PDA

View Full Version : Kale kop scheren


looneytuner
23 januari 2006, 15:52
Waarde lotgenoten,

Kom weer eens uit de douche, kijk in de spiegel en constateer dat het hopeloos is geworden. Heeft het echt nog zin om ermee bezig te zijn?
Ik haat mijn haar en vooral mijn superkutgenen. Niet dat er een 'superkut'gen is dat mij een superkut opleverd...euh...nja...whatever...
Ik ben er de laatste maanden 80% van de tijd mee bezig en schaam me voor mezelf. Er is niks aan te doen, ook al zijn er hier 100den treads over haargroeimiddelen, de enigste bewezen middeltjes kweken een spriet op je kop, geven je tieten, doen je erecties naar de knoppen, geven je een vette hoofdhuid, etc...

Optie 1 transplantatie: hahahahahahaha
gevolg: 10.000 euro kwijt maar nog steeds aan het kalen
Ik ben nu 28, heb NW3 of iets minder (algemene uitdunning over de hele hoefijzerplek), dus over 10 jaar ben ik zo glad als ei, 3000 extra haren maken dit niet goed, weg ermee....

Optie 2 Pruik: hahahahahaha
gevolg: OBSESSIEF gedrag, 100% vd tijd in je hoofd met kaalheid bezig zijn...Ziet ze mijn haarwerk of niet?

Optie 3 Geen bal meer van aantrekken en alles eraf! Hup, weg ermee!
Modieus brilletje erbij, leuke pet, etc...

Het is de enige echte waarheid: Je wordt kaal, dus enigste echte optie is ALLES eraf! Je krijgt hoop door die medicijntjes, maar dat is valse hoop, het remt je verdunning een beetje af, het verdict is: thou shall be bald as a rugbyball! 'Ja maar over 10 jaar gaan ze iets hebben tegen kaalheid!' - 'Bullshit my friend! Forget it, hoop er niet op en steek je tijd in de rest van je lichaam!'

Het PLAN!: Ik scheer me kaal in etappes verspreid over een half jaar!
Momenteel is het way too long (15 cm), dus morgen eens nr de kapper gaan.
De volgende keer, een maand later ofzo, millimetreren! En dan alles eraf halen!
Zien dat ik wat leuke hoofddeksels vind ofzo.
GEVOLG: Eerst gaat iedereen me zeggen dat het totaal niet staat, en dat zal zo zijn! Mensen zullen wenen en zeggen 'Maar je bent zon knappe jongen, wat heb je nu gedaan??????'' 'Hoe? Je was aan het kaalworden? Zoveel was dat toch niet?'.
Na een tijdje worden ze het gewoon en stoppen ze met zagen. Ik ben leuk genoeg om zonder haar te overleven. Een vriend van me heeft nu een veel leukere look dan toen ie haar had! Wat raar is, ik draag lenzen, dat is nt zo raar, maar wel dat ik zonder bril beter sta met langer haar en met bril beter met kort haar. Dus Investeren in modieus brilletje!

God sta me bij, dit moet lukken, ik wil gewoon het MAXIMUM aan zelfvertrouwen kweken dat ik uit deze situatie kan halen. Wat zou me nu gelukkig maken? Geen haarzorgen meer! Hoe kan je dat het best doen. Geen haar meer! Geen zorgen!

AMEN

Colinhos
23 januari 2006, 19:40
Ik sta achter je looneytuner!!! :D Trust me, het gaat echt zwaar meevallen. Ik heb het nu een jaartje elke week gemillimeterd en mensen kennen me niet meer anders. De eerste periode zal het wat zwaarder zijn, maar als je daar doorheen bent, is het gewoon veel makkelijker. Daarbij komt nog dat kaal nooit uit de mode zal raken ;)

Thijs2
23 januari 2006, 21:02
En nog een voordeel...al die troep die je nu gebruikt kan je dan wegdoen/mee ophouden. Ik zit er ook over te denken om het gewoon te milimeteren maar volgens mij heb ik daar het hoofd echt niet voor. Zou wel jammer zijn

omerta62
23 januari 2006, 21:47
Allemaal waar, maar jullie zien 1 ding over het(kalende) hoofd :

Jullie ijdelheid!!!

Waarom zijn jullie in de eerste plaats lid van dit forum?..
Om met lotgenoten de ellende van het kaal worden te delen.
Jullie zijn niet het type man wat op een dag in de spiegel kijkt...ziet dat hij kaal begint te worden...zijn schouders ophaalt en tot de orde van de dag overgaat.
En vertel me niet dat jullie wel zo zijn anders hadden jullie niet eens de moeite genomen om je verhaal hier te doen.
Een ieder die moeite heeft met het dunner worden van het hoofdhaar ,heeft een bepaalde mate van ijdelheid over zich...de 1 wat meer dan de ander maar allemaal genoeg om het als een probleem te gaan zien.
Ik ken een aantal mannen die er (schijnbaar ) geen moeite mee hebben en ik moet zeggen dat ik ze diep bewonder.
Echter,ik behoor niet tot dat soort dikhuiden, dus probeer ik er wat aan te doen met steun van dit forum.
En ik denk dat jullie je er ook nooit bij neer zullen kunnen leggen...net als ik..
Of zit ik nu helemaal fout??

M.vr.gr.
Omerta

looneytuner
24 januari 2006, 00:38
Allemaal waar, maar jullie zien 1 ding over het(kalende) hoofd :

Jullie ijdelheid!!!

Waarom zijn jullie in de eerste plaats lid van dit forum?..
Om met lotgenoten de ellende van het kaal worden te delen.
Jullie zijn niet het type man wat op een dag in de spiegel kijkt...ziet dat hij kaal begint te worden...zijn schouders ophaalt en tot de orde van de dag overgaat.
En vertel me niet dat jullie wel zo zijn anders hadden jullie niet eens de moeite genomen om je verhaal hier te doen.
Een ieder die moeite heeft met het dunner worden van het hoofdhaar ,heeft een bepaalde mate van ijdelheid over zich...de 1 wat meer dan de ander maar allemaal genoeg om het als een probleem te gaan zien.
Ik ken een aantal mannen die er (schijnbaar ) geen moeite mee hebben en ik moet zeggen dat ik ze diep bewonder.
Echter,ik behoor niet tot dat soort dikhuiden, dus probeer ik er wat aan te doen met steun van dit forum.
En ik denk dat jullie je er ook nooit bij neer zullen kunnen leggen...net als ik..
Of zit ik nu helemaal fout??

M.vr.gr.
Omerta

En waarom zou ik niet ijdel kunnen zijn als ik me er gewoon bij neerleg dat ik zowiezo kaal word? Je kan nog steeds creatief omspringen met kort haar, en experimenteren met hoed/pet/bril. Ik ga nu zien hoe het me staat, maar ik heb eigenlijk zowiezo geen optie. Een 'coupe' kiezen als je kaal word gaat gewoon niet meer.
Ik besef maar al te goed dat ik nooit meer zo 'knap' zal zijn als vroeger, maar er is gewoon NIETS tegen te doen! Wat iedereen hier ook moge beweren. Een haartransplantatie van 5000 grafts geeft je nog steeds een doorkijk-kop dat het geen naam heeft!!! En dan heb je evenveel betaald als voor de nieuwste alfa romeo...Kijk, de meeste op dit forum (me included) slikken kilos rotzooi maar blijven kalen en aldus gefrustreerd...De hoop blijft bestaan om ooit nog die volle bos haar terug te krijgen en die hoop is zinloos want dat zal nooit meer gebeuren, het is onheroepelijk..

Ik geloof dat het mogelijk is om met de tijd te kunnen aanvaarden dat je kaal wordt...Bon, daar ga ik voor

Spike99
24 januari 2006, 00:54
net als jij denk ik ook over de army cut na. Maar mijn nadeel. Ik heb een heel groot hoofd. en grote oren. Het staat me gewoon totaal niet. Bij sommige hoofden staat het best. Het valt me vaak ook op dat bij negers het wel staat. EN bij blanken heeel soms. Maar als het je lukt dat het je staat dan kun je blij zijn want dan ben je van een hoop gedoe af dus hoop voor je dat het je staat.

Colinhos
24 januari 2006, 00:55
Allemaal waar, maar jullie zien 1 ding over het(kalende) hoofd :

Jullie ijdelheid!!!

Waarom zijn jullie in de eerste plaats lid van dit forum?..
Om met lotgenoten de ellende van het kaal worden te delen.
Jullie zijn niet het type man wat op een dag in de spiegel kijkt...ziet dat hij kaal begint te worden...zijn schouders ophaalt en tot de orde van de dag overgaat.
En vertel me niet dat jullie wel zo zijn anders hadden jullie niet eens de moeite genomen om je verhaal hier te doen.
Een ieder die moeite heeft met het dunner worden van het hoofdhaar ,heeft een bepaalde mate van ijdelheid over zich...de 1 wat meer dan de ander maar allemaal genoeg om het als een probleem te gaan zien.
Ik ken een aantal mannen die er (schijnbaar ) geen moeite mee hebben en ik moet zeggen dat ik ze diep bewonder.
Echter,ik behoor niet tot dat soort dikhuiden, dus probeer ik er wat aan te doen met steun van dit forum.
En ik denk dat jullie je er ook nooit bij neer zullen kunnen leggen...net als ik..
Of zit ik nu helemaal fout??

M.vr.gr.
Omerta

Tuurlijk heb je gelijk als je zegt dat we hier niet zomaar zijn. Ben ik het 100 % mee eens. Maar waar jij te weinig nadruk op legt is dat je kunt veranderen van standpunt, of beter gezegd inzicht. Tuurlijk baalde ik als een stekker dat ik kalend was, maar vooral door veel info te zoeken en met lotgenoten praten is dat steeds minder geworden. Totdat ik op een gegeven moment dacht: de tondeuse erover. Daar ben ik gewoon mentaal van opgeknapt! Tuurlijk had ik liever een kop met haar gehad, maar dit laat ik niet mijn zelfvertrouwen schaden!! Ik ben gewoon tevreden met mijn kale koppie. Dus ik ben wel het type man geworden dat in de spiegel kijkt en zijn schouders ophaalt en tot de orde van de dag overgaat...

omerta62
24 januari 2006, 08:00
Jullie hebben gelijk wat betreft acceptatie...dat moet een weelde voor de aan AGA lijdende ziel zijn....
By the way....als ik op dit moment zou moeten kiezen tussen een spiksplinternieuwe glimmende knalrode Alfa of een paar sprieten op mijn hoofd dan ben ik bang dat ik toch echt voor die Alfa kies.
Ikzelf zal ook wel ijdel blijven...(ik zag overigens hier nog een post van Tiuri over staan.) maar de blits zoals je vroeger kon maken met je haar is idd afgesloten.
Nou...dan maar met een Alfa!

M.vr.gr.
Omerta

cees
24 januari 2006, 09:53
Beste looneytuner, je hebt een behoorlijk regime doet dat dan niks en blijf je gewoon kalen?

jean-bob
24 januari 2006, 13:43
Voor mij was mn haar millimeteren de beste keus die ik in jaren heb gemaakt. Ik denk nog altijd dat je kaalwordingsproces accepteren het ultieme medicijn is en het millimeteren van mn haar heeft aan die acceptatie een hele positieve bijdrage geleverd (ook aan de inhoud van mijn portemonnee overigens) en het ziet er ook nog stoer uit ook. Op het begin was het heel ff wennen, maar uit mijn omgeving kreeg ik 100% positieve reacties, iedereen vond het beter staan. Iemand vond me zelfs 18 jaar lijken, terwijl ik 23 was:D terwijl ik daarvoor juist een paar jaar ouder leek. En ik was al ver heen qua inhammen, veel verder dan de meesten hier (gelukkig op de kruin nog nergens last van). Ik zou het gewoon doen!

Thijs2
24 januari 2006, 15:37
Jean-bob, gebruik je dat regime:


(-proscar (sinds 08-12-'04)
-minoxidil 5%
-rooscure (3x per week))


dan nog?

jean-bob
24 januari 2006, 15:54
Jean-bob, gebruik je dat regime:


(-proscar (sinds 08-12-'04)
-minoxidil 5%
-rooscure (3x per week))


dan nog?





proscar en rooscure nog wel ja (ok, ik heb mijn kaalheid nog niet 100% geaccepteerd), proscar niet voor lang meer denk ik:)

cees
24 januari 2006, 18:42
Maar heeft je regime niet tot stabilisatie geleid, of ben je gewoon te laat begonnen?

Bio
24 januari 2006, 19:37
Briljante post looneytuner. Ik had vroeger ook altijd veel en lang haar, ik heb toen van de ene dag op de andere besloten om te millimeteren (ok mn moeder schrok zich verrot de volgende ochtend :-) ). Maar iedereen zou dat eens moeten proberen. Ik was vroeger echt de ijdelste in het land der ijdelen maar heb het uiteindelijk gewoon gedaan en sindsdien geen seconde spijt van gehad! Het is zon opluchting om er veel minder mee bezig te zijn en je gewoon te kunnen concentreren op de dingen die wél belangrijk zijn. Soms heb ik nog wel zon bui dat ik er van baal, maar dat is nog maar sporadisch.

@looneytuner, millimeteren/scheren moet je niet perse zien als een achteruitgang. Wat mij op viel dat er maar 2 meningen zijn, de één vindt het mooi de ander vindt het oude mooier. Bij mij was het 50-50.. positieve reacties waren:
- het ziet er stoer uit
- je gezichtslijnen (kaaklijn..enz.) komen veel beter naar voren (het hangt er nog om of dit een positief of negatief punt is :D)

Wat vrouwen betreft (waar stiekem iedereen wel aan denkt volgens mij).. Wat mij op viel dat het vaak aan het type persoon ligt of ze t wel/niet mooi vinden. Type 'breezersletje' (no offense als je breezers drinkt :P) haakt sneller af, maar er blijft een hele groep
over die juist van het type stoere vent houdt en het gaaf vindt! (Ik heb nu een vriendin die me continu op 1 mm wil hebben en t liefst kaal scheert..).

Dus mijn advies, be brave en doen!

omerta62
24 januari 2006, 20:02
Ik zag vanmiddag een programma met die Catherien keyl over kale mannen.
Met als gast Gerard Joling.
Gerard loopt nog met een reklame HT voor voorlopig nog een halfjaar.(volgens sponsor)
Maar er werd geclaimd dat kaal scheren waanzinnig in de mode zou zijn.
Nou...wat de scheerders hier betreft goed nieuws lijkt mij.
Alleen lieten ze daar toevallig een drietal heren zien die het kaal zijn helemaal niet misstond.
Ik heb zelf het soort hoofd wat absoluut niet kaal geschoren kan worden omdat ik dan direkt voor een Oekrainese misdadiger wordt aangezien.
Plus wat ook in de uitzending van vanmiddag werd gezegd: sommige mannen hebben een groot bultig achterhoofd vol met kraakbeen en zo.
Das niet lekker en ook niet fris als je het mij vraagt.
Ik zat twee weken geleden achter zo'n iemand tijdens een voorstelling maar dat was geen representatief gezicht vond ik.
(ook al kan je er niets aan doen als je dat hebt)
Maar om kort te gaan: Catherine vond dat de kalende man zich niet langer moest aanstellen en zich maar gewoon kaal moest scheren.
Das makkelijk gezegd...maar modebeelden herhalen zich.
En over enkele jaren wordt er weer verwacht dat je met een weelderige bos rond loopt...en die is er dan al een tijdje niet meer....en die komt niet meer ook.
Kortom....Catherine heeft makkelijk lullen..met een flinke bos op haar hoofd.
Overigens werd er nog even flauwtjes op de oorzaak van kalen ingegaan..
Dat sloeg nergens op.
Ik dacht: "Mens..ga koken".

M.vr.gr.
Omerta

Spike99
25 januari 2006, 00:21
catherine heeft idd makkelijk praten. Ik vindh et ronduit irritant dat mensen (vooral meisjes met volle haarbossen) altijd zeggen dat het niuet zo erg is. Nee tot ze het zelf hebben. Ik kan ook wel gaan zeggen dat je met kleine borsten best kan leven maar ik weet ook niet hoe dat voelt. Beetje jammer dat catherine zich verlaagt door dit te zeggen.

looneytuner
25 januari 2006, 16:43
Beste looneytuner, je hebt een behoorlijk regime doet dat dan niks en blijf je gewoon kalen?

Als ik een lief heb stop ik met die proscar omdat ik ongelofelijk angstig ben dat ik niet deftig ga kunnen sexen! Dat is dus ook het nadeel van het feit dat er zoveel over die bijwerkingen gesproken wordt! Na een tijdje begin je te denken 'is ie nu niet net wat minder hard dan voordien?' etc...Waarschijnlijk bullshit en puur psychologisch.
Heb nu minox van Dr.Lee gekocht en is VELE beter dan Kirckland! Minder vettige shit.
De laatste paar maanden is de haarstatus enorm achteruit gegaan! Ik had enkele maanden maar héél zelden proscar geslikt en nauwelijks minox gespoten dat heeft het em blijkbaar gedaan. Wel een teken dat het misschien wel wat werkt bij mij...Ik verschoot me echt een ongeluk toen ik id spiegel keek, begon er zowat 'Auswitsch'-achtig uit te zien met die kalende knikker. Echt raar dat maar weinig mensen het opmerken. Als ik er iets over zeg zitten ze altijd fronsend naar mijn hoofd te kijken 'nja een beetje misschien'. Behalve de kapper dan die heeft er natuurlijk een 'mooi' zicht op...

Anyway, ben terug van de kapper sinds gisteren en nu is het 5cm lang, dus stap één. Heb het er met de kapper over gehad en die zei 'misschien stabiliseert het wel?'...grapjas...maar bon...Als je haar korter geknipt is ziet je haar er toch wel voller uit hoor. Volgende maand doe ik het 2.5cm kort! etc...Helemaal kaal weet ik niet of het me staat, dan zou ik wel een baardje ofzo moeten laten groeien. Achja, we'll see...

Bio - Ik hoop het jong, ik heb een fijn gezicht met licht vrouwelijke trekjes (heb wel een reusachtige fallus hoor...kuch...) en meestal staat een kale kop alleen bij testosterongezichten met brede kaken. Als ik in verschillende stappen korter ga, zal het ook een veel kleinere schok zijn moest ik naar kaal gaan.
En het ziet er idd stoer uit! Wat de meisjes betreft, geen breezerbabes voor mij, als ik het met een superknap wijf wil doen koop ik wel een playboy...Ik hou van de middenmaat :D

Anyway hang on guys, we shall conquer this

Zouden een haarwebfuif moeten organiseren eigenlijk!

Colinhos
25 januari 2006, 19:31
Als er een fuif komt, ben ik zekers van de partij!! :D

ray
25 januari 2006, 19:52
Als er een fuif komt, ben ik zekers van de partij!! :D


hahaha, een bijeenkomst/fuif zou wel lachen zijn. kijken wie iedereen is :P

Thijs2
25 januari 2006, 23:11
hahaha, opzich wel lachen, kan iedereen een beetje de situatie van elkaar bekijken ;)

kas
26 januari 2006, 17:27
... soms zou ik willen dat ik omwille van die (shit)aga ook een vent was, dan zou ik het ook laten milimeteren, zeker weten.

Kitty

looneytuner
26 januari 2006, 20:16
Hey Kas, daar heb je zeker wel gelijk in. Als vrouw moet het stukken moeilijker zijn. Veel sterkte meid!

looneytuner
27 januari 2006, 12:38
God, moet echt zeggen dat je haar knippen echt wel een fantastische (tijdelijke) oplossing is voor kalende dudes! Een week terug keek ik nog in volle paniek naar mijn kruin als ik uit de douche stapte en nu met de kortere coupe zie je al veel moeilijker dat ik kalend ben.
T'mag af en toe ook eens positief zijn hé. Ik ben ook wel de laatste twee weken volop fina aan het slikken elke dag. De puisten poppen al gremlinstyle uit mijn rug maar bon. Ik slik nu ook silicium en biergist...
tralala

FearTheHair
30 januari 2006, 17:17
Ik had een vriendin die dat dus mooi vond... kale mannen. Er zijn vrouwen die dat gewoon geil vinden...



Maar... mijn koppie kan dit niet aan. Heb ik een te dikke kop voor, te grote schedel. Maar bij mannen als Jack van Gelder ziet t gewoon goed uit =)


mvg vreesthaar?

Thijs2
30 januari 2006, 21:31
Ja op mijn kop zou het helaas ook zeker niet staan. Veelste groot voorhoofd...

oord
30 januari 2006, 22:41
Ik heb met genoegen en herkenning de opmerkingen zitten lezen hier.
Ook ik heb een tijd geleden besloten om alles lekker kort te scheren. Het scheelt behoorlijk wat kapperskosten want mijn vriendin kan het ook prima doen met een tondeuse van éénmalig € 19,95.

Daarnaast probeer ik zo af en toe de boel te laten groeien om te zien hoe dat staat en ik kom niet verder dan een milimeter of 30 en dan mag het er wat mij betreft weer af. Tijdens het scheren denk ik dan 'zonde van het kweken' maar zodra het er weer af is zie ik er weer stoerder en frisser uit voor mijn gevoel, en inderdaad het is minder (korter) maar het lijkt meer!

Niemand kent me meer anders dan dit en grappen worden er zelden gemaakt, of ik maak ze zelf wel om ze voor te zijn. Al hoewel ik regelmatig denk hoe het zou zijn om een transplantatie te doen, is de noodzaak niet hoog genoeg om er zoveel geld aan uit te geven. Ik wacht nog wel een paar jaar tot er betere methonden zijn of de prijzen flink gedaalt.

Een ieder die twijfelt....gewoon kort scheren, en valt het tegen dan was het eenmalig, met een paar weken is het heus weer lang genoeg!

FZappa
4 februari 2006, 18:23
Ik sta achter je looneytuner!!! :D Trust me, het gaat echt zwaar meevallen. Ik heb het nu een jaartje elke week gemillimeterd en mensen kennen me niet meer anders. De eerste periode zal het wat zwaarder zijn, maar als je daar doorheen bent, is het gewoon veel makkelijker. Daarbij komt nog dat kaal nooit uit de mode zal raken ;)

Bij homo's zeker niet, dus als je daar niet vies van bent, is er nog hoop.
Maar ik doe er niet aan mee, ondanks het gezeur van homo's over mijn haar.
Ik kom wel eens in die kringen.
Hou me te goede ik ben niet homofoob hoor, maar waarom, scheert elke homo zijn kop kaal, ook al hebben ze prachtig volle inplant op hun kop, (te zien aan de stoppeltjes).
Dus de reden bij homo's om hun kop kaal te scheren is niet de haaruitval, maar om bij zo een tunnelviesiegroep te horen.
En nog zou dat niet erg zijn, maar ze zijn ook nog eens intolerant en vals tegen mannen met lang haar, alsof de wereld alleen bestaat uit kale biljardballen.
Daar bedoel ik dus niet de echte kalende mee, hoor, die kunen er niets aan doen dat ze uit wanhoop dan maar alles eraf scheren.
Die mensen kan ik nog meer waarderen dan degene die zich moedwillig kaalscheert, om maar bij een groep of sekte te willen horen. :eek:
Heb liever zoals de natuur bepaald, dus natuurlijke mooie lange haren, of natuurlijk mooi glad kaal geworden, behalve een aangemeten stijl die alleen is om bij een groep te horen. :confused:

AnthonieH
4 februari 2006, 19:43
Bij homo's zeker niet, dus als je daar niet vies van bent, is er nog hoop. Maar ik doe er niet aan mee, ondanks het gezeur van homo's over mijn haar. Ik kom wel eens in die kringen.

Hou me te goede ik ben niet homofoob hoor ....Je stroomt anders wel over van de vooroordelen of je gooit in ieder geval een boel mensen op één hoop. Homo's zus, homo's zo. Of is soms iedereen die zijn hoofd kaal scheert in jouw ogen per definitie een homo en de anderen niet?

Ik scheer mijn hoofd dus niet kaal en ik moet zeggen dat ik niet zo heel veel homo's in mijn omgeving tegenkom die dat wel doen. En dan nog, leven en laten leven!

omerta62
5 februari 2006, 15:04
Bij homo's zeker niet, dus als je daar niet vies van bent, is er nog hoop.
Maar ik doe er niet aan mee, ondanks het gezeur van homo's over mijn haar.
Ik kom wel eens in die kringen.
Hou me te goede ik ben niet homofoob hoor, maar waarom, scheert elke homo zijn kop kaal, ook al hebben ze prachtig volle inplant op hun kop, (te zien aan de stoppeltjes).
Dus de reden bij homo's om hun kop kaal te scheren is niet de haaruitval, maar om bij zo een tunnelviesiegroep te horen.
En nog zou dat niet erg zijn, maar ze zijn ook nog eens intolerant en vals tegen mannen met lang haar, alsof de wereld alleen bestaat uit kale biljardballen.
Daar bedoel ik dus niet de echte kalende mee, hoor, die kunen er niets aan doen dat ze uit wanhoop dan maar alles eraf scheren.
Die mensen kan ik nog meer waarderen dan degene die zich moedwillig kaalscheert, om maar bij een groep of sekte te willen horen. :eek:


Heb liever zoals de natuur bepaald, dus natuurlijke mooie lange haren, of natuurlijk mooi glad kaal geworden, behalve een aangemeten stijl die alleen is om bij een groep te horen. :confused:

What the fuck is wrong with you brother??
Spoor jij niet helemaal of zo?
Ik heb zelden zo een stukje bullshit bij elkaar geschreven zien worden als hetgeen jij nu uitkraamt !
Dat jij zelf nu zo bevooroordeeld bent wil dat nog niet zeggen dat iedereen dat is....
Ik walg van je...en ik ben geen homo!

Omerta

kas
5 februari 2006, 21:59
Ik dacht altijd dat wijsheid met de jaren zou komen.....

Guoy
6 februari 2006, 14:59
Die mensen kan ik nog meer waarderen dan degene die zich moedwillig kaalscheert, om maar bij een groep of sekte te willen horen. :eek:
Heb liever zoals de natuur bepaald, dus natuurlijke mooie lange haren, of natuurlijk mooi glad kaal geworden, behalve een aangemeten stijl die alleen is om bij een groep te horen. :confused:

Euhm.... Are you feeling alright? :eek: Wat dacht je van hippies Mr. Frank Zappa? :confused: Ook gekopieerd van elkaar, maar wel allemaal "natuurlijke mooie lange haren". Ik heb even een fototje van de echte Frank Zappa opgezocht en euhm... jij kan er ook wat van qua kopieren. Meneer tunnelvisiepersoon. De pot verwijt de ketel..... Maar om je uit je droom te helpen: Iedereen kopieert alles van iedereen. Geen enkel mens is origineel qua kleding, haardracht, muziek, religie, normen, waarden enzovoort. Met jou leeftijd moet je dat toch wel door hebben?

Ik snap daarnaast niet eens waar je het over hebt. Ben je niet in de war met skins, nazis of gabbers? Ik ken geen enkele homo scene waar ze zich allemaal kaalscheren. Voortaan minder diep in het glaasje kijken voor je gaat posten.

FZappa
6 februari 2006, 18:03
Quoy schreef:

>Ben je niet in de war met skins, nazis of gabbers? Ik ken geen enkele homo scene waar ze zich allemaal kaalscheren.

Mijn reaktie:

Dat vindt ik nou zo jammer, ik ken wel homoscene's waar ze zich allemaal kaalscheren, vooral de ledertypes en zie er echte skins, nazis of gabbers, kompleet in uniform o.a "lonsdeale" rondlopen en dat doen ze omdat ze bij zo'n groep willen horen en ik begrijp niet waarom ze symphatiseren met een groep die juist anti homo is.
Maar het zal zijn dat zij de onderdrukking en machtsspel ervan spannend vinden.

Maar ik ben niet zo'n type en hou van "knuffelromantiek" en dat heb je niet bij skinheads.
Lang haar bij mannen vindt ik romantischer en tegelijk ook heel mannelijk bij types ala Brad pitt, M'cloud, Renegade, enz.
Veel mannelijke strippers, voor vrouwen hebben lang haar, ook als je kijkt in playcirl zie je juist langharige modellen in tegenstelling tot de playboy, waarin ze allemaal kaalgeschoren zijn.
Zie je maar weer dat bij de homo, kaal in de mode is en bij de hetero langer haar in de mode is.

Waar ik over klaag is dat ik dan in de homoscene nooit meer een leuke romantische man kan ontmoeten, daar ze zich allemaal overgegeven hebben aan de harde coole mentaliteit, wat ze laten zien door hun kop kaal te scheren.
Als b.v. nog 50% van de homomannen met lang haar rond zouden lopen, zou ik ziels gelukig zijn en me er thuis voelen, maar zoals het nu is voel ik me een buitenbeentje in die groep, terwijl ik onder de hetero me veel beter voel en zie dan daar voor mij hele aantrekkelijke mannen, ook wel vrouwen, waar ik als een blok voor zal kunnen vallen, jammer genoeg kan ik daar geen levenspartner bij vinden daar die mannen natuurlijk met een vrouw gaan.

Dus ik voel me niet aangetrokken door de homomanen omdat het allemaal skins zijn.
Met de romantische langharige heteromannen mag ik niets beginen, dus wat moet ik nou?

Was er maar een goed gemiddelde in de homoscene, dan zou je me niet horen.

Ik ben niet tegen kaalgeschoren, die mogen er ook zijn, mits er voor mij ook iets anders te kiezen valt, maar er is helaas maar een smaak bij de homoscene, en dat is toevallig niet mijn smaak.:confused:

Ik wil geen mensen kwetsen, die een bepaalde levensstijl hebben, maar snap niet waarom mijn levensstijl juist door die groep die zegt niet gekwetst te willen worden door mij, zo een monopolipositie hebben en mij dan juist kwetsen door mijn haardracht niet te aksepteren en mij daarmee uitsluiten. :confused:

Tiuri
6 februari 2006, 18:17
Ik vind je volgende uitspraken nogal raar:

Zie je maar weer dat bij de homo, kaal in de mode is en bij de hetero langer haar in de mode is.
Waar ik over klaag is dat ik dan in de homoscene nooit meer een leuke romantische man kan ontmoeten, daar ze zich allemaal overgegeven hebben aan de harde coole mentaliteit, wat ze laten zien door hun kop kaal te scheren.
Was er maar een goed gemiddelde in de homoscene, dan zou je me niet horen.
Ik ben niet tegen kaalgeschoren, die mogen er ook zijn, mits er voor mij ook iets anders te kiezen valt, maar er is helaas maar een smaak bij de homoscene, en dat is toevallig niet mijn smaak.:confused:
Dus ik voel me niet aangetrokken door de homomanen omdat het allemaal skins zijn
WTF?!?!! Je zegt in feite: "Alle homo's in de scene zijn kaalgeschoren." Ik heb het idee dat je generalisaties voor jezelf creëert die er in het echt helemaal niet zijn! Als ik uitga in de gay scene zie ik helemaal niet alleen maar kaalgeschoren mannen, integendeel.

Je moet oppassen dat je je eigen vastgeroeste en cultureel opgelegde beelden niet zelf gaat voeden. Het is heel makkelijk om "Zie je wel!" te zeggen als je een homo tegenkomt die aan het beeld voldoet, en daardoor schuilt het gevaar dat je niet meer gaat letten op homo's die niet aan dat beeld voldoen. Een soort self-fulfilling prophecy dus, waardoor je voor jezelf een beeld creëert van homo's dat niet strookt met de werkelijkheid.

Verder heb ik geen idee in welk deel van de gayscene jij komt, maar misschien moet je eens naar andere tenten gaan. Als je niet verder komt dan de Cockring en de Warmoestraat heb je misschien gelijk, maar er zijn wel meer homotenten in Nederland he. Of laat je registreren bij een van de vele datingwebsites, en je zult zien dat je generalisaties echt nergens op slaan.

FZappa
6 februari 2006, 20:41
Vanwege mijn leeftijd ben ik, mits ik naar homogelegenheden uit wil gaan, genoodzaakt naar de Warmoestr. te gaan, omdat daar het gemiddelde wat ouder is, zodat ik niet beoordeeld wordt op mijn leeftijd, maar wel op mijn volle haardos, dus daar heb ik niets aan.
In die andere uitgaansscene, Rdw.str. wordt ik weer genegeert om mijn leeftijd, omdat daar hoofdzakelijk jongeren komen en inderdaad, wel met meer langer haar, maar helaas vinden ze mij dan te oud, ondanks mijn mooie kop met haar, dus daar heb ik ook niets aan.

De diverse datingsites, heb ik ook weer niets aan, daar je geen reakies krijgt, als ze de leeftijd erbij zien.

Dat is nou typich de hedendaagse verharde mentaliteit, van de huidige homoscene's in vooral A.dam, geen respect voor de wat oudere.

Dat er ergens nog een ouderwets sociaal voelende openminded homogroepje bestaat zonder meteen outdated kneuzen te zijn in A.dam is mij niet bekent en zou niet weten waar.

Eigenlijk is dit geen homoforum, dus hoort dit onderwerp hier niet thuis, maar ik kwam erop, omdat het hier over haar of gebrek aan haar gaat, vondt ik wel passend om te vermelden, dat er een hele groep is waar kaalgeschoren erg populair is.

Thijs2
6 februari 2006, 21:02
Ik snap werkelijk niet welk punt je nou wil maken fZappa...

AnthonieH
6 februari 2006, 22:04
Ik snap werkelijk niet welk punt je nou wil maken fZappa...Ik begrijp het ook niet zo, ik proef bij fZappa veel meer een probleem met leeftijd.

Ik moet overigens bekennen dat ik persoonlijk echt lang haar bij oudere mannen ook niet bijzonder aantrekkelijk vind. Het is niet puur een kwestie van smaak. Ik heb dan (waarschijnlijk geheel onterecht) het beeld van mannen die zijn blijven hangen aan een kapsel uit hun jongere jaren. Mannen waarschijnlijk ook die zichzelf veel jonger voelen dan ze daadwerkelijk zijn en die daarom geen verwantschap voelen met leeftijdsgenoten maar die tegelijkertijd 'te oud' worden bevonden door de jongere mensen waar ze zichzelf bij vinden passen. Altijd gedoemd om tussen wal en schip te vallen dus.

Ik hoop dat ik een totaal verkeerd beeld heb, fZappa.

Tiuri
6 februari 2006, 22:21
Geen slechte analyse, AntonyH. :) Ben benieuwd naar FZappa's reactie.

Ik denk wel dat ik enigszins snap wat fzappa bedoelt, maar dat hij zich onwijs ongelukkig uitdrukt. Hij zegt dat ie zich niet aangetrokken voelt tot veel mannen in de clubs waar hij uitgaat. Deze mannen zijn vaak kaalgeschoren en fzappa zelf houdt van lang haar. Ik denk dat fzappa hiermee wil zeggen dat dit kale slechts één aspect is wat hem niet bevalt, en dat hij vindt dat deze mannen ook in algemene zin niet goed bij hem passen (hij valt niet op de prototypische 'leernicht').

Het gaat natuurlijk mis als je dan maar in de leerscene van de Warmoestraat blijft hangen, ook al voel je je er niet thuis. Volgens fzappa is dat de enige plek waar de wat oudere homoman terecht kan, en volgens mij is dat absolute onzin. Ik zie ook in de Reguliers vaak oudere mannen, bijvoorbeeld in de April en ook wel in de Soho en de Arc hoor. Wel minder dan de jongeren, maar uitgaan is sowieso iets wat jongeren meer doen dan ouderen. Maar het stikt nog van de clubs op de reguliers, ook wat meer naar het Rembrandtplein toe. Kan me niet voorstellen dat dat allemaal alleen voor jongeren is.

Daarbij is het internet dus altijd een goeie manier om mensen te leren kennen. Ik denk dan niet alleen aan gay.nl, dat is idd vooral voor jongeren. Ook de meeste reguliere datingsites zijn geschikt voor homo's (klik dan aan Ik ben MAN en ik zoek een MAN). Bijvoorbeeld Parship.nl of weet ik hoe al die andere sites heten.

Ik denk dus dat je het heel erg zelf in de hand hebt, en dat je klacht dus gewoon niet echt terecht is. Je kunt alle kanten op als je dat echt graag wilt. Jouw idee dat iedere oudere homoman kaalgeschoren is, klopt gewoon echt niet. Dat is een beeld dat je zelf hebt geschapen en dat je keer op keer voor jezelf bevestigt door in dezelfde scene uit te gaan.

Ik las trouwens ook op het forum van homo.nl tijdens het googlen toevallig precies dezelfde klacht :D:
Helaas zie je die romantische langharige jongens niet in de nichtenscene, wat ik daar meestal ziet rondlopen met kale koppen, krijg ik 'm niet van omhoog.
Zie hier (http://www.homo.nl/cgi-bin/forum/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=1;t=000406). Blijkbaar sta je niet alleen hierin, misschien kun je eens contact opnemen met die user (als je het zelf niet bent).

Guoy
7 februari 2006, 00:02
Zie hier (http://www.homo.nl/cgi-bin/forum/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=1;t=000406). Blijkbaar sta je niet alleen hierin, misschien kun je eens contact opnemen met die user (als je het zelf niet bent).

Meen je dit? Het gaat hier over een jongen met een voor zijn eigen gevoel te nauwe anus. Als je een te nauwe anus hebt ben je toch niet gelijk langharig en romantisch? :)

FZappa
7 februari 2006, 03:18
Ik begrijp het ook niet zo, ik proef bij fZappa veel meer een probleem met leeftijd

Geen slechte analyse, AntonyH. :) Ben benieuwd naar FZappa's reactie.

Mijn reaktie (Fzappa);
Leeftijd is indedaad ook een probleem, maar wil niet gellijk geschakelt worden met de gemiddelde man van mijn leeftijd, die er uitzien als een opa, zo zie ik er, dacht ik, niet uit, (zie avatar) iedereen, meestal hetero's collega's die mij zien, zeggen dat ik er helemaal niet uitziet als een oude man en dat komt door mijn jongensachtige haar, als ik dat zou afscheren is mijn jongensachtige uiterlijk verdwenen en de meeste heteromannen en vooral vrouwen vinden mij prachtig.
Op personeelsfeesten, krijg ik menige vrouw achter mij aan, maar ja.....
'k val meer op mannen. :confused:

Dus als hetero's zowel de man als de vrouw, mij leuk en zelfs aantrekkelijk vinden, snap ik niet waarom de homoscene mij dat niet zo ziet.
Ik vindt het oordeel van de hetero over mij meer gewicht in de weegschaal leggen, dan het arrogante verwrongen zieke oordeel van de scenehomo, daar zij gehersenspoelt zijn door hun oogkleppen cultuurtje, waarin het eensoortige (kale)type aantrekkelijk gevonden wordt.

En wat is er mis met oudere mannen met wat langer haar?
Ik zie juist hetero mannen van mijn leeftijd met normaal tot lang haar, en het zijn echt geen ouwe hippie's maar eerder de grachtengordel-jup type en suksesvol, absoluut geen loosers, dat komt volgens mij doordat zij zich niet laten indoctrineren en doen wat zij zelf leuk vinden en willen, dus ook hun haardracht, waarmee zij bewijzen een krachtig wilspersoon te zijn.
Kwam er laatst eentje tegen, een regelechte vickingtype, met lang blond haar, maar wel strak in het pak, hij is manager bij een groot bedrijf, en ouder !, het scheelde niet veel met mij, een echte hunk, als hij niet getrouwd was, had ik 'm gestrikt, en is die de mijne, maar helaas zijn zulke mannen altijd bezet :crybaby:

En wat denk je van diverse oudere filmsterren, zoals Richard Gere, Sean Connery, Tom Sellink, enz....dat zijn toch prachtige mannen? alleen de homo's schelden erop, alleen maar omdat ze het outdated vinden, zonder te zien wat voor een kanjer van een man dat is.
De homo ziet liever een moderne jongere, al is die nog zo lelijk als de nacht, dan een echte mooie oudere man, ik vindt dat ziek, gewoon. :confused:


Quote:
Originally Posted by Tiuri
Zie hier (http://www.homo.nl/cgi-bin/forum/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=1;t=000406). Blijkbaar sta je niet alleen hierin, misschien kun je eens contact opnemen met die user (als je het zelf niet bent).


Quote:
Helaas zie je die romantische langharige jongens niet in de nichtenscene, wat ik daar meestal ziet rondlopen met kale koppen, krijg ik 'm niet van omhoo


Meen je dit? Het gaat hier over een jongen met een voor zijn eigen gevoel te nauwe anus. Als je een te nauwe anus hebt ben je toch niet gelijk langharig en romantisch? :)




Fzappa, weer;

Die link wat aanghaald is door Tiuri is wel al een heel oude posting en dat is inderdaad van mij, dus ik kan die user (Lekkerman), niet kontakten, daar ik dat zelf ben, dus nog steeds de enige roepende in de woestijn.

Hebben jullie de rest van die topic nog eens doorgelezen, dat maakt duidelijk hoe het aan toe gaat in de homoscene, van A.dam.

De opmerking van Guoy over dat typen met te nauwe anus, ben ik dus weer niet!
Maar heb eigenlijk ook wel datzelfde probleem, onmogelijk om dan een vriend te krijgen, daar een man toch moet penetreren, nietwaar?
Maar eigenlijk zie ik een vriendschap tussen mannen, meer als kamaraadschap en dus niet als het nadoen van een man/vrouw relatie.
Wat dat betreft ben ik totaal anders dan de gemiddelde homo, waardoor ik in die kringen als een buitenbeentje gezien wordt.
Dus ik ben niet zo'n homo die, (zoals veel hetero's een vooroordeel over hebben) elke man aan z'n kont zit. Dat is toch waar elke hetero man bang voor is en daarom agressief reageert op homo's?

Tiuri
7 februari 2006, 08:11
Meen je dit? Het gaat hier over een jongen met een voor zijn eigen gevoel te nauwe anus. Als je een te nauwe anus hebt ben je toch niet gelijk langharig en romantisch? :)Ik bedoelde dat hij contact met die man op kan nemen om te vragen hoe hij ermee omgaat, een soort lotgenoot dus. :) Ik bedoelde natuurlijk niet dat iedereen met een nauwe anus meteen langharig en romantisch is. :eek:

Ik vindt het oordeel van de hetero over mij meer gewicht in de weegschaal leggen, dan het arrogante verwrongen zieke oordeel van de scenehomo, daar zij gehersenspoelt zijn door hun oogkleppen cultuurtje, waarin het eensoortige (kale)type aantrekkelijk gevonden wordt.Nou ik kan echt heel weinig begrip opbrengen voor je standpunt. http://images.fok.nl/s/we.gif Ik vind echt dat je beledigend bent met je ongepaste gegeneraliseer. Ook stoort je zelfingenomenheid me mateloos.

Het feit dat niemand je standpunt deelt kan ook wijzen op het feit dat je misschien ongelijk hebt. Daarbij denk ik dat je AntonieH's post nog maar eens goed moet lezen.

AnthonieH
7 februari 2006, 09:38
Nou ik kan echt heel weinig begrip opbrengen voor je standpunt. http://images.fok.nl/s/we.gif Ik vind echt dat je beledigend bent met je ongepaste gegeneraliseer. Ook stoort je zelfingenomenheid me mateloos.Ik voel hetzelfde. Eigenlijk zeg je, fZappa, in je laatste post precies waar ik al bang voor was. Je vindt bijna iedereen van je eigen leeftijd oud, maar je vindt dat je er zelf veel jonger uit ziet. Dat is heel zelfingenomen.

Je moet oppassen dat je jezelf niet te veel door je eigen ogen bekijkt. Die jongere mannen zien waarschijnlijk gewoon een wat oudere man die toenadering zoekt. Je beweegt je ook in het uitgaansleven, waar men toch vooral aan deelneemt omdat het een sociaal gebeuren is en waarbij men mensen opzoekt waarmee het makkelijk klikt. En leeftijd is daarbij een sterke verbindende factor.

Je beschrijft hoe je zelf vroeger uit beleefdheid met oudere mannen bleef praten. Je schijnt te vinden dat je daarmee een recht hebt opgebouwd om van een jongere generatie richting jou eenzelfde houding te eisen. Zo werkt het niet en ik vraag me sterk af of je dat moet willen. Dat je het met hetero's anders ervaart kan ik me wel voorstellen. Bij mannelijke hetero's heb je geen verwachtingen en zij hoeven ook niet in hun achterhoofd te houden dat jij dat misschien wel bij hun hebt.

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik voel me bij het uitgaan ongemakkelijk met aandacht van mensen die zichtbaar een jaar of 10 ouder zijn. Het maakt niet uit hoe ik benaderd word, bij het uitgaan heb ik gewoon het idee dat er hoe dan ook meer achter steekt dan de behoefte aan een gezellig praatje. Ik besef ook dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn, maar zie het maar als een soort zelfverdediging. Anders ben ik dalijk de 50 voorbij en zit ik in hetzelfde schuitje als jij (alleen waarschijnlijk met een minder volle haardos).

Over haardos gesproken, dat is het enige woord in mijn antwoord dat nog enigszins iets met haar vandoen heeft. Het gesprek hier gaat al vanaf de 27e post niet echt meer over kaalscheren. Misschien een idee om het laatste deel van deze thread te verplaatsen naar 'van alles en nog wat', Tiuri?

Guoy
7 februari 2006, 12:25
Ik bedoelde dat hij contact met die man op kan nemen om te vragen hoe hij ermee omgaat, een soort lotgenoot dus. :) Ik bedoelde natuurlijk niet dat iedereen met een nauwe anus meteen langharig en romantisch is. :eek:

Oh! Je doelde misschien op user "Lekkerman" ipv "Robbie27"? :) Ik vond het een rare link met Robbie27, maar kan wel overeenkomsten zien tussen Zappa en Lekkerman.

Verder Zappa heb je het DE HELE TIJD over hoe een geweldig volle haarbos je hebt voor jou leeftijd. :confused: Wat doe je dan op dit forum? Mensen jaloers maken? Ga lekker met je weelderige haarbos door de weide huppelen en op homodatingsites EXACT dit probleem van je uitleggen. Dus je leeftijd, je haartype, waar je op valt. bladiebla. Ik kan me niet voorstellen dat er geen enkele man is dit aan jou beeld voldoet.

FZappa
7 februari 2006, 16:55
Oh! Je doelde misschien op user "Lekkerman" ipv "Robbie27"? :) Ik vond het een rare link met Robbie27, maar kan wel overeenkomsten zien tussen Zappa en Lekkerman.

Verder Zappa heb je het DE HELE TIJD over hoe een geweldig volle haarbos je hebt voor jou leeftijd. :confused: Wat doe je dan op dit forum? Mensen jaloers maken? Ga lekker met je weelderige haarbos door de weide huppelen en op homodatingsites EXACT dit probleem van je uitleggen. Dus je leeftijd, je haartype, waar je op valt. bladiebla. Ik kan me niet voorstellen dat er geen enkele man is dit aan jou beeld voldoet.

Hm....ik kwam op dit forum, door een link vanuit een homoforum naar een poll over de popularisering van kale mannen, met de poll over mooie kale mannen.
Typich weer iets voor homo's om dat interessant te vinden.

Daar zag ik termen zoals aga, nw3, enz. waar ik niks van begreep, dus stelde daar een vraag over en kreeg een staatje, zodat ik wist waar over gepraat werdt.

Ook zag ik op dit forum, mannen wanhopig zijn over hun kaalheid, waardoor ik de indruk kreeg, dat zij niet het bestaan wisten van een groep die juist die kaalheid willen, zoals bij homo's, dus dat zij daar niet alleen in zouden staan.
Over mannen die kalend zijn geworden, waar ze niets aan kunnen doen, heb ik geen verkeerd woord voor, die ken ik ook, daar heb ik geen problemen mee, dus.

Ik vindt dat ik door de eenzijdige (kale)haardracht van de homo's, van vooral mijn leeftijd, daardoor geen partner kan vinden, terwijl bij de hetero wel mannen van mijn leeftijd zijn naar mijn smaak de haardracht of de juiste uitstraling zijn, dan hoeft het niet persé jonger te zijn.

Mijn vraag is....waarom zijn er bij de heteromannen wel de voor mij aantrekkelijke personen van mijn leeftijd en bij de homomannen geeneen?
Hoe komt dat toch? waarom scheren alle oudere homomannen zich kaal, terwijl dat eigenlijk niet nodig is, want er zijn genoeg oudere heteromannen, van presies diezelfde leeftijd, die dat niet doen en normaal tot langer haar hebben, er zijn ook wel kalenden, maar dan toch zo'n 50% terwijl het bij homomannen zeker 99% is.
Dan is dat toch een eng cultuurtje en juist dat trekt me niet aan.
Was er maar een man vrij van mijn leeftijd in de homoscne, met hetzelfde haar als ik, dan zou ik het wel weten hoor.
Die zijn er gewoon niet, dus wat blijft dan over voor mij, dan ga je vanzelf naar jongeren kijken, omdat je daar wel langharigen tussen ziet, maar dat wodt je niet in dank afgenomen.
Gedroegen de oudere homo zich maar een anders, dan hoefde ik niet, bij gebrek aan beter naar jongeren of heteromannen te kijken.
Waarom kunen hetero en sommige Bi-mannen zich wel zo gedragen op een voor mij aantrekkelijk manier?
Waarom doen homomannen dat niet?
Dat is toch het bewijs dat het een eenzijdig cultuurtje is geworden?
Wat moet ik nog meer zeggen, om dit duidelijk kunen maken?
Misschien val ik helemaal niet op homo's, maar wil gewoon een mannelijke kamaraad, en dat kan dan net zo goed met een hetero of bi-man.

Of zal ik maar helemaal niet meer op stap gaan en dan achter de geraniums gaan zitten en langzaam wegkwijnen? :crybaby:

Tiuri
7 februari 2006, 17:21
AAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! Je zegt gewoon weer precies hetzelfde!!! Hebben we in onze vorige posts tegen een muur gepraat?????????????? :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby:

Ongelofelijk dit. :crybaby: Ik ga er niet meer verder op in, we vinden je allemaal ontzettend zielig en veel succes verder met je ontzettend grote wereldproblemen, FZappa! Pas op dat je niet verdrinkt in een bad van zelfmedelijden.

oord
7 februari 2006, 18:02
Laten we het lekker bij het onderwerp houden.......:o

Guoy
7 februari 2006, 18:58
Nou ja Zappa, he dan niet. Als je een mannelijke kamaraad zoekt gaat dat wel makkelijk in de heteroscene. Je moet er niet van uitgaan dat ze je dan in de bips willen nemen of orale seks met je willen. Dus afgezien van dat kan je veel berijken in de heteroscene. Verder kan ik me niet zo goed in je inbeelden. Ga gewoon op datingssites hangen. "Man met weelderige haarbos zoekt liefde en een kamaraad met eveneens een weelderige haarbos. Houdt van knuffelromantiek en niet van leer. In voor lange wandelingen op het strand bij een ondergaande zon." Nou ik kan me niet voorstellen dat alle homo's van jou leeftijd kaalgeschoren bonkige leernichten zijn die elkaar willen aftrekken in een blokhut (Om maar even Hansje Teeuwen te citeren! :D). Verder veel succes met je probleem. Ik hoop dat je snel de ideale man hebt gevonden om lekker Frank Zappa mee te luisteren.

FZappa
8 februari 2006, 01:35
AAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! Je zegt gewoon weer precies hetzelfde!!! Hebben we in onze vorige posts tegen een muur gepraat?????????????? :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby:



Nee je praat niet tegen een muur, en ik zal eens in de zomer proberen weer naar de Rdw.str. Arc of zo te gaan, dan staat iedereen gezellig buiten, en kan ik zo wegrennen als ik raar aangekeken wordt.
Maar het lijkt of je de feiten van die 99% in de Warmoestr. niet erkent.


AnthonieH zei;
Ik begrijp het ook niet zo, ik proef bij fZappa veel meer een probleem met leeftijd.

Ik moet overigens bekennen dat ik persoonlijk echt lang haar bij oudere mannen ook niet bijzonder aantrekkelijk vind. Het is niet puur een kwestie van smaak. Ik heb dan (waarschijnlijk geheel onterecht) het beeld van mannen die zijn blijven hangen aan een kapsel uit hun jongere jaren. Mannen waarschijnlijk ook die zichzelf veel jonger voelen dan ze daadwerkelijk zijn en die daarom geen verwantschap voelen met leeftijdsgenoten maar die tegelijkertijd 'te oud' worden bevonden door de jongere mensen waar ze zichzelf bij vinden passen. Altijd gedoemd om tussen wal en schip te vallen dus.

Ik hoop dat ik een totaal verkeerd beeld heb, fZappa


Ik weer "Fzappa";

Daar zit wel wat in, AnthonieH... daarom hoop ik ook zo iemand te ontmoeten, die met dezelfde redenen zijn langere haren draagt, zoals ik veel zie bij heteromannen op straat enz.....
Daar voel ik me dan wel bij thuis, ook al is hij van mijn leeftijd, kan je gezellig mee praten en vrijen, dus het hoeft niet persé een jongere te zijn.
Dan geeft het toch niet dat zo iemand jaren 70 uitziet? het is dan een man die uit de goede tijd en het goede hout gesneden is, toen er nog liefde bestond en zich niet heeft laten indoctrineren door de coole maatschappij en dat merk je gewoon aan zo'n persoon.
En dan voelen we samen jonger, dus passen dan perfect bij elkaar, toch? :rolleyes:
Soms kom ik zo iemand tegen, eens in de zoveel jaar, maar helaas meestal bezet.
Waarom zie ik op straat wel veel van die mannen en niet in de homoscene? dat blijft toch een niet te ontkennen feit?

En als reaktie op "Guoy".....
Ik verwacht van een evetuwele hetero kamaraad helemaal niet dat ik er van uitgaat dat ze je dan in de bips willen nemen of orale seks met je willen, dat wil ik niet eens (en daar hou ik zoizo al niet van ook niet bij een homoman), wel wil ik dat we elkaar een lekere knuffel kunnen geven, zonder dat hij bang is voor homo aangezien te worden.
Die angst van hetero's is de reden dat mannen nooit warmbloedig met elkaar omgaan en daar heeft de homo-emancipatie wel weer schuld aan, daar het beestje nu een naam heeft en dus alle te intieme spontaniteit tussen mannen, nu meteen uitglegd worden als homogedrag, dus dan maar hard en gevoelloos cool met elkaar omgaan, zodat het niet "verdacht" is.
De voetballers mogen elkaar ook al niet meer bespringen, na een doelpunt, omdat het "onmannelijk gedrag" zou zijn.
Wat leven we toch weer in een victoriaanse tijd ! niks mag meer.
Of is dat ook zo weer een vooroordeel, van mij over heteromannen?
Zij voelen zich toch gauw aangetast in hun "macho" zijn?

Zo voel ik me altijd tussen "de wal en het schip".

Tja eigenlijk moet in deze topic bij het onderwerp gehouden worden, maar wil toch wel doorpraten over het ondewerp van mannelijke verhoudingen, hetero/homo enz... op homoforum komen alleen maar echte homo's die een eenzijdige mening hebben, en zo'n afwijkend persoon van de scene, als ik niet begrijpen, ik voel me namelijk niet thuis bij de echte homoscene en het bijbehorende gedrag, voel me kwa uiterlijk gedrag meer verwant met de hetero, maar mis daar weer de intieme warmte.
Is er ergens een he/bi-forum, waar je met hetero's of Bi's over deze onderwerpen kan praten?
Dan hoef ik jullie niet meer lastig te vallen. :confused:

omerta62
9 februari 2006, 00:21
Nee je praat niet tegen een muur, en ik zal eens in de zomer proberen weer naar de Rdw.str. Arc of zo te gaan, dan staat iedereen gezellig buiten, en kan ik zo wegrennen als ik raar aangekeken wordt.
Maar het lijkt of je de feiten van die 99% in de Warmoestr. niet erkent.


AnthonieH zei;
Ik begrijp het ook niet zo, ik proef bij fZappa veel meer een probleem met leeftijd.

Ik moet overigens bekennen dat ik persoonlijk echt lang haar bij oudere mannen ook niet bijzonder aantrekkelijk vind. Het is niet puur een kwestie van smaak. Ik heb dan (waarschijnlijk geheel onterecht) het beeld van mannen die zijn blijven hangen aan een kapsel uit hun jongere jaren. Mannen waarschijnlijk ook die zichzelf veel jonger voelen dan ze daadwerkelijk zijn en die daarom geen verwantschap voelen met leeftijdsgenoten maar die tegelijkertijd 'te oud' worden bevonden door de jongere mensen waar ze zichzelf bij vinden passen. Altijd gedoemd om tussen wal en schip te vallen dus.

Ik hoop dat ik een totaal verkeerd beeld heb, fZappa


Ik weer "Fzappa";

Daar zit wel wat in, AnthonieH... daarom hoop ik ook zo iemand te ontmoeten, die met dezelfde redenen zijn langere haren draagt, zoals ik veel zie bij heteromannen op straat enz.....
Daar voel ik me dan wel bij thuis, ook al is hij van mijn leeftijd, kan je gezellig mee praten en vrijen, dus het hoeft niet persé een jongere te zijn.
Dan geeft het toch niet dat zo iemand jaren 70 uitziet? het is dan een man die uit de goede tijd en het goede hout gesneden is, toen er nog liefde bestond en zich niet heeft laten indoctrineren door de coole maatschappij en dat merk je gewoon aan zo'n persoon.
En dan voelen we samen jonger, dus passen dan perfect bij elkaar, toch? :rolleyes:
Soms kom ik zo iemand tegen, eens in de zoveel jaar, maar helaas meestal bezet.
Waarom zie ik op straat wel veel van die mannen en niet in de homoscene? dat blijft toch een niet te ontkennen feit?

En als reaktie op "Guoy".....
Ik verwacht van een evetuwele hetero kamaraad helemaal niet dat ik er van uitgaat dat ze je dan in de bips willen nemen of orale seks met je willen, dat wil ik niet eens (en daar hou ik zoizo al niet van ook niet bij een homoman), wel wil ik dat we elkaar een lekere knuffel kunnen geven, zonder dat hij bang is voor homo aangezien te worden.
Die angst van hetero's is de reden dat mannen nooit warmbloedig met elkaar omgaan en daar heeft de homo-emancipatie wel weer schuld aan, daar het beestje nu een naam heeft en dus alle te intieme spontaniteit tussen mannen, nu meteen uitglegd worden als homogedrag, dus dan maar hard en gevoelloos cool met elkaar omgaan, zodat het niet "verdacht" is.
De voetballers mogen elkaar ook al niet meer bespringen, na een doelpunt, omdat het "onmannelijk gedrag" zou zijn.
Wat leven we toch weer in een victoriaanse tijd ! niks mag meer.
Of is dat ook zo weer een vooroordeel, van mij over heteromannen?
Zij voelen zich toch gauw aangetast in hun "macho" zijn?

Zo voel ik me altijd tussen "de wal en het schip".

Tja eigenlijk moet in deze topic bij het onderwerp gehouden worden, maar wil toch wel doorpraten over het ondewerp van mannelijke verhoudingen, hetero/homo enz... op homoforum komen alleen maar echte homo's die een eenzijdige mening hebben, en zo'n afwijkend persoon van de scene, als ik niet begrijpen, ik voel me namelijk niet thuis bij de echte homoscene en het bijbehorende gedrag, voel me kwa uiterlijk gedrag meer verwant met de hetero, maar mis daar weer de intieme warmte.
Is er ergens een he/bi-forum, waar je met hetero's of Bi's over deze onderwerpen kan praten?
Dan hoef ik jullie niet meer lastig te vallen. :confused:

Zap,luister...
Jij bent werkelijk op een ongelooflijke manier de weg kwijt.
Je definitie's van het homo zijn in combinatie met onavolgbare understatements over kort-lang haar-geschoren-helemaal kaal-wel oke maar toch weer niet-mooi lang haar mooi - leuk maar toch weer niet-mannen -heteroos-leuk maar niet te krijgen-zelf mooie bos maar wil eigelijk kaal -maar dan wel met stekels die weer lang groeien zodat ik mij kan aanpassen-en wil eigenlijk mijn haar niet afknippen om een avond te barebacken-maar ben wel horny-dus zou ik niet weten of ik dan ook wel eigenlijkhomo ben-dus......zijn niet te volgen.
Zap..ik heb voor jou de oplossing: een shemale met een enorme penis en een pruik!!

Gegroet
Omerta

vin001
9 februari 2006, 00:33
Hallo,

Was zo aan het google over kale mannen, waarbij ik in deze topic vloog.

De treat starter geeft mij een bekend verhaal. Ikzelf wil ook mijn koppie kaal scheren. omdat ik het kaal worden steetst erger wordt.

Het begon bij mij al op vroege leeftijd en hiervoor heb ik middeltjes gehad wat ongeveer 5 jaar de haaruitval opschroeft,. anders was ik echt in 1half jaar kaal geweest. en dat op je 18de :S Jullie weten precies hoe dat voelt.

Ik heb zelfs een haartransplantatie gehad, wat er 2 jaar echt leuk uitzag, je ziet je haargrens echt weer opkomen wat een erg goed gevoel geeft..

Maarja de tijd tikt en je wordt heel langzaam kaler. Nu ben ik op een stadium nog 1 haartransplantatie te doen of alles eraf en die zorgen opzei zetten. Want die zijn er. DUH!



De haaroperatie viel opzich wel mee, maar als ik er aan terug denkt geef het mij niet echt een goed gevoel, om nog 1 te nemen, de tijd die tikt waardoor je met je problemen steeds beter kunt omgaat…. dus

Net nog naar de kapper geweest, is nu wat korter steekeltjes maar denk dat ik voor de zomer alles eraf haalt en lkkr mijn koppie door de zon laat bakkie, een bruin hoofd ziet er ook leuk uit.:)

FZappa
9 februari 2006, 01:03
Zap,luister...
Jij bent werkelijk op een ongelooflijke manier de weg kwijt.
Je definitie's van het homo zijn in combinatie met onavolgbare understatements over kort-lang haar-geschoren-helemaal kaal-wel oke maar toch weer niet-mooi lang haar mooi - leuk maar toch weer niet-mannen -heteroos-leuk maar niet te krijgen-zelf mooie bos maar wil eigelijk kaal -maar dan wel met stekels die weer lang groeien zodat ik mij kan aanpassen-en wil eigenlijk mijn haar niet afknippen om een avond te barebacken-maar ben wel horny-dus zou ik niet weten of ik dan ook wel eigenlijkhomo ben-dus......zijn niet te volgen.
Zap..ik heb voor jou de oplossing: een shemale met een enorme penis en een pruik!!

Gegroet
Omerta

Oftewel een Travo, of hoe noem je zo'n tweezijdig persoon, "hemafrodiet"?
Zo iemand heeft echt alles er op en er aan zitten, ideaal gewoon. :rolleyes:
Maar dat kom je ook niet zomaar tegen, hoor.

Ik weet eigenlijk presies wat ik wil, maar dat is er niet in de homoscene en zie dat wel bij de hetero gemeenschap, maar daar mag ik niets.
Dus bij bijde groepen is het onmogelijk, om dat te vinden wat ik zoek.

Het blijft me dwars zitten, waarom bij de homoscene niet de types zitten, die je wel bij de hetero gemeenschap ziet.:confused:
Kan je zien dat de homoscene zich duidelijk een andere stijl aangemeten heeft en dat is nou net de stijl wat mij niet aantrekt.
Als die (haar/levens)stijlkeuze nou net andersom was, zoals vroeger, had ik niks te klagen.

Tiuri
9 februari 2006, 09:11
Goed ik ga deze thread sluiten omdat het weinig meer te maken heeft met het onderwerp. Verdere discussies over je hoofd kaalscheren kunnen hier gevoerd worden:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3841

Als er nog behoefte is aan de discussie over homoseksualiteit kan er een discussie worden geopend in Van alles en nog wat...

Tiuri