PDA

View Full Version : 2de TTM-bijeenkomst!!!


monique3
28 september 2002, 21:40
Hallo allemaal.
Ik wilde even jullie aandacht vragen voor het volgende.
26 mei j.l. hebben we onze eerste ttm-bijeenkomst gehouden.
Dat betekent dat het eind november een half jaar geleden is, en misschien wel tijd is voor een volgende bijeenkomst.
Als het doorgaat dan mogen jullie best weer bij mij thuis komen, mits het aantal niet te groot is. En er is nog iemand onder ons die toegezegd heeft haar huis beschikbaar te willen stellen.
Maar ik kan natuurlijk ook een ruimte afhuren, en dat we dan allemaal een klein bedrag betalen om de kosten te dekken.
Kortom er is vanalles mogelijk, maar we moeten eerst weten hoeveel er gaan komen op die dag.

Dus mijn vraag is: Wie wil er komen op een 2de ttm-bijeenkomst?
Graag jullie reacties, groetjes Monique3.

Kaantje
28 september 2002, 23:04
Hoi Monique

Ik zou best willen komen maar dat ligt eraan waar het is en wanneer, want ik ben 11 november uitgerekend.
Ik kan niet meer zo'n stuk reizen. Me man zou me best willen brengen zei hij.
Maar goed ik hoor het wel wanneer en waar het is dan.

Groetjes
Karin

dian
29 september 2002, 00:05
Hoi,

Ik ben van de partij hoor. Helaas woon ik ERG klein dus ik kan niet ontvangen. Ik ben bereid om wat geld neer te leggen. Je hebt groot gelijk om een ruimte te huren als er te veel mensen komen. Volgens mij loopt het storm. :P

Dian

marita
29 september 2002, 11:37
Hallo Monique
Lijkt mij ook wel wat om te komen vorige keer ben ik niet geweest en toen had ik er wel spijt van dat ik niet ben gegaan
ik woon ook klein. Maar ik wil ook wel betalen als er een ruimte word afgehuurd .Wie weet hoe veel er komen.
groetjes marita

roosje
29 september 2002, 13:34
Hallo allemaal!

Ik heb mijn huis al eens eerder beschikbaar gesteld en enkelen van jullie weten dat ik bereid ben dit weer te doen.
Ik heb inmiddels dus wat "ervaring".
Wat de lokatie betreft is het prima. In het midden des lands, centraal t.o.v. NS station, enz.
Alleen het aantal lotgenoten...ik denk dat er maximaal 20-22 in mijn kamer kunnen, willen we allemaal een plekje hebben en ook nog wat kunnen bewegen en eten en zo...

Verder laat ik de organisatie aan Monique over!
Dus Monique: doe je best en suc6!

groeten allemaal van roosje

Madelief
29 september 2002, 15:16
Goed idee. Met alle nieuwe leden die er nog bijgekomen zijn..... Trouwens de vorige bijeenkomst was 23 juni.........., maar dat maakt niet uit! Ik heb ruimte genoeg om een groepje mensen te ontvangen, dus hier kan het ook..... Misschien zou het mooiste ergens midden des lands zijn. Of toch af te wisselen, eens in het zuiden, eens in het noorden.........????????
groetjes van Madelief.

Inmiddels is er ook al een aardig clubje TTM-ers in het Noorden des lands. Wat mij betrefdt kunnen we uberhaupt eens in een kleiner groepje afspreken buiten de 2 jaarlijkse landelijke ontmoeting om!?? Dat zou bij mij thuis kunnen, ik woon centraal wat betreft de 3 noordelijke provincies. Ben benieuwd?
Voor degenen die hier open voor staan willen die een reactie geven? Groetjes Madelief.

Anouk
29 september 2002, 20:45
Ha Monique,

Ook ik zou graag eens naar een bijeenkomst gaan !
Graag ontmoet ik leeftijdsgenoten die weten wat TTM echt inhoudt.
Goed initiatief !

Groetjes, Anouk.

Diable
30 september 2002, 17:06
ik wil ook wel komen!

Oilily
1 oktober 2002, 09:45
Hi Monique

Ik wil ook wel meekomen maar jullie spreken over het noorden en midden van het land... Denk aub ook aan de Belgjes want jullie midden van het land is voor ons nog een stuk verder.. Jullie mogen ook naar Antwerpen komen, hoor... Bij mij ook welkom.

groetjes

Diable
1 oktober 2002, 10:31
vanaf hier naar Friesland reizen duurt even lang als vanaf hier naar Antwerpen en ik woon in de randstad....

Misschien hier ergens, in de omgeving van Rotetrdam/den Haag?

Edith1
1 oktober 2002, 15:43
Hoi Monique,

Ik zou heel graag op de 2e TTM-bijeenkomst aanwezig willen zijn. Ben pas net lid en ben dus uiteraard niet op de 1e geweest. Lijkt me fantastisch om jullie te ontmoeten en bij te praten (ik praat nl. makkelijker dan ik schrijf). Ik woon in de Randstad en moet wel werken op zaterdag dus ik weet niet of het wel zal lukken allemaal.

Groeten,
Edith

ernestina
2 oktober 2002, 08:05
Hoi Monique,

De vorige bijeenkomst vond ik zo'n goede ervaring dat ik heel graag ook de 2e bijeenkomst bij zal wonen.

Whenever, wherever.

Ernestina

leen2
2 oktober 2002, 16:59
Hoi Monique,

Ook ik als vers lid zou heel graag nar zo'n bijeenkomst komen om met lotgenoten te kunnen praten. Hoop alleen maar dat 't niet tè ver is van bij mij. Heb er wel wat kilometertjes voor over, maar natuurlijkk niet in 't noorden des lands he.

Groetjes

gogo
2 oktober 2002, 21:14
ik wil ook graag komen vorige keer heb ik het helaas af laten weten. maar als ik kan wil zeker van de partij zijn.

Groetjes gogo

p.s. monique geweldig wat jij allemaal doet voor iedereen, en dat met een gezinnetje.

Dino
3 oktober 2002, 14:15
Hoi Monique,

De laatste keer lukte het mij helaas niet om te komen, maar ik zou deze keer graag willen komen (maakt niet uit waar).

Ook ik sluit me aan bij de rest en wil graag meebetalen aan een ruimte als het niet bij iemand thuis lukt.

Groetjes, Dino

carin39
5 oktober 2002, 17:52
hoi MOnique
Zou ook graag willen komen, maar woon in het zuiden van het land.
Aangezien ik ook reuma heb , is lang reizen taboe voor mij.
Wil ook best bij betalen als het moet , is geen probleem.
Lijkt me leuk om andere mensen met ttm te ontmoeten.
Wilde je even laten weten dat het me nog steeds lukt om niet te plukken (al meer dan 2 weken nu )
groetjes Carin39

bolleke
5 oktober 2002, 20:45
Hoi allemaal,
Eerst en vooral, Carine 39: proficiat met je twee plukvrije weken!!! Volhouden zo!
En wat de bijeenkomst betreft; Monique, dat weet jij al, met alle liefde van de wereld maar een zaterdag lukt me niet, moet werken én op zondag véél te vroeg opstaan... I hate it, maar het is niet anders.
Jullie hoeven natuurlijk met mij geen rekening te houden. Je kan niet aan ieders' wens voldoen, snap ik wel.
Groetjes, bolleke

ernestina
21 oktober 2002, 16:50
Het is alweer een tijdje geleden dat hier reactie op was.

Ik ben eigenlijk benieuwd of er al een datum/locatie geprikt kan worden??

vonkje
23 oktober 2002, 18:40
Voor mij zal het ook de eerste keer zijn dat ik andere mensen ontmoet met TTM. Maar ik heb het er graag voor over. En ook ik zou ervoor een vergoeding willen geven voor de zaalhuur.

vonkje

yollie
24 oktober 2002, 09:46
Hoi allemaal,

Heb een tijdje niets geschreven, maar ik wil me wel graag opgeven voor een ontmoeting. Dus als dat nog kan, heel graag! Verder gaat het met de TTM heel slecht met me de laatste weken. Ik trek weer hele plukken haren uit mijn hoofd en voel me er zo rot onder. Ik was zo ver dat ik 1 of 2 haren kon uittrekken, maar nu trek ik ze er weer met 5 of meer tegelijk uit. Word er niet goed van. Ik hoop dat het tijdelijk is.

Groetjes, Yollie.

leen2
24 oktober 2002, 10:57
hallo yollie,

jammer te horen dat 't weer slechter gaat. Denk toch dat 't echt nodig is hoor om met lotgenoten te kunnen praten, geeft je misschien nieuwe moed, en steun.
Weet hoe 't is hoor, je wil niet, en kan het niet tegenhouden, de drang om te trekken is dan groter dan de wil om 't niet te doen. Maar we moeten toch proberen ertegen te vechten!!
Misschien tot binnenkort he
leen 2

monique3
25 oktober 2002, 21:23
Hallo allemaal.
Ik heb dit stukje steeds gevolgd en vind het fijn om te lezen dat er al veel belangstelling is voor een 2de ttm-bijeenkomst.
Ik heb daarom een vraag.

Zouden jullie er bezwaar tegen hebben om ook mensen te laten komen naar die bijeenkomst die (nog) geen lid zijn van Haarweb?

En mede daarom denk ik dat een huiskamer deze keer weleens veel te klein zal zijn, en daarom ben ik dan ook van plan om een ruimte te bespreken.
Ik heb daar ondertussen al wat ervaring in opgedaan.
En het is voor mij dus heel makkelijk om een ruimte hier in Den bosch te bespreken (vlakbij het station).

Maar afijn, ik wacht effe jullie reacties af over mijn vraag van hierboven. En dan ga ik daarna tot actie over.
Tot zover, sterkte en liefs van Monique3.

dian
25 oktober 2002, 22:30
Hoi Monique,

Bedoel je mensen die wel ttm hebben maar geen lid zijn van het haarweb? Als dat het geval is heb ik geen bezwaar hoor! Zolang het maar "lotgenoten" zijn.

Dian

Madelief
25 oktober 2002, 22:48
Ik heb er helemaal geen moeite mee als er mensen zullen komen die geen lid van haarweb zijn! Ik sluit me bij Dian aan, lotgenoten zijn lotgenoten. Ondanks de afstand ga ik wel weer proberen te komen. Succes met de organisatie.
groetjes Madelief

monique3
26 oktober 2002, 19:31
Bedankt alvast voor jullie reactie.
Fijn om te horen hoe jullie erover denken.
Natuurlijk bedoelde ik met die mensen die (nog) geen lid van Haarweb zijn lotgenoten, die dus ook TTM hebben.
Ik ken ondertussen aardig wat mensen met TTM, en niet iedereen is in het bezit van een pc en/of internet.
En ik weet van enkelen van hen dat ze graag naar een ttm-bijeenkomst zouden willen komen.
Dus ik vind het geen bezwaar dat ze geen lid van Haarweb zijn.
Maar wie ben ik!!
groetjes Monique3.

marita
27 oktober 2002, 11:49
Hoi Monique
Ik heb er ook geen moeite mee als er mensen komen die geen lid zijn van haarweb.
En Madelief als jij heen gaat ga je dan weer met de trein?
Dan kunnen we mischien wel samen reizen Ik ben bang dat ik anders niet goed terecht kom. Ik ben namelijk niet zo'n held met openbaar vervoer .
Groetjes Marita

Jeanette
27 oktober 2002, 15:58
Aangezien ik hier ook nog maar recent ben is de eerste bijeenkomst ook aan mij voorbij gegaan maar ik zou bij de volgende graag aanwezig zijn. Dus: count me in!!!

Groetjes Jeanette

Madelief
27 oktober 2002, 21:52
Als ik ga, ga ik inderdaad weer met de trein en kunnen we natuurlijk afspreken. Misschien zijn er meer uit de noorden....?? We zouden eventueel ook iets af kunnen spreken met een groepje in het noorden!?
Groetjes Madelief.

marita
27 oktober 2002, 21:59
Hoi Madelief

Ja dat is ook wel een goed idee om zo eens af te spreken
Scheelt ook een heel stuk reizen.
Wie weet dat er nog meer zijn die hier ook zin aan hebben

groetjes marita

dian
27 oktober 2002, 23:10
Monique,

Heb je misschien al wat data in je hoofd? Ik kan niet wachten om jullie allemaal te ontmoeten. :D

Groetjes,
Dian

monique3
28 oktober 2002, 14:17
Dian, ik heb inderdaad een datum .
Dat is zondag 17 november 2002, dat is kort dag , ik weet het en ik heb een ruimte kunnen bespreken voor die middag.
Ik heb de Webmaster al een uitnodiging gestuurd en die komt als het goed is te staan onder Mededelingen.
Daarin kun je lezen over het hoe en waarom.
Dus ik hoop dat dit niet te snel is en dat jullie kunnen komen, want ik wilde jullie ook graag (weer) zien en het liefst nog voor de drukke dagen met St.Klaas en kerst. Anders word het weer ruim 2 maanden verder.
Dus ik hoop dat jullie dit prima vinden, en dat we elkaar kunnen ontmoeten.
groetjes Monique3.