PDA

View Full Version : wenkbrauw-haar "weggeflitst", hoe krijg ik het terug?


Jeremy
28 januari 2006, 21:46
Hallo allemaal,

ik heb 4 maanden geleden een lichtflits behandeling gehad in mijn gezicht voor couperose en roodheid (roodheid op het voorhoofd).

Tijdens deze behandeling zijn er een aantal haartjes van mijn wenkbrauw "geraakt".
Nu een paar maanden later zijn er een paar haartjes terug gegroeid (lichtjes).

-Kan er iemand mij een advies geven over wat ik kan gebruiken om de haartjes sneller terug te krijgen?
Ik heb al minoxidil 5% in huis gehaald, maar ik merk dat mijn huid puisterig word door de minoxidil, en op het flesje staat dat je minoxidil alleen voor de haren boven op je hoofd mag gebruiken.

-En weet er toevallig iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat wenkbrauw haren weer terug groeien in het algemeen?


Alvast bedankt!

mhogen
29 januari 2006, 12:00
ik weet niet of wenkbrauwen net zo snel groeien als hoofdhaar.. maar de vrouwelijke leden van dit forum kunnen je er vast alles over vertellen!

Henk
30 januari 2006, 06:34
Jeremy,
Ik denk dat je er niets aan moet doen. Gewoon geduld hebben. Het zal misschien eventjes duren, maar het komt vanzelf wel weer terug.
Groet,
Henk.

Georgie
30 januari 2006, 10:06
Mijn wenkbrauwen groeien altijd heel snel.

Vervelend dat je wenkbrauwen zijn meegeflitst, maar ik denk dat je gewoon moet afwachten. Het kan best een tijd duren, maar ook ontharen met 'flits' is op den duur niet permanent.
Kan je in de tussentijd niet bijtekenen met een potloodje?

Jeremy
19 augustus 2006, 10:43
Beste allemaal,

nu bijna een jaar later is er nog steeds niet veel gebeurd met de haren van mijn wenkbrauw die zijn "weggeflitst".

En de haartjes die zijn terug gekomen zijn heel licht en absoluut niet donker en sterk.

Weet echt niemand een behandeling die ik kan doen om mijn haartjes weer goed terug te krijgen?


MVG,
Jeremy

kas
20 augustus 2006, 16:51
Beste allemaal,

nu bijna een jaar later is er nog steeds niet veel gebeurd met de haren van mijn wenkbrauw die zijn "weggeflitst".

En de haartjes die zijn terug gekomen zijn heel licht en absoluut niet donker en sterk.

Weet echt niemand een behandeling die ik kan doen om mijn haartjes weer goed terug te krijgen?


MVG,
Jeremy

Transplantatie?

Morehair
20 augustus 2006, 17:14
Gewoon je zelf er niet te druk over maken.

Als dit je grootste haar probleem is, dan zullen er hier veel jaloers op je zijn.

En mocht je er echt mee zitten, dan gewoon er een paar haren bij laten implanteren. Geen probleem meer tegenwoordig.

Unknown
20 augustus 2006, 20:54
Mischien moet je die lichte haartjes ff verfen

Jeremy
23 augustus 2006, 12:02
Ik heb ook weleens nagedacht over transplantatie m.b.t. mijn wenkbrauw.
Maar ik heb begrepen dat ze dan gewone hoofdharen in je wenbrauwen zetten.
Dat lijkt me erg lelijk.
En je moet deze haren dan bijknippen, want hoofdharen groeien natuurlijk oneindig door, in tegenstelling tot wenkbrauw-haren die niet heel lang worden.

Ik denk dat ik Minoxidil op de plek ga gebruiken waar geen haren meer zitten......

Jeremy
9 september 2006, 00:02
MINOXIDIL schijnt goed te werken!
Mijn wenkbrauwharen komen terug gelukkig.........
Ik weet niet zeker of ze gewoon terug groeien, of dat het komt door de Minoxidil 5%.
Zou ik de minoxidil 5% altijd moeten blijven gebruiken?

kas
9 september 2006, 12:55
MINOXIDIL schijnt goed te werken!
Mijn wenkbrauwharen komen terug gelukkig.........
Ik weet niet zeker of ze gewoon terug groeien, of dat het komt door de Minoxidil 5%.
Zou ik de minoxidil 5% altijd moeten blijven gebruiken?

Geen idee, hoe dat zit met wenkbrauwen probeer gewoon eens een tijdje te stoppen met minox als ze naar jouw mening weer 'vol' genoeg zijn.
Kitty