PDA

View Full Version : Moderator Hirsutisme gezocht!


Tiuri
4 februari 2006, 16:38
Hallo allemaal!

Wij zijn op zoek naar iemand die zich als moderator zouden willen inzetten voor onze hirsutisme-rubriek op HaarWeb!

Hierbij een korte beschrijving van wat het inhoudt:


Functie-omschrijving

Als Moderator op HaarWeb heb je de volgende taken:


Toezicht houden
Je draagt er zorg voor dat onze leden zich houden aan de vastgestelde Richtlijnen. Ook help je mee aan het in banen leiden van de discussies.
Technisch beheer
Je bent verantwoordelijk voor het technische beheer van de hirsutisme-rubriek. Hieronder valt o.a: het wijzigen,verplaatsen, verwijderen of sluiten van berichten/onderwerpen. Dit is makkelijk te leren!
Leveren van support
Je biedt lotgenoten inhoudelijke support op het gebied van hirsutisme.
Achter de schermen
Je vervult een actieve rol 'achter de schermen' (contacten met de overige Moderators en de Webmaster): je denkt mee en levert constructieve bijdrages aan de ontwikkelingen op en rondom HaarWeb.

Welke persoon zoeken wij?


Betrokkenheid
Je bent vanzelfsprekend zeer betrokken bij het onderwerp hirsutisme.
Inzet
Je bent regelmatig actief op het forum.
Goede communicatieve eigenschappen
Spreekt voor zich als je onze lotgenoten te woord staat.
Teamplayer
Alleen SAMEN staan wij sterk. Niet alleen vóór de schermen is het van belang dat je elkaar als lotgenoot ondersteunt. Achter de schermen is het net zo belangrijk: je bent in staat om op een constructieve wijze samen te werken binnen ons Support-Team om onze leden zo goed mogelijk te kunnen helpen.
Ervaring met Internet
Je hebt voldoende kennis van en ervaring met het Internet.
Ervaring met Forums
Je hebt voldoende kennis van en ervaring met het gebruik van internet-forums (en dit zul je hebben als je al veel gepost hebt op HaarWeb! ;) ).
Kennis van de engelse taal
Onze forum-software functioneert in de engelse taal, dus het spreekt voor zich dat je dit zonder problemen moet kunnen lezen en begrijpen.


Maar laat je vooral niet afschrikken door deze lijst. Het is voornamelijk belangrijk dat het je leuk lijkt om iets extra's te doen voor het forum en voor de lotgenoten.

Heb je interesse? Laat het ons dan weten door een PM te sturen naar mij of door een reactie te plaatsen in deze thread!

Tiuri
10 juli 2006, 19:06
Inmiddels hebben zich een aantal kandidaten gemeld, waarvoor mijn hartelijke dank. De Webmaster zal nu beslissen wie hiervan wordt aangesteld, sorry dat het zo lang duurt maar mij treft geen blaam. :P Wellicht is het ook een enotionele drempel om een een opvolger aan te stellen voor de in 2004 overleden Wendy.

Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan contact op met de Webmaster.

Hier komt in ieder geval een slotje op en ik zal het unsticken.