joling is dan kan hij toch een foto van zichzelf maken met op de achtergrond de pagina van haarweb en dit sturen naar henk zodat we het zeker weten :cool:

ouwe relnicht :P

alleen geef je wel belachelijk veel geld uit aan gruwelijk lelijke sportkleding ;)

Limbo
17 januari 2008, 09:44
Eerst zien, dan geloven. Daarvoor zou ik overigens ook wel naar Utrecht gaan!:D

Morehair
17 januari 2008, 18:36
Er is er idd maar 1 die op Hilversum gestemd heeft. Ocharm!:D

Ondertussen begint Hilversum in te lopen. Het aantal stemmen is al verdubbeld!:D

Limbo
17 januari 2008, 19:09
Ondertussen begint Hilversum in te lopen. Het aantal stemmen is al verdubbeld!:D

JA, brownstarhumper (wie verzint zoiets?) speelt het spel goed mee!:P

Spiderman
17 januari 2008, 19:46
JA, brownstarhumper (wie verzint zoiets?) speelt het spel goed mee!:P


Dat denk ik ook!!:P Ik geloof er ook niets van.

Limbo
18 januari 2008, 18:08
Ik denk dat ik weet wie brownstarhumper is!

Spiderman
18 januari 2008, 18:34
Ik denk dat ik weet wie brownstarhumper is!

Vertel!! Wat weet jij wat wij niet weten??

Limbo
18 januari 2008, 19:09
Vertel!! Wat weet jij wat wij niet weten??

Kwestie van logisch doordenken! Denk ik!:o

Spiderman
18 januari 2008, 19:10
Kwestie van logisch doordenken! Denk ik!:o

Maar wie is er dan verdacht??

Limbo
18 januari 2008, 19:13
Maar wie is er dan verdacht??

Ik stuur je wel een pb. De tijd zal het leren!

Morehair
18 januari 2008, 19:36
wie is er verdacht dan?

Limbo
18 januari 2008, 21:27
wie is er verdacht dan?

Niemand. Iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen.:D Vroeg of laat zullen we zien of ik gelijk had. Spiderman is mijn eye-witness!

mlsbutt
18 januari 2008, 22:11
Niemand. Iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen.:D Vroeg of laat zullen we zien of ik gelijk had. Spiderman is mijn eye-witness!

Okay ik heb dan mss de ''naam'' ''bsh'' verzonnen, maar ook ik was/ben het zeker niet!

Zou er nog niet eens op gekomen zijn, om vervolgens een account te openen met die ''naam''!

Prettig Weekend Allemaal!!

Spiderman
19 januari 2008, 02:37
Niemand. Iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen.:D Vroeg of laat zullen we zien of ik gelijk had. Spiderman is mijn eye-witness!

precies. Ik ben erg benieuwd of je gelijk hebt. De tijd zal het leren!:D

Limbo
19 januari 2008, 09:02
Okay ik heb dan mss de ''naam'' ''bsh'' verzonnen, maar ook ik was/ben het zeker niet!

Zou er nog niet eens op gekomen zijn, om vervolgens een account te openen met die ''naam''!

Prettig Weekend Allemaal!!

Het was idd een bak!. OOk een prettig weekend en salaam aleikum (alvast mijn Arabisch oefenen).

ray
19 januari 2008, 10:04
ik denk dat het hairobservator is :rolleyes:

Limbo
19 januari 2008, 10:49
ik denk dat het hairobservator is :rolleyes:

Nee, daarvoor waren de twee posts veel te kort!!

mlsbutt
19 januari 2008, 22:22
Het was idd een bak!. OOk een prettig weekend en salaam aleikum (alvast mijn Arabisch oefenen).


Hhhahhaahahahaha..... er wonen trouwens ook veel Christenen in Egypte hoor!

Limbo
19 januari 2008, 23:05
Hhhahhaahahahaha..... er wonen trouwens ook veel Christenen in Egypte hoor!

Awel, Kopten, maar die praten toch ook Arabisch??

AnthonieH
20 januari 2008, 09:02
Awel, Kopten, maar die praten toch ook Arabisch??Tuurlijk, het Koptisch (http://nl.wikipedia.org/wiki/Koptisch_%28taal%29) zelf is niet langer een levende taal.

Limbo
20 januari 2008, 10:16
Tuurlijk, het Koptisch (http://nl.wikipedia.org/wiki/Koptisch_%28taal%29) zelf is niet langer een levende taal.

Aha, hoewel ik gelijk had toch weer wat bijgeleerd.
Even off-topic Anthonie: hoe verberg je een link achter een woord??

Henk
20 januari 2008, 10:30
Aha, hoewel ik gelijk had toch weer wat bijgeleerd.
Even off-topic Anthonie: hoe verberg je een link achter een woord??

Het woord waar je een link achter wilt verstoppen moet je even met je muis overheen gaan (linkermuisknop vasthouden). Er zal vast wel een betere omschrijving voor zijn. :P
Daarna moet je naar het symbool in de balk gaan van "link toevoegen", symbool met die wereldbol.
Daar kun je de link invullen.

Limbo
20 januari 2008, 11:03
Helaas. Dacht ook al dat het zo moest maar als ik het woord selecteer en op de rechtermuisknop klik zie ik alles behalve iets met een wereldbol!

Limbo
20 januari 2008, 11:10
Test (http://www.haarweb.nl)

Yep, het is het knopje boven het invoerveld. Thanks, ik ben gelukkig nu!

brownstarhumper
20 januari 2008, 14:48
Zeg, wat lees ik nu allemaal? Wordt er hier getwijfeld aan mn integriteit?

Het zit me deze week niet mee; Hier word ik al niet serieus genomen, en mn microfoon stond op Marktplaats voor 3000 euro!

Wat naar zeg!:(:(:(

Spiderman
20 januari 2008, 15:06
Zeg, wat lees ik nu allemaal? Wordt er hier getwijfeld aan mn integriteit?



Ik zou zeggen bewijs het tegendeel, dan horen we het wel van de forumleiding!! Er zijn genoeg rare snuiters die zichzelf voor een BN-er uitgeven op het internet.

brownstarhumper
20 januari 2008, 15:20
Maakt toch verder niet uit, iedereen met een haarprobleem is toch welkom hier?

Spiderman
20 januari 2008, 15:22
Maakt toch verder niet uit, iedereen met een haarprobleem is toch welkom hier?

Uiteraard!

Morehair
20 januari 2008, 15:33
Zeg, kan deze grappemaker niet verwijderd worden hier. Wie noemt zich nou zo! Heb je de IP-adressen al vergeleken Henk?

Strider
20 januari 2008, 15:36
Maakt toch verder niet uit, iedereen met een haarprobleem is toch welkom hier?

Behalve neppe aandachtstrekkers :puke:

Spiderman
20 januari 2008, 15:55
Dit is wel erg hard! Ik geloof hem ook niet, maar hij is wel welkom, toch?

Limbo
20 januari 2008, 17:10
Dit is wel erg hard! Ik geloof hem ook niet, maar hij is wel welkom, toch?

Yep. Behalve hairobservator en BomB!:D

Limbo
20 januari 2008, 17:11
Zeg, wat lees ik nu allemaal? Wordt er hier getwijfeld aan mn integriteit?

Het zit me deze week niet mee; Hier word ik al niet serieus genomen, en mn microfoon stond op Marktplaats voor 3000 euro!

Wat naar zeg!:(:(:(

Arme man. Vertel eens over dat rozet dat je gekregen had. Waar vergeleek je het ook alweer mee?? Zo kunnen we te weten komen of jij degene bent voor wie je je uitgeeft!!

Strider
20 januari 2008, 21:52
Dit is wel erg hard! Ik geloof hem ook niet, maar hij is wel welkom, toch?

Haarweb is in mijn ogen een serieus forum, en mensen zoals brownstarhumper kunnen beter hun tijd verdrijven op forum.fok.nl ofzo.

mlsbutt
20 januari 2008, 23:02
Haarweb is in mijn ogen een serieus forum, en mensen zoals brownstarhumper kunnen beter hun tijd verdrijven op forum.fok.nl ofzo.

Idd.

Yeetje ''bsh'' waarom moet ik dat nu weer verzonnen hebben:confused:
Ben ook wel benieuwd wie het is?

btw, Bomb waarom is die van HW verwijderd destijds?
Zelfde reden als ''HO'' zeker?????

brownstarhumper
20 januari 2008, 23:28
O jeetje toch!! Ik voel me hier niet echt welkom op deze manier hoor!!!
Ik had wel verwacht dat jullie alles wilden weten van mijn haartransplantatie bij Gho.

Maar helaas, het zit er niet in. Nou mannen, tot ziens en succes verder!


Ps; Mlsbutt staat nog steeds boven mijn lijstje om hem een keer te brownstarhumpen!:P


TOEDELOE!!!!

Spiderman
21 januari 2008, 00:19
O jeetje toch!! Ik voel me hier niet echt welkom op deze manier hoor!!!
Ik had wel verwacht dat jullie alles wilden weten van mijn haartransplantatie bij Gho.

Maar helaas, het zit er niet in. Nou mannen, tot ziens en succes verder!


Ps; Mlsbutt staat nog steeds boven mijn lijstje om hem een keer te brownstarhumpen!:P


TOEDELOE!!!!

Ik zou zeggen bewijs het tegendeel!!

mlsbutt
21 januari 2008, 00:20
O jeetje toch!! Ik voel me hier niet echt welkom op deze manier hoor!!!
Ik had wel verwacht dat jullie alles wilden weten van mijn haartransplantatie bij Gho.

Maar helaas, het zit er niet in. Nou mannen, tot ziens en succes verder!


Ps; Mlsbutt staat nog steeds boven mijn lijstje om hem een keer te brownstarhumpen!:P


TOEDELOE!!!!

Hahahahaha ''Mlsbutt''(hooivork) op ''1'' met hoofletter nog wel!
Ya Jouw ''BlewEyeStompen'' dan zeker.
''BSH'' begin er maar aan, je zult bekakt uitkomen:P

''Order Yourself a ticket to the Tropics and get ''bsh''

valencia.
21 januari 2008, 05:13
Gerard Joling was op zoek naar zn microfoontje, en kwam via google "zijn topic" hier op haarweb tegen....
als hij op marktplaats zelf zijn microfoon kan vinden, dan lijkt het me ook voor de hand liggend dat hij even op jullie "in wil gaan"....

Dus Gerard de brownstarhumper, vertel eens wat meer over je haartransplantatie?? Deze jongens zijn allemaal erg nieuwsgierig.... :confused:


ps, we moeten toegeven dat we allemaal bewondering voor je hebben.
de meeste mannen hier zijn vast stiekem verliefd en compleet geobsedeerd...

Limbo
21 januari 2008, 09:06
btw, Bomb waarom is die van HW verwijderd destijds? Zelfde reden als ''HO'' zeker?????

Nee, hij had wat verkeerde filmpjes gepost. Goede vent, die BomB!!

Limbo
21 januari 2008, 09:08
O jeetje toch!! Ik voel me hier niet echt welkom op deze manier hoor!!!
Ik had wel verwacht dat jullie alles wilden weten van mijn haartransplantatie bij Gho.

Maar helaas, het zit er niet in. Nou mannen, tot ziens en succes verder!


Ps; Mlsbutt staat nog steeds boven mijn lijstje om hem een keer te brownstarhumpen!:P


TOEDELOE!!!!

Wij willen alles weten, Gerard, of hoe je ook heet! We twijfelen alleen enigszins aan jouw identiteit, en jij bent de enige die die twijfels kan wegnemen!!

mlsbutt
21 januari 2008, 14:54
Nee, hij had wat verkeerde filmpjes gepost. Goede vent, die BomB!!

Aaaa Z:cool:, THANKE

Limbo
21 januari 2008, 14:59
Aaaa Z:cool:, THANKE

aafwan!:P

Spiderman
21 januari 2008, 15:06
Wij willen alles weten, Gerard, of hoe je ook heet! We twijfelen alleen enigszins aan jouw identiteit, en jij bent de enige die die twijfels kan wegnemen!!

Hier sluit ik mij volledig bij aan!!

Limbo
21 januari 2008, 15:10
Dus Gerard of hoe je ook heet, PAK OP DIE HANDSCHOEN!!!!!

Morehair
21 januari 2008, 16:49
Tja, eerst allemaal roepen dat het een bedrieger is, en nu hem terugverwelkomen.:D:D

Ik geloof er in ieder geval helemaal niets van! Tis gewoon 1 of andere grappenmaker. Als Gerard Joling zich hier aanmeld als Brownstarhumper dan zou dat al lang op SBS6 zijn geweest.:P

Falcone
21 januari 2008, 16:52
TOEDELOE!!!!


klinkt erg HO :o

:rolleyes:

of is dat veel in gebruik in nederland?

Spiderman
21 januari 2008, 16:56
TOEDELOE!!!!


klinkt erg HO :o

:rolleyes:

of is dat veel in gebruik in nederland?


Toedeloe is idd een HO opmerking, maar de schrijfstijl van HO en bsh komen totaal niet overeen.

Limbo
21 januari 2008, 17:00
Toedeloe is idd een HO opmerking, maar de schrijfstijl van HO en bsh komen totaal niet overeen.

De andere helft van HO??:D

mlsbutt
21 januari 2008, 17:15
De andere helft van HO??:D

Hhahhahahah wat een ''threat'' is dit:P

Wie is de M:PL? ''bsh'' = ??????????????

Iedereen kan het zowat zijn!
Kent iemand ''GJ'' zijn ''optreed shema''
Als ''GJ''' op de planken staat en in tussentijd ook op ''HW''
Is het ''GJ'' niet(slim heey Hhahahahahahahah.. mar ya ge mot woat)

We zullen het waarschijnlijk wel nooit te weten komen!
Zal wel als een ''nachtkaarsje'' uit gaan!

Limbo
21 januari 2008, 17:44
Zal wel als een ''nachtkaarsje'' uit gaan!

Dat denk ik ook. Ach, eindelijk weer eens wat te believen hier!!

valencia.
21 januari 2008, 19:36
inderdaad sukkels, nu hebben jullie hem weggejaagd.... want HO is het niet, die leest echt niet meer mee na hier vernederd te zijn.

toedeloe is gewoon te gay; uit alles kan je vrijwel opmaken dat het de ziel van gerard joling is...

Nu hebben jullie erop getrapt, dus die komt waarschijnlijk ook niet meer terug...

Limbo
21 januari 2008, 20:34
inderdaad sukkels, nu hebben jullie hem weggejaagd.... want HO is het niet, die leest echt niet meer mee na hier vernederd te zijn.

toedeloe is gewoon te gay; uit alles kan je vrijwel opmaken dat het de ziel van gerard joling is...

Nu hebben jullie erop getrapt, dus die komt waarschijnlijk ook niet meer terug...


Dat is een goeie valencia. Zalig de eenvoudigen van geest...:D

Strider
21 januari 2008, 20:42
inderdaad sukkels, nu hebben jullie hem weggejaagd.... want HO is het niet, die leest echt niet meer mee na hier vernederd te zijn.

toedeloe is gewoon te gay; uit alles kan je vrijwel opmaken dat het de ziel van gerard joling is...

Nu hebben jullie erop getrapt, dus die komt waarschijnlijk ook niet meer terug...

Pfff nog zo'n nieuwe user die iets nuttigs te melden heeft.....

Limbo
21 januari 2008, 21:02
Pfff nog zo'n nieuwe user die iets nuttigs te melden heeft.....

valencia is de zus van GJ!:D

Henk
21 januari 2008, 21:19
Pfff nog zo'n nieuwe user die iets nuttigs te melden heeft.....

Op haarweb maken we geen onderscheid tussen oude en nieuwe users. ;)

mlsbutt
21 januari 2008, 22:08
valencia is de zus van GJ!:D

Hihihihihihihihihihiihihihihihihi....... Ya Precies!:P

mlsbutt
21 januari 2008, 22:10
Pfff nog zo'n nieuwe user die iets nuttigs te melden heeft.....

IDD, ''7 posts'' en waarover eigenlijk:confused:

mlsbutt
21 januari 2008, 22:15
inderdaad sukkels, nu hebben jullie hem weggejaagd.... want HO is het niet, die leest echt niet meer mee na hier vernederd te zijn.

toedeloe is gewoon te gay; uit alles kan je vrijwel opmaken dat het de ziel van gerard joling is...

Nu hebben jullie erop getrapt, dus die komt waarschijnlijk ook niet meer terug...

Sorry Valencia,

Noemde zojuist dat je 7 posts ''nergens over gingen''
Maar neem me niet kwalijk ik heb je ''posting-history'' bekeken.

En die verteld iets anders!

Excuse me:confused:!

''Dacht'' het betreft ook zo ''iemand'' als ''brownstarhumper''

Een beetje een ''spelletje spelen'', maar niet dus.

Nogmaals excuses.

valencia.
21 januari 2008, 22:55
ik denk niet dat brownstarhumper een spelletje speelde ;)
daarom probeerde ik jullie erop te wijzen dat het best mogelijk is...

iedereen kan hier meelezen, maar niemand zou een dergelijke persoonlijkheid aan kunnen nemen, of op het idee komen.
hairobservator was enkel met zichzelf bezig, dat jullie het nog steeds over hem hebben zal wel te maken hebben met het feit dat ie "indruk" op jullie heeft weten te maken....
straks worden jullie nog net zoals hem.... :rolleyes:

Limbo
22 januari 2008, 09:42
We zullen er toch nooit achter komen. Ik acht de kans klein dat zo iemand zich in de discussies hier mengt.

mlsbutt
22 januari 2008, 13:05
ik denk niet dat brownstarhumper een spelletje speelde ;)
daarom probeerde ik jullie erop te wijzen dat het best mogelijk is...

iedereen kan hier meelezen, maar niemand zou een dergelijke persoonlijkheid aan kunnen nemen, of op het idee komen.
hairobservator was enkel met zichzelf bezig, dat jullie het nog steeds over hem hebben zal wel te maken hebben met het feit dat ie "indruk" op jullie heeft weten te maken....
straks worden jullie nog net zoals hem.... :rolleyes:

Er is maar 1, HAIROBSERVATOR hier op HW and thats it!

Limbo
22 januari 2008, 13:17
Er is maar 1, HAIROBSERVATOR hier op HW and thats it!

Iedereen met zijn handen af van "onze" hairobservator!:D:P:):rolleyes:;):cool:

Falcone
22 januari 2008, 21:32
HO was gewoon op momenten zeer amusant....

Limbo
22 januari 2008, 21:36
HO was gewoon op momenten zeer amusant....

Soms. Volgens mij niet een bewust. Ik merk dat hij gemist wordt!:D

Spiderman
25 januari 2008, 20:30
Nee, hij had wat verkeerde filmpjes gepost. Goede vent, die BomB!!

Even over BomB gesproken. Ik spit net de ledenlijst door en wat zie ik: Bomb is weer welkm op HW.:)

BomB (http://www.haarweb.nl/forum/member.php?u=3436)

Limbo
25 januari 2008, 21:05
Even over BomB gesproken. Ik spit net de ledenlijst door en wat zie ik: Bomb is weer welkm op HW.:)

BomB (http://www.haarweb.nl/forum/member.php?u=3436)

Mooi. Heb hem gelijk een pb gestuurd. Kijken of we nog iets van hem horen!

Spiderman
25 januari 2008, 23:42
Mooi. Heb hem gelijk een pb gestuurd. Kijken of we nog iets van hem horen!

Ben benieuwd, maar ik denk het eigenlijk niet. Hij is al meer dan een jaar niet meer langsgeweest.

valencia.
26 januari 2008, 01:18
begint wel een beetje off-topic te raken... waarom is die ooit verbannen? Het is niet leuk als mensen een ban krijgen. Zie het als publieke vernedering.
Mensen worden buiten gesloten. Vaak herhalen de problemen zich ook wanneer ze weer de kans krijgen om deel te nemen aan een discussie. het is dus beter dat ze weg blijven.

Maar van Gerard Joling aka Brownstarhumper hebben we nu dus niks meer gehoord....
wat mij betreft kan het topic dan wel gesloten worden;)

AnthonieH
26 januari 2008, 06:49
begint wel een beetje off-topic te raken... waarom is die ooit verbannen? Het is niet leuk als mensen een ban krijgen. Zie het als publieke vernedering.
Mensen worden buiten gesloten. Vaak herhalen de problemen zich ook wanneer ze weer de kans krijgen om deel te nemen aan een discussie. het is dus beter dat ze weg blijven.

Maar van Gerard Joling aka Brownstarhumper hebben we nu dus niks meer gehoord....
wat mij betreft kan het topic dan wel gesloten worden;)Volgens mij lag de discussie rond het uiteindelijke lot van Sadam Hussein aan de ban ten grondslag.

Ben ik overigens de enige die zich stoort aan de naam 'Brownstarhumper'? Ik vind de naam alleen al ban-waardig :cool:

Limbo
26 januari 2008, 08:50
Volgens mij lag de discussie rond het uiteindelijke lot van Sadam Hussein aan de ban ten grondslag.


Ja, zo ongeveer. Rond die tijd postte hij links naar 2 niet zo smakelijke video's...

Spiderman
26 januari 2008, 12:44
Ben ik overigens de enige die zich stoort aan de naam 'Brownstarhumper'? Ik vind de naam alleen al ban-waardig :cool:

Persoonlijk stoor ik me niet aan zijn naam eerlijk gezegd.....

AnthonieH
26 januari 2008, 13:40
Persoonlijk stoor ik me niet aan zijn naam eerlijk gezegd.....Misschien ben ik als homo iets gevoeliger voor dat soort namen.

Henk
26 januari 2008, 14:03
Misschien ben ik als homo iets gevoeliger voor dat soort namen.

Ja, daar heb ik ook wel begrip voor. Als je het in het Nederlands vertaald klinkt het behoorlijk wat lomper.
Maar ik denk dat hij definitief afscheid heeft genomen van Haarweb.

Spiderman
26 januari 2008, 16:31
Misschien ben ik als homo iets gevoeliger voor dat soort namen.

Dat maakt het misschien iets anders idd. Toch denk ik echter dat je zijn nick met een korreltje zout moet nemen.

mlsbutt
26 januari 2008, 16:38
Misschien ben ik als homo iets gevoeliger voor dat soort namen.

Mijn excuse, dat ik die ''naam'' heb verzonnen.
Als er niemand was geweest die er mee door zou zijn gegaan.

Zou het nooit gehoord geweest zijn!
Maar idd mss is het beter dat deze op ''slot'' kan.

Voordat........................?

Limbo
26 januari 2008, 18:47
Op slot, goed idee! Al te veel woorden aan GJ vuil gemaakt. Of het een grap was of niet zullen we toch nooit te weten komen!

AnthonieH
26 januari 2008, 20:25
Mijn excuse, dat ik die ''naam'' heb verzonnen.
Als er niemand was geweest die er mee door zou zijn gegaan.

Zou het nooit gehoord geweest zijn!
Maar idd mss is het beter dat deze op ''slot'' kan.

Voordat........................?Ik neem geen aanstoot hoor, als grapje is het gewoon leuk.

Maar ik vind namen met een seksuele connotatie op een serieus forum niet kunnen. Dat heeft niet alleen maar met mijn geaardheid te maken. Met een pinkprunepumper zou ik evengoed problemen hebben :cool:

Henk
26 januari 2008, 21:18
Ik las net in een oude topic dat voordat het op nu.nl stond, dat Hairobservator al eens over Joling en Gho had gepost.
http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=117018&postcount=32

Limbo
26 januari 2008, 21:34
Ik las net in een oude topic dat voordat het op nu.nl stond, dat Hairobservator al eens over Joling en Gho had gepost.
http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=117018&postcount=32

Wie is hairobservator ook al weer?:D

Henk
26 februari 2008, 23:42
Leuk, het verhaaltje in de story over Joling en Gho.
(Daar gaat m'n image.. :D, nee ik lees normaal gesproken geen story :P)
Ik heb het geprobeerd te posten, maar het lukte niet (te groot/pdf)
Voor degene die niet de story van vorige week hebben (zoals ik :P) en het toch wil lezen, die wil ik het wel even mailen.

Limbo
27 februari 2008, 08:03
Leuk, het verhaaltje in de story over Joling en Gho.
(Daar gaat m'n image.. :D, nee ik lees normaal gesproken geen story :P)
Ik heb het geprobeerd te posten, maar het lukte niet (te groot/pdf)
Voor degene die niet de story van vorige week hebben (zoals ik :P) en het toch wil lezen, die wil ik het wel even mailen.

Natuurlijk lees jij de Story niet, Henk!:D

Wil je het me mailen? Ik lees de Story nl. zeker niet...:)

Limbo
27 februari 2008, 17:26
Wat een verhaal. Carlo ook bij Gho geweest en blijkbaar heeft Gerard ook nog een haarstukje. Weer wat geleerd vandaag!!

Limbo
27 februari 2008, 17:26
Zeg Henk, staat er nog iets interessants in de Weekend??:D

Spiderman
27 februari 2008, 17:33
Wat een verhaal. Carlo ook bij Gho geweest en blijkbaar heeft Gerard ook nog een haarstukje. Weer wat geleerd vandaag!!

Maar het is natuurlijk wel de story he.........

Limbo
27 februari 2008, 17:43
Maar het is natuurlijk wel de story he.........

C'est vrai. Of dit allemaal klopt weet ik ook niet!!

jornkielman
27 februari 2008, 19:11
ik wil het stuk ook wel ontvangen. Kan iemand mij het ook toesturen?
jorn1976@gmail.com is het adres.
Alvast bedankt!

Jorn

Henk
28 februari 2008, 06:41
Zeg Henk, staat er nog iets interessants in de Weekend??:D
:D:D

@Jorn, ik heb de bijlage naar je gestuurd.

AnthonieH
20 april 2008, 08:59
Ik was net eens oude berichten aan het doorlezen. Ik vond Hairobservator altijd een rare snuiter, maar hij was altijd wel goed geïnformeerd ... hij meldde in december 2006 (http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=117018&postcount=32) al dat ie in 2003 van Gho had gehoord dat Gerard Joling een HM overwoog ....

Limbo
20 april 2008, 09:47
Ik was net eens oude berichten aan het doorlezen. Ik vond Hairobservator altijd een rare snuiter, maar hij was altijd wel goed geïnformeerd ... hij meldde in december 2006 (http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=117018&postcount=32) al dat ie in 2003 van Gho had gehoord dat Gerard Joling een HM overwoog ....

Ja, hij wist veel! Wat zou hij aan het uitspoken zijn nu??

Spiderman
20 april 2008, 12:55
Ik was net eens oude berichten aan het doorlezen. Ik vond Hairobservator altijd een rare snuiter, maar hij was altijd wel goed geïnformeerd ... hij meldde in december 2006 (http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=117018&postcount=32) al dat ie in 2003 van Gho had gehoord dat Gerard Joling een HM overwoog ....

Werkte hij er destijds niet?

test123
20 april 2008, 13:36
Ik was net eens oude berichten aan het doorlezen. Ik vond Hairobservator altijd een rare snuiter, maar hij was altijd wel goed geïnformeerd ... hij meldde in december 2006 (http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=117018&postcount=32) al dat ie in 2003 van Gho had gehoord dat Gerard Joling een HM overwoog ....


Hairobservator heeft zoveel onzin uitgekraamd dat deze ene passage net zo goed toeval zou kunnen zijn geweest... Geen idee wat hij nu doet.. misschien zit hij wel op dit forum onder andere naam en gedraagt hij zich voorbeeldig :D

mlsbutt
20 april 2008, 16:00
.. misschien zit hij wel op dit forum onder andere naam en gedraagt hij zich voorbeeldig :D

Ya als, ''HW'' member ''Br:confused:wnstarHumper'' misschien :P

Limbo
20 april 2008, 16:36
Hairobservator heeft zoveel onzin uitgekraamd dat deze ene passage net zo goed toeval zou kunnen zijn geweest...

Ik dacht daar ook gelijk aan maar dacht: laat ik vandaag met dit mooie weer eens positief zijn!:P