PDA

View Full Version : Dutasteride : Bijwerkingen of toch maar kaal worden??


Rocco
14 november 2001, 21:38
DUTASTERIDE :

http://www.regrowth.com/hair_loss_treatments/dutasteride_avolve/dutasteride_avolve.cfm

Gezien het feit dat :


""dht=haaruival"" en ""Dutasteride= Master dht killer"" .....kun je al gauw concluderen dat kaalheid .........tot het verleden zal behoren. Jammer genoeg zal duta ook het een en ander aan bijwerkingen hebben....mensen waar gaan we voor.............terug " bos" haar of........"glimmend" door het leven .....nou mijn keuze staat zekers vast :o

Jay
14 november 2001, 22:02
Hangt ervan af he...

Wat zijn dan de bijwerkingen?


Ik moet zeggen dat ik het idee alleen al, dat er steeds betere middelen tegen kaalheid uitkomen, erg geruststellend. Dat sowieso ;)

Rocco
16 november 2001, 20:07
Jay....


duta wordt uitgebracht in 0.5 mg capsules( meest aannemelijk). Alleen is het wel zo dat 0.5 mg vrijwel al het dht in je bloed remt, en maar +- 54 % in je hoofdhuid. Ik hoor vaak dat mensen 2.5 mg willen gaan gebruiken , je remt dan +- 84% in je hoofdhuid.Naar mijn mening zullen de bijwerkingen niet veel schelen tussen 0.5 en 2.5 mg. Alleen is het een kostbare onderneming als je per dag 5 capsules wilt slikken.......( immers in die phase 2 trials namen ze ook 2.5 mg en .....zie die resultaten ...die waren cooolll ).....of zou 0.5 mg al voldoende zijn.........en heeft het alleen meer TIJD nodig om dht tot 84% te remmen in je hoofdhuid............wat denken julie.........:cool:

Jay
16 november 2001, 22:17
Al het DHT in je bloed, en maar 54% in je hoofdhuid.... ?

Stroomt er door je hoofdhuid soms wat anders dan bloed dan? :)

Seriously... kun je dat verklaren ?

Rocco
16 november 2001, 22:28
Ja .........ik vind dat ook raar....maar er schijnt toch om de een of andere manier....5 ar type 1 in je hoofdhuid te zitten....die niet wordt geblocked.....misschien dat je huid zelf 5 ar aanmaakt......ik vroeg me dezelfde vraag als jij ook af .........maar jammer genoeg schijnt het wel zo te zijn........maar je moet je wel voorstellen dat 54 % al een hele grote hoeveelheid is .......gezien dat fina nauwelijks wat blocked ( in hoofdhuid) ...dan is zeker 84% met 2.5 mg .........duta...al een extreem prestatie:) -->>> je zit dan '" exact" op het zelfde niveau als iemand die nooit haaruitval heeft ( of zal krijgen )

Jay
21 november 2001, 13:08
Rocco,

Van Boersma hoor ik dat dutasteride toch niet zulke geweldige resultaten zal hebben bovenop ProHair.

Ook nagevraagd: Met ProHair zakt je DHT-niveau met meer dan 2/3 (ofwel: meer dan 66%).

Alleen vergeten te vragen of je daarmee op het DHT-niveau zit van iemand die niet kalend is......

Hoe zit dat volgens jou Rocco?

Rocco
21 november 2001, 13:47
Hii.......


Het is maar dat hij het zelf zegt........Natuurlijk hoor je boersma niet zeggen dat Duta beter zal zijn.......want dan raakt hij al zijn Prohair klanten kwijt ( minder centjes binnen).Duta zal ongetwijfeld beter zijn dan Prohair...want anders was iedereen over de hele wereld aan de Prohair ( maar Prohair hoor ik hier voor het eerst).



Prohair blocked 2/3 deel van dht............maar waar in je bloed ........of dht type 1 in je hoofdhuid??


Eerlijk gezegd heb ik niet zo veel vertrouwen in dermatalogen........In mijn begin was ik voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest. Was bij een top dermatoloog.........vroeg aan hem.....kan ik iets aan mijn kaalheid doen??........hij zij nee.....er bestaat NIETS tegen kaalheid.......ik zei en hoe zit het dan met Finasteride.......hij zij......dat helpt niet.........zijn maar verkoop praatjes.......je moet je kaalheid gewoon accepteren....Nu 2 jaar later en met Finasteride......heb ik echt de zin om die hufter op te zoeken en voor zijn kop te schieten.......want hij zal bij elke arme kalende patient zeggen dat er niets is tegen kaalheid_terwijl er wel iets tegen te doen is------>>> FUCK DERMATOLOGEN EN LANG LEVE WETENSCHAPPERS!!!

Jay
22 november 2001, 18:30
Originally posted by Rocco
Het is maar dat hij het zelf zegt........Natuurlijk hoor je boersma niet zeggen dat Duta beter zal zijn.......want dan raakt hij al zijn Prohair klanten kwijt ( minder centjes binnen).


Dat lijkt me niet logisch. Als hij zou vinden dat het beter was, zorgde hij er gewoon voor dat hij dutasteride bestelde, en kon ie de prijs van z'n medicijn omhoog gooien -> meer centjes.


Duta zal ongetwijfeld beter zijn dan Prohair...want anders was iedereen over de hele wereld aan de Prohair ( maar Prohair hoor ik hier voor het eerst).


Ongelooflijk inderdaad he.......

Er is gewoon een medicijn met zowel 5AR-1 als 5AR-2 remmers, en zowat niemand weet ervan af. Waarschijnlijk omdat de telefoons sowieso al roodgloeiend staan. Daar komt nog bij dat je alleen bij Boersma hierover terecht kan op maandag van 16:00-21:00.

Anyway, ik voel me in elk geval flex.... want ik heb het kick-ass medicijn :D


Maar volgens mij is het dus niet zo dat het altijd zo is dat goede oplossingen voor problemen standaard veel bekendheid genieten hoor. De wereld zit ironisch in elkaar.



Prohair blocked 2/3 deel van dht............maar waar in je bloed ........of dht type 1 in je hoofdhuid??


Meer dan 2/3.

Het lijkt me overigens van je totale DHT-niveau.


Eerlijk gezegd heb ik niet zo veel vertrouwen in dermatalogen........In mijn begin was ik voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest. Was bij een top dermatoloog.........vroeg aan hem.....kan ik iets aan mijn kaalheid doen??........hij zij nee.....er bestaat NIETS tegen kaalheid.......ik zei en hoe zit het dan met Finasteride.......hij zij......dat helpt niet.........zijn maar verkoop praatjes.......je moet je kaalheid gewoon accepteren....Nu 2 jaar later en met Finasteride......heb ik echt de zin om die hufter op te zoeken en voor zijn kop te schieten.......want hij zal bij elke arme kalende patient zeggen dat er niets is tegen kaalheid_terwijl er wel iets tegen te doen is------>>> FUCK DERMATOLOGEN EN LANG LEVE WETENSCHAPPERS!!!

Ik snap je boosheid. Ikzelf ben ook niet kapot van hoe ik behandeld ben door dokters en artsen (daarom ben ik blij dat ik eindelijk een goede en oprechte ben tegengekomen). Maar wist je dat sommige lui wetenschappers haten omdat ze niet opschieten met hun te gek gave uitvindsels? (zie de Amerikanen op hairsite over Gho en zijn HM-techniek praten.... 't is niet gezond meer) Het is maar net in wat voor situatie je verkeert....

Zo hebben ze in Haarlem ook tegen mij gezegd dat ik maar niet aan de medicijnen moest beginnen omdat dat allerlei naar gedoe met je hormoon-systeem oplevert, wat weer veel bijwerkingen kan hebben en zo.

Een jaar later, nu ik meer weet, besef ik ook donders goed dat ze het alleen maar deden om hun HT-inkomsten veilig te stellen.

Just imagine... ik had al een jaar en een paar maanden aan ProHair kunnen zitten.

Maar ja........... het ziet er naar uit dat het alsnog goed komt met ons. HM is ook onderweg moet je weten ;)

Rocco
23 november 2001, 23:16
yooo Jay....:)


He ik ben echt blij dat je zoveel vertrouwen hebt in Prohair, immers vrtrouwen is het halve werk. Ik ben ook blij dat het je goed doet.......qua haar kwaliteit.....immers ik gun je ( en iedereen al het haar van de wereld) alles.....Maar toch zou ik me...als ik jou was meer richten op duta....Wat je nu gebruikt is gewoon fina...met wat ingredientem om je hoofdhuid stabiel te houden. prohair blocked meer dan 2/3 van je dhat...zeg je........maar dat doet fina ook ......kan zelf oplopen tot 80 % in je bloed en 38 % in je hoofdhuid....maar als prohair je zo goed doet.....dan zie ik geen rede voor je om aan duta te denken......Maar misschien is duta helemaal niet wat we ervan denken........je weet het pas na gebruik zelf. Maar gezien fina bij mij ( ons) al redelijk goed werkt...........dan kan duta alleen maar beter werken ( misschien zelf wel alles oplossen ) als ik de wetenschappers........in die prive medische sites ( waar je een lidmaatschap van moet hebben ) hoor.........dan schijnt duta een super medicijn te zijn.........tja........het is net een kwestie van vetrouwen hebben...........ik heb die vertrouwen wel in duta...net zoals ik in het begin vertrouwen had in fina......en het deed me zeer ten goede

Jay
24 november 2001, 15:42
Originally posted by Rocco
prohair blocked meer dan 2/3 van je dhat...zeg je........maar dat doet fina ook ......kan zelf oplopen tot 80 % in je bloed en 38 % in je hoofdhuid....


Nou kijk..... wat er bij mij geblokt wordt is natuurlijk gewoon hetgeen wat fina blokt plus nog eens een kleinere hoeveelheid die wordt geblokt door type 1 inhibitors.

Aangezien fina erom bekend staat zo'n 60%-70% te blokken, zegt Boersma natuurlijk dat ProHair meer blokt dan deze 2/3.

ProHair is dus wel superieur ten opzichte van fina alleen. Fina is immers slechts 1 onderdeel hiervan.


maar als prohair je zo goed doet.....dan zie ik geen rede voor je
om aan duta te denken......


De bijwerkingen.....

Ik heb een gevoelig lichaam. Ik moet uitkijken met wat ik tot me neem.


Maar misschien is duta helemaal niet wat we ervan denken........je weet het pas na gebruik zelf.


Ik hou de fora goed in de gaten om te horen over de werking ervan.


Maar gezien fina bij mij ( ons) al redelijk goed werkt...........dan kan duta alleen maar beter werken ( misschien zelf wel alles oplossen )


De ultieme oplossing ligt naar mijn idee in het in staat zijn tot het repareren van een verloren bos haar.

Je kan immers je haar ook kwijtraken in een ongeluk (zoals brand) of iets dergelijks.


als ik de wetenschappers........in die prive medische sites ( waar je een lidmaatschap van moet hebben ) hoor.........dan schijnt duta een super medicijn te zijn.........tja........het is net een kwestie van vetrouwen hebben...........ik heb die vertrouwen wel in duta...net zoals ik in het begin vertrouwen had in fina......en het deed me zeer ten goede

Of je nu gelooft in een medicijn of niet maakt niet uit hoor. Het doet z'n chemische karweitjes toch wel als je het inneemt.

Maar vertrouwen hebben kan in elk geval geen kwaad. Daar heb je gelijk in.

Rocco
1 december 2001, 13:45
yoooo.....Jay :P


Ik lees net dat Duta goed is gekeurd door de FDA yoooo...he het is dus nu verkrijg baar ( als glaxo smith kline al zijn duta voorraad op peil heeft). Coooolllll.....ik ga ff uitzoeken hoe we aan Duta kunnen komen.....:D



O ja goed gekeurd op 20-11-2001 door FDA

Rocco
3 december 2001, 17:08
shit ...........helaas het is nog niet verkrijgbaar.....


definitief verkrijgbaar ........eind februari begin maart 2001


helaas pindakaas.........


Maar beter laat dan.........NOOIT ;)

Rocco
27 december 2001, 16:23
Ik lees net .....


Duta schijnt beter te zijn dan castratie...bij castratie schijn je 70 % van je dht ofzo te remmen...en dit ALLEEN in je bloedbaan....


Duta remt vrijwel AL het dht in je bloedbaan ...en het remt ook al het LOKALE dht zoals in de scalp en bij je lever enzo........het zou me niet verbazen als duta uitstekend zou presteren vergeleken met de resultaten van castraten. Misschien dat het daarom wordt geprezen als een wonder middel......

cees
27 december 2001, 17:55
He rocco. k heb ook al het een en het ander gelezen over duta, en het ziet er allemaal rosekleurig uit, dus zodra het verkrijgbaar is zal het zeker een kans geven?????
Maar ik moet ook zeggen dat ik fina ook al een uitstekend medicijn vind@!!!!!!!!!!!

Rocco
27 december 2001, 21:16
Cees....


Als duta geen " super " medicijn zou zijn he...waarom zouden dan al die wetenschappers er dan ,met vol lof over spreken....vraag ik mezelf af...kennelijk is het een GROTE verbetering op Fina....nou ik hoop het beste...kan bijna niet wachtennnnn ;)

Rocco
31 december 2001, 00:08
Dit stuk viel me wel op deze NIEUWE site: www.dutasteride.com




Dutasteride is being developed for the treatment of male pattern Baldness (MPB). Dutasteride, which is taken in tablet form, has shown DRAMATIC SUCCESS in restoring hair to bald men in trials.

Jay
31 december 2001, 14:12
Zeg Roc, beste kerel...

Ben jij zodadelijk niet enorm teleurgesteld als duta niet blijkt te zijn wat je wilt dat het is ?

Het is maar een advies, maar volgens mij kan je het beste wat relaxeder er tegen aan kijken.

Alonso
31 december 2001, 15:12
By the way stel dat de werking van Dutasteride wat teleurstellend is, het zal denk ik wel goed helpen op een ander gebied voor veel mannen: acne. Immers van type 1 wordt verondersteld dat het aanzet tot talgproduktie in de talgklieren, maar als dit wordt geblokt sla je twee vliegen in een klap, remming van kaalheid, maar ook voorkoming van acne!

Alonso

Nate
31 december 2001, 16:01
Oke Dutasteride komt er volgend jaar in feb,maart aan. Maar alleen in het Buitenland. Hoe kom je er dan zo snel aan ???
Gaat het Haarkabinet dit ook voorschrijven??Of moet het via het internet opzoeken? Ben benieuwd hoe gauw het te krijgen is en bij wie!!!!!!

Jay
31 december 2001, 16:29
Originally posted by Russel
Oke Dutasteride komt er volgend jaar in feb,maart aan. Maar alleen in het Buitenland. Hoe kom je er dan zo snel aan ???
Gaat het Haarkabinet dit ook voorschrijven??Of moet het via het internet opzoeken? Ben benieuwd hoe gauw het te krijgen is en bij wie!!!!!!

Chill babe... mensen geven ook antwoord zonder een zondvloed aan uitroeptekens hoor ;)

Het haarkabinet gaat het niet voorschrijven in elk geval. Dat heeft Boersma me persoonlijk gezegd. Ook zegt hij dat duta geen geweldig resultaat bovenop ProHair gaat geven.

Time will tell...

Rocco
31 december 2001, 19:48
Mensen...ik HOOP dat duta beter zal zijn...


duta kun je zeker via het net bestellen....dit is een mooi adres....en betrouwbaar ook.....:::

http://www.healthworldpharmacy.com/index.cfm


Als het de haren verdikt.....ben ik meeer dan blij...terug groei....mooi maar niet perse nodig

Nate
1 januari 2002, 13:13
Allemaal een heel goed 2002!

Ik hoop dat iedereen het overleefd heeft. Bedankt voor de reacties en info.
Het ziet er in ieder geval goed uit dit jaar nu duta onderweg is.

grt Russel

Rocco
5 januari 2002, 00:23
wel interessant ::


http://www.micromedex.com/news/fdaapprovals/fda_dutasteride.html


Groetjes.

Rocco
9 januari 2002, 17:28
Een goede vriend van me had een brief naar Glaxo NL geschreven...en heeft het volgende als tegen bericht ontvangen ::


Geachte heer ,

Het is inderdaad de bedoeling om dutasteride ook in Europa en Nederland te
registreren voor behandeling van benigne prostaat hypertrofie (BPH) ofwel
vergrote prostaat. Deze registratieprocedure is onlangs ingezet. Het kan
echter nog geruime tijd duren (langer dan een jaar) voordat deze procedure
uitmond in een registratie en dutasteride in Nederland beschikbaar komt.
Wanneer dat gebeurt zal dutasteride uitsluitend via doktersrecept voor de
aandoening BPH te verkrijgen zijn en zeker niet, zoals u misschien
verondersteld, zomaar te bestellen zijn.

Voor de stand van zaken omtrent vroegtijdige kaalheid kan ik u slechts
melden dat op dit moment binnen ons bedrijf er nog geen definitieve
beslissing is genomen of, wanneer en hoe in Europa onderzoek naar de
effectiviteit van dutasteride bij kaalheid wordt voortgezet. Wij kunnen hier
niet ingaan op alle aspecten die bij deze beslissing een rol spelen, maar
zullen af moeten wachten wat hierover besloten wordt.
Indien deze beslissing gunstig voor het onderzoek uitvalt, zal het echter
nog geruime tijd duren (jaren) voordat de eventuele registratie voor deze
toepassing zijn beslag zal krijgen. Dit type onderzoek vergt op zichzelf al
geruime tijd en daarnaast zal voor eventuele registratie en toestemming tot
verkoop tevens veel aandacht besteed moeten worden aan veiligheidsaspecten
op lange termijn. Op dit moment valt dus nog niet goed in te schatten hoe
het verdere verloop van onderzoek bij kaalheid zal verlopen en of
dutasteride ook zal voldoen aan de veiligheidscriteria die voor dit soort
toepassingen gesteld zullen worden. In het gunstige geval zal het nog een
aantal jaren duren (u moet dan denken aan minimaal 4 jaar of langer) voor
het eventueel beschikbaar zal komen voor deze aandoening.

In beide gevallen (BPH en eventueel kaalheid) zal dutasteride overigens
nooit via GSK Nederland te bestellen zijn door particulieren. Wij
distribueren onze geneesmiddelen uitsluitend via groothandels (of in enkele
gevallen rechtstreeks aan ziekenhuizen of apotheken), waarna deze weer
doordistribueren aan apotheken, die uitsluitend met doktersrecept mogen
afleveren. Het is ons bedrijf wettelijk niet toegestaan rechtstreeks aan
particulieren te verkopen.

Met vriendelijke groet,

H. Weimar
Medische Informatie Manager
GlaxoSmithKline B.V.

Rocco
9 januari 2002, 20:52
Dit stuk heb ik uit een Amerikaans haar Forum ( weet niet of het wel ECHT betrouwbaar is)

Laten we het beste hopen....als het goed is moeten we Duta in maart al kunnen hebben. ( heb ik vaker gelezen ,ik haal dit niet alleen uit het volgende stuk ) ::



Alright, I am somewhat new to this because I just started losing my hair about 1 year ago. I have been watching this site every once in a while in the last two months, but had not looked since what I found out this weekend. Here is what I found, and I thought it was BAD NEWS. It appears that to others it will not be bad news.

My wife has been trying to get into pharmaceutical sales for a few months now, and to coach her on 'what to say in an interview' I put her in touch with one of my clients wives, who (you guessed it) works for GSK. This past weekend they got together at my house to discuss, and I asked her about Dutasteride. She is a sales manager for the Omaha/Kansas City district. She told me that a sales staff has already been half hired to market dutasteride, of course she kept calling it duegen. Of course I asked her when they would start to sell it and she told me end of February....and she was going to the national sales meeting on February 18th for a launch date of February 25th.

I was hoping it would be earlier than that, like last week. I haven't read the thread here in a while, but after reading all of this worry....I thought I would calm everybody with what I thought was bad news. It appears it will be good news for some.

I would hope a regional sales manager would have the best idea of when the thing will be released. Hope this helps.

BA

Rocco
19 januari 2002, 20:43
Het blijt interessant ;)


http://www.regrowth.com/documents.cfm?id=10726


Groetjes

RICK
23 januari 2002, 11:32
Hier een stukje over de bijwerkingen van duta.


New Important Dutasteride Information

By John Ertel
January 18, 2002



The paperwork concerning Dutasteride is now publicly available at the FDA's web site. Upon review of the documents, Regrowth has the following comments and notes regarding Dutasteride that may be of interest to its readers.

It has been reported that Glaxo is awaiting approval of a secondary New Drug Application before releasing the new medication. It can take up to 6 months for the new application to be approved, however Glaxo is not required to wait for this approval. They can release Dutasteride as soon as they are ready. The new application will give them more leeway in the claims they can make as it includes two year data. The pill will be available in a 0.5 mg soft gel for Benign Prostatic Hyperplasia. Since it will be a soft gel, dividing it into smaller doses as was done with Proscar will be much harder.

It is unknown at this time whether the hair loss version will be the same dosage. It has been rumored that a new drug application for Dutasteride for hair loss was submitted around the time of approval for BPH. How this affects the timeline for approval specifically for hair loss is not yet known.

A few concerns were listed by the investigators of the medication. One was that caution should be used in the use of the drug for those with hepatic (liver) impairment or those taking CYP3A4 inhibitors. Nizoral / Ketoconazole is a CYP3A4 inhibitor which is commonly used for hair loss. The documents were not specific about what forms should not be used so it is unknown at this time whether using the topical shampoo would require any precaution or if the caution only applies to the oral form of the medication.

The drug was tested in its large scale Phase III tests in 3 separate trials lasting 2 years each all with the same clinical specifications and methods -- 2 held in the United States and one outside the United States that was conducted in 19 countries. The documents available at the FDA's web site included only results from the first year of those studies. The subsequent years were/are to be reported later (it is unknown if this data has been submitted and was unavailable or has not been submitted yet).

The studies included 4,324 men with 2,158 given a placebo and 2,166 given Dutasteride. Of these, 3,522 men completed the first year of study (1,750 on placebo, 1,772 on Dutasteride). The studies measured factors for the evaluation of BPH, so the study results were not particularly applicable in terms of hair loss. However, as with all studies, safety and side effects were evaluated and this information will be important to the many men who will try the drug prior to its approval for hair loss.

The safety data was evaluated using the results of several studies including the Phase III studies. Altogether 5,305 men were studied for safety concerns, including over 400 men who had completed two years of study. The side effects studied are listed in the table below.

Placebo (2,158 patients) Dutasteride (2,166 patients)
Decreased Libido 2% (49) 4% (88)
Impotence 4% (76) 7% (141)
Ejaculation Disorder < 1% (18) 2% (53)
Sexual Function Disorder < 1% (2) <1% (7)
Gynecomastia < 1% (11) 1% (32)
Prostate Cancer < 1% (12) <1% (11)

When measuring side effects reported by medication users compared to placebo this indicates a real rate of side effects of 2% reporting decreased libido, 3% reporting impotence, 1-2% reporting ejaculation disorder, <1% reporting sexual function disorder, <1% reporting Gynecomastia, and no higher incidence of prostate cancer compared to placebo. Some may see Prostate Cancer listed and take an alarmist position -- however it should be noted that this is a study of men with enlarged prostates which is often a precondition to prostate cancer. As the study shows, a certain percentage would go on to develop the condition regardless of the medication, and since it did not occur in more men on the medication than those taking placebo, it is a result of their prostatic condition rather than Dutasteride. All in all the side effects seem surprisingly low and compare favorably to Propecia.

Another concern for all 5-alpha reductase inhibitors such as Dutasteride is exposure in pregnant women. Dutasteride will carry the same prohibitive labeling for women not to handle or take the medication if the are or may become pregnant. An analysis of the amount of Dutasteride found in the semen found it was far below the required levels to have any effect on a woman through sexual intercourse, so no warning will be included in the label regarding this. Studies showed that the amount of Dutasteride required in the semen to have an effect on a woman would be over a hundred times the level that was found to be present in semen. All pregnancies which occurred in patients participating in the studies produced healthy babies.

Prostate Specific Antigen (PSA) levels were reduced 50% when taking the medication (the same as use of Propecia/Proscar/Finasteride). Men having their PSA levels checked will need to let the doctor know this and to double the results obtained by the test to evaluate the test results properly. PSA tests are routinely done to evaluate prostatic enlargement and other prostate conditions.

Other Notes:

Serum testosterone increased 20% on average, an amount which is not considered clinically significant. Some weightlifters and athletes have considered this a bonus of the medication when using Propecia -- an increase in Testosterone and protection from hair loss.

In studies of the effects on sperm, no significant changes were noticed in sperm morphology, sperm concentration, or sperm motility. Ejaculate volume decreased 25%, similar to Propecia, but stayed within the normal range. Two patients experienced a significant decrease in sperm count after the 52-week trial which reversed itself by the 26 week evaluation after the trial had ended.

No toxic effects were found from the use of the medication.

Although their studies indicated the amount passed in blood probably would not affect a pregnant female receiving a blood transfusion, it is recommended that men taking the medication not donate blood until they have stopped taking the medication for 6 months.

Dutasteride at this dosage reduced DHT by 93.1-93.6% after 12-months on the medication.

Contrary to previous reports, the medications trade name will NOT be Duagen. The FDA documents state that the names Duagen and Zygara were rejected and that no name has yet been approved for the medication.

Glaxo has requested a 5 year drug exclusivity for Dutasteride before generics can be made or the exclusivity can be renewed.

grtn

Rocco
25 januari 2002, 17:24
Rick,

Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden ;)


<<>> Vrienden kijk es ff hier naar , klinkt aardig



REGROWTH.COM
Important Updates


http://www.regrowth.com
--------------------------------------------------------------------------------

Top Headline
FNS (Follicle Nutrient Serum) / Piliel

Piliel, a once promising treatment for hair loss, is reborn in FNS. We are conducting an interview with Osmotics CEO Steven Porter. If you have a question, please click here to go to our interview question submission page.


Groetjes

Mathijs
2 februari 2002, 02:42
Ik gebruik al enige tijd Propecia en dit werkt bij niet op de inhammen. Dit is over het algemeen ook bekend. Nu vraag ik mij af of Dutasteride WEL op de inhammen zal gaan werken, heeft iemand hier een theorie over?

Rocco
2 februari 2002, 11:47
Mathijs

De rede waarom Fina niet zo goed bij de inhammen werkt is omdat De inhammen erg gevoelig zijn voor dht. De overige plaatsen op je hoofd zijn in mindere mate gevoelig voor dht ( die follicles daar hebben minder dht receptoren. ) omdat Fina alleen type 2 5ar blocked ( in je bloed ), blijft er nog een flinke hoeveelheid dht over (bij gebruik van 1 mg FIna ong 38 % over in je bloed ) die de inhammen doet wegtrekken. Ps Fina blocked nauwelijks hoofdhuid dht. Dit is ook belangrijk omdat de wortels niet alleen via het bloed worden aangevallen , maar ook via de dht dat zich vormt in de Hoofdhuid. Fina blocked ong 30 % ( voor 1 mg Fina ) dht in je hoofdhuid. Duta daarintegen die blocked tot 96 % dht in je bloed en tot 82 % in je hoofdhuid ( voor 2.5 mg Duta ). Duta zal ONGETWIJFELT de inhammen doen stoppen en een groot gedeelte van de haren doen terugkomen.


Tip: Tot duta er is gebruik 5 mg Fina, doe ik nu ook. Recessie van de inhammen heb ik niet meer.

Groetjes

Mathijs
3 februari 2002, 09:27
Rocco bedankt voor je uitleg,

Je tip om 5 i.p.v. 1mg Fina te gebruiken zal ik in acht nemen. Ik hoop dat het dan bij mij ook zal werken daar ik ook heb gelezen dat het geen verschil uitmaakt welke dosering je inneemt, het resultaat blijft hetzelfde bij 1mg Fina. Maar het is het proberen waard en aangezien Duta toch voor de deur staat kan het voor de lange termijn toch geen schadelijke bijwerkingen opleveren.
Thanks.

Groeten, Mathijs.

Nate
3 februari 2002, 13:01
Rocco, je zegt dat je nu 5 mg slikt , is dat per dag of voor een aantal dagen? Als het per dag is , is dat wel verstandig? Nu met die Duta vertraging,wanneer denk jij dat het uitkomt, binnenkort of aan het einde van dit jaar?(i.v.m. het slikken van een hogere dosis fin.)

Groeten, Russel

Mathijs
3 februari 2002, 15:16
Rocco,

Hoe kom je aan de informatie dat Duta vertraging heeft?
Dit heb ik nog nergens kunnen lezen, ik ga er nog gewoon vanuit dat het aan het eind van deze maand of anders begin maart te krijgen is.

Rocco
3 februari 2002, 16:29
Russel

Ik heb overwogen om over te gaan op 5 mg ( dagelijks ) , omdat 5 mg een veel grotere suppressie van dht heeft dan 1 mg. De waardes verschillen voor elk lichaam. Sommigen reageren goed op 1 mg en anderen beter op 5 mg. Ik heb nu 2 jaar 1 mg gebruikt maar m'n haarlijn begon weg te trekken. Nu op 5 mg heb ik hier geen last meer van. 5 mg blocked veel meer dht dan 1 mg. Er zit toch gauw een verschil van 10 tot 15 % meer dht suppressie in je bloed bij 5 mg en iets van 10 % meer dht suppressie in je hoofdhuid. Dit kan voor een persoon's lichaam doorslaggevend zijn. Kijkend naar de bijwerkingen op lange termijn : tja, die zal ik wel voor lief moeten nemen. Ik had weinig bijwerkingen op 1 mg ( wel een beetje gewicht aangekomen ) veel verschil zal 5 mg niet opleveren.je zal toch een keuze moeten maken . of je haren of een klein beetje meer bijwerking ( als die bijwerkingen uberhaupt wel groter worden ). Ik ken mensen die al 5 jaren 5 mg nemen zonder erger aan veel bijwerkingen.


Mathijs


de 12 e aanstaande is er een bijeenkomst van doctoren ( urologen enzo ) Glaxo zal daar duta presenteren. Gepland was dan ook dat na die presentatie , dat Duta op de 25 e ( februari ) zou worden vrij gegeven voor de markt. Maar nu schijnt dat Glaxo een aanvraag heeft gedaan op een bepaald soort goedkeuring om zo Duta tegen Fina te laten concurren ( om meer geld voor Duta te kunnen vragen ). Deze goedkeuring schijnt een half jaar in beslag te nemen. Dus dan zouden wij uitkomen op juni of juli dit jaar. dat zou erg erg erg balen worden voor ons.

Maar ik heb erg veel vertrouwen op de 25 e van deze maand. Ik denk dat een groot bedrijf als Glaxo een reputatie hoog heeft te houden. Terwijl er mensen zijn die vergaan van de pijn aan hun prostaat ( laat staan mensen als wij aan de stress van onze haaruitval ) zal het Glaxo niet echt goed doen, als ze ons nog langer laten wachten.

Laten we onze hoop niet verliezen.


Groetjes

Rocco
7 februari 2002, 20:37
Voor alle vrienden die Finasteride gebruiken.

Het is beter als we de dagelijkse dosis verdelen over meerdere tijdstippen.

Ik zelf gebruik 5 mg fina per dag. Maar ik neem in de ochtend 2.5 mg en in de avond 2.5 mg. Dit heeft een betere dht onderrukkende werking dan in een keer 5 mg innemen.


Groetjes

Savior
9 februari 2002, 18:54
Originally posted by Rocco
Voor alle vrienden die Finasteride gebruiken.

Het is beter als we de dagelijkse dosis verdelen over meerdere tijdstippen.

Ik zelf gebruik 5 mg fina per dag. Maar ik neem in de ochtend 2.5 mg en in de avond 2.5 mg. Dit heeft een betere dht onderrukkende werking dan in een keer 5 mg innemen.


Groetjes

Mjuh waarom je lichaam in 1 keer de vernieling in helpen als het ook in etappes kan?:frusty:

Wat je hier doet is een schadelijk middel innemen en dan ook nog in een overdosis. Als jou haar je zoveel waard is dat de rest van je lijf er serieus onder gaat lijden dan moet je dat maar doen. Ga deze onzin alleen niet aan andere mensen aanpraten. Zomaar ff de dosis 5 of 10 voudigen. Ben je gestoord ofzo?

Alonso
10 februari 2002, 14:41
Originally posted by Savior


waarom je lichaam in 1 keer de vernieling in helpen als het ook in etappes kan?:

Hoi Savior,

Kun je vertellen waarom je vind dat het innemen van Finasteride ervoor zorgt dat je je lichaam vernieldt?

Alonso

Rocco
14 februari 2002, 01:46
""Mjuh waarom je lichaam in 1 keer de vernieling in helpen als het ook in etappes kan?

Wat je hier doet is een schadelijk middel innemen en dan ook nog in een overdosis. Als jou haar je zoveel waard is dat de rest van je lijf er serieus onder gaat lijden dan moet je dat maar doen. Ga deze onzin alleen niet aan andere mensen aanpraten. Zomaar ff de dosis 5 of 10 voudigen. Ben je gestoord ofzo?""


>> Beste Savior. We waarderen je goedwilligheid. Maar zoals je zelf ook weet, haaruitval is GEEN keuze.Het is een LOT waaraan arme mensen als wij voor moeten knielen.

Natuurlijk willen wij geen medicijnen slikken die ons lichaam uit balans halen. Maar hebben we een keus?

De keus is aan jou. Je kunt kiezen . Of je wordt gewoon kaal of je probeert je kaalheid te stoppen. Om ons haaruitval te stoppen zijn wij genoodzaakt om een POTENT medicijn als Fina te slikken. Goedschiks of kwaadschiks , veel ander keus is er niet.

Ik praat hier niemand wat aan. Ik probeer hier mijn mede LOTgenoten, vrienden te advieseren. Het laatste wat ik zou willen is dat zij meer haar verliezen.De rede dat ik 5 mg zeg is omdat het daadwerkelijk meer effect heeft dan 1 mg. Vooral bij mensen die zeggen dat hun haarlijn wegtrekt.Ik gebruik het zelf ook.Het is inderdaad beter dan 1 mg.

Ps: Fina is een bewezen , effectief drug. Middelen die zogenaamd ook ZOUDEN moeten helpen zoals Saw palmetto en andere. Daar doe ik geen uitspraak over. Daar heb ik geen ervaring mee.

Groetjes

Rocco
14 februari 2002, 14:49
Vrienden check ff deze site :

http://www.gsk.com/financial/q42001.htm

PUNT NR 19. :P


Duta wordt dit jaar nog gelanceerd. Laten we het beste hopen. Misschien hebben we het al binnen een paar weken. Of anders op z'n laatst in mei - juni.

Tja, beter laat, dit jaar, dan laat volgend jaar ;)

Zo te zien komt ie eerst in Canada uit onder de naam AVOLVE.


Groetjes

Nate
14 februari 2002, 16:12
He Rocco,

Het zit er nu echt aan te komen. Nu kun je je teminste ergens op focussen en dat werkt alleen maar positief.

Ik ben er van overtuigd dat dutasteride velen malen beter resultaat zal opleveren dan finasteride.

Nog even vol houden vrienden, dit moet lukken !

Groeten Russel.

Rocco
25 februari 2002, 22:30
Duta uit in tweede helft van het jaar :frusty:


Ik had gehoopt dat het binnen enkele weken uit zou komen.Maar niets is minder waar. Helaas.


"A spokesman for Europe's biggest pharmaceutical firm said on Monday the drug had been filed for approval by regulators in both the United States and Europe and should be launched in the second half of this year."



Bron : http://uk.news.yahoo.com/020225/80/csxdh.html


Groetjes :frusty:

Rocco
25 februari 2002, 22:57
Duta up-date


Duta Effectief en veilig :P


Bron : http://www.gsk.com/press_archive/press_02252002.htm


Groetjes

Mathijs
26 februari 2002, 10:03
Wanneer komt die DUTA!!
Ik ga er maar vanuit dat dit zo rond juni/juli zal zijn.
Hopelijk eerder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Greet, .

Rocco
26 februari 2002, 22:00
Mathijs

Dat hoop ik ook. Maar Duta zal het wachten dubbel en dwars lonen. Er is licht aan het einde van de tunnel. Zometeen zitten wij allemaal met een :D op onze gezicht en hebben we onze :cool: op en lopen we met een bos ( waaiend in de wind ) haren ;)


Groetjes

Mathijs
26 februari 2002, 22:17
Ja, dit zijn zeker wel de betere vooruitzichten!!!!!
Ik moet voor die tijd alleen nog wel even een :cool: kopen.

Rocco
7 maart 2002, 02:06
kijken doe je met je ogen. Voelen kan over een tijdje ;)

Een een paar redenen voor vertraging Duta.


http://www.hairlosshelp.com/html/DutasterideDelay.cfm


Groetjes

Rocco
4 april 2002, 15:21
Jammer dat het zo lang duurt.Glaxo wacht op de sNDA keuring.Beter laat dan NOOIT !

Bron : http://www.hairlosshelp.com/html/dutasterideBPHstudy.cfm


Groetjes

Rocco
24 april 2002, 01:35
Hier zegt een 35 jarige man,dat hij bij de Duta tests aanwezig was en Duta heeft gebruikt.Hij staat versteld van de werking ervan.

http://www.news4jax.com/jax/news/investigators/stories/investigations-20000828-123242.html


Groetjes

Nate
24 april 2002, 11:49
Ziet er goed uit.
Dr. Sawaya doet veel onderzoek om dht te isoleren en loopt hier ver op vooruit .Ze is zelf ook erg positief over duta.

Alleen de foto is een beetje vaag hoor!

groeten.

Viper
24 april 2002, 23:52
Zal je duta ook levenslang moeten slikken of volstaat enkele jaren gebruik ervan?

Greetz
Viper

Rocco
24 april 2002, 23:58
Je zult het levenslang moeten slikken.Want duta BLOCKT een hormoon.Zolang je je haren wil houden MOET je deze hormoon ( DHT ) blijven stoppen.Als je stopt met Duta slikken,heb je weer dat hormoon ( DHT ) in je lijf,en deze zal GELIJK je haarwortels weer aanvallen.

Maar binnen 10 jaar zijn er nog revolutionaire medicijnen.Dus maak je geen zorgen.Duta is ook maar "tijdelijk".


Groetjes

Rocco
27 april 2002, 12:42
Vrienden hier boven had ik een link gezet,waar iets werd verteld over de miraculeuze werking van Duta bij een tester.Hier zijn de woorden van DIE tester,geintervieuwd door een vriend van hem.


Yes, it is Dutasteride, here's what he told me
From: HairSite
Date: 4/26/2002
Time: 10:31:30 AM
Remote Name: 66.88.192.59

Comments
Quick summary - Dr. Monahan is about 34 years old, Norwood 4 - 5 before the study. Yes, the study is DUATSTERIDE. As you can see from the pictures in the link, Dr. Monahan regained all his hair. He was on Dr. Sawaya's Dutasteride study for only ONE year. Also, the DHT level in his body remained low for almost a year after he discontinued Dutasteride treatment. But he has stopped Dutasteride for almost 2-3 years now and all the Dutasteride induced hair growth had disappeared and he is now back to a Norwood 4 - 5. Glaxo as stopped phase 3 of Dutasteride study for hair loss, but according to Dr. Monahan, as far as he knows, the clinical trial for prostate is still on. According to Dr. Sawaya (second hand info from Dr. Monahan), Dutasteride is so effective that patients only need to take the pill ONCE a month. But for Glaxo to have good return on their investment, that means they would have to sell Dutasteride for US$400 a pill....and somehow their ROI analysis concludes that Dutasteride as a baldness treatment is not justifiable. However, the prostate study is still going so hopefully we can go the same route we did before Propecia was available (you know whatI mean). One more, Dr. Monahan said he had absolutely NO side effects while on Dutasteride. He said he was on the higest dose, but he forgot exactly how many mg etc. Another benefit of Dutasteride, according to Dr. Monahan, the hair on his back shedded while regrowth was developing on his scalp. ................................I will write up something more properly this weekend. ...........................PLEASE EVERYONE, THE ABOVE WAS JUST A CASUAL CONVERSATION I HAD WITH DR. MONAHAN, I MIGHT HAVE MISUNDERSTOOD OR MISREPRESENTED WHAT HE HAD TOLD ME, IF ANYTHING PRESENTED HEREIN IS INACCURATE, IT WOULD BE MY FAULT, NOT DR. MONAHAN'S.............................And please don't start calling his office, he has no idea where to get dutasteride for us. ..............HairSite


Groetjes

Rocco
27 april 2002, 12:45
2nd round of answers from Dr. Monahan, just got off the phone with him again
From: HairSite
Date: 4/26/2002
Time: 2:15:19 PM
Remote Name: 66.88.192.59


Comments
Just confirmed this from Dr. Monahan......1) Those pictures ARE indeed before and after pictures of the Dutasteride study, ............2) In his opinion, he went from a Norwood 4-5 to a Norwood 2.................3) He was NOT on propecia, minox or anything prior to or during the dutasteride study..................4) About 3 weeks into the study, hair loss stopped completely, then gradual regrowth all the way throughout the study, no shedding reported...........5) regrowth first visible in the back, crown, and he confirmed there was regrowth along hairlines as well.............6) regrowth most noticeable in the back and/crown area, he said totally thick and dense regrowth over there, but noticeable regrowth along hairlines too...........7) He was actually on dutasteride 8 - 10 months, he doesn't remember exactly how many months but he said definitely at least 6 months..........8) after he discontinued dutasteride, Dr. Sawaya's office asked him to return to the lab for blood test and other monitoring work for another 1-1.5 year................9) there were about 35 other subjects,but he was not able to get in contact with other subjects.............10) he took one dutasteride pill per day while he was on dutasteride................it was a "speculation" that he could do one pill per week or stretch as far as one pill per month in the maintenance phase, but no scientific study to confirm this..........10) he is not aware of sNDA approval Avolve, he was very happy when I told him......................11) it's Friday and I am getting ready to leave work soon ................


Mensen,mensen als dit waar is ( wat hoogstwaarschijnlijk het geval is ) dan is mijn speculatie over Duta waar geweest.Duta blijkt een wonder drug te zijn.Laten we allen het beste hopen en wachten op haar release.


Groetjes

Jay
28 april 2002, 19:20
Originally posted by Rocco
Mensen,mensen als dit waar is ( wat hoogstwaarschijnlijk het geval is ) dan is mijn speculatie over Duta waar geweest.Duta blijkt een wonder drug te zijn.Laten we allen het beste hopen en wachten op haar release.


Oh, dus als ik iets quote van hairsite dan is het van "goh Jay, lekker betrouwbaar weer joh, van hairsite!" en als jij het quote, dan kan het allemaal weer wel.

Tuurlijk Rocje...... tuuuuuuuuurlijk.

Rocco
28 april 2002, 20:23
Maar hier is wel een officiele link bij betrokken als ondersteuning.Zonder die link zou ik ook geen waarde aan hairsite hechten.Net als velen,ga ik er ook van uit,dat de informatie op de onderstaande link correct is.


http://www.news4jax.com/jax/news/in...828-123242.html


Groetjes

Rocco
10 mei 2002, 21:10
Bron :

http://www.pharmaceuticalapprovals.com/FDC/Monthly/pam/Prev_TOC?st={DFFC9525-8B78-11D5-8140-0002A52C12F2}&is=1#


Klik op :

Estimated FDA User Fee Review Goals For Pending NDAs/BLAs...

en scroll dan naar beneden. Daar zie je AVOLVE ( Dutasteride ) staan.


Groetjes

Viper
10 mei 2002, 23:35
Hej Rocco,

Bedankt voor de nuttige informatie. Ik had al stilletjes aan gehoopt dat het er ging komen voor het nieuwe jaar.

Greetz
Viper

Nate
18 mei 2002, 11:43
Op hairsite vermelden ze dat een bedrijf in mexico al duta aanbied,vraag me af of dit wel betrouwbaar is ?

www.Prescriptionssense.com/buynow.asp

Zal niet lang meer duren denk ik voordat Glaxo met avlolve naar buiten komt vanwege de concurentie.

Als ik het goed gelezen heb versturen ze het niet naar bepaalde landen i.v.m de wet maar Nederland staat daar niet bij dus zou je het zo kunnen bestellen.:) :D

Rocco
19 mei 2002, 18:59
Heb het ook gezien maar het is maar af te wachten of het wel daadwerkelijk Duta is. De FDA heeft Duta goed gekeurd dus het is voor Glaxo toegestaan om Duta uit te brengen in welk land ze het maar wil. Hierbij heb ik het over de wat "simpelere" landen, want in Europese landen gelden strenge normen.

Enkelen op Hairsite hebben het besteld, mocht het echt Duta zijn, kunnen wij het alsnog bestellen.


Groetjes

Rocco
21 mei 2002, 11:36
Russel

Het kon weer es niet ;) Het schijnt niet waar te zijn dat ze Duta hebben. Helaas, het wordt gewoon wachten tot oktober november.


Groetjes

Rocco
23 mei 2002, 16:36
Ik weet niet zeker of Dr Monahan de waarheid vertelt of liegt , maar gezien zijn status zijn velen overtuigd dat hij de waarheid spreekt.


>> Dr. Monahan, On behalf of everyone here at HairSite, I would like to thank you for volunteering your time answering questions pertaining to Dutasteride. This means a lot to all of us here and we are all very grateful and honored to have you here.

We all understand that you are by no means obligated to answer all the questions posted in this forum and that you will not necessarily have answers to all our questions. Any information you can share with us would be greatly appreciated.

Once again, THANK YOU and welcome to our forums

Regards, David Tse HairSite.com

<< Dave, the results that I got were incredible. They used those pictures to show what I was before I lost my hair in the interview. I did regrow quite a bit and as stated earlier it was probably 80 to 90% of that picture. I went from a Norwood 5 to a 2 maybe 3. What is exciting is that one day very soon male pattern baldness will be a condition of the past for the 17 year olds and younger. Talk to you soon. Dr Marty

---------------------

>> Dr. Monahan This is the question that has been asked the most, are the following really your Dutasteride before and after pictures? Some suggested that they are simply pictures of you before you lost your hair and after you lost your hair


<< this is the 1st time ive seen these website.your statement is true ,i commented on this buttgaser question.

-----------------------

>> Dr. Monahan Can you comment on any other test patients' results in the study? Were they similiar to yours?

HairSite


<< i was told of 1 guy that was also on .5 that had great results

-----------------------

>> Dr. Monahan Do you have more before and after pictures that you can share with us? Please email them to hairsite@aol.com if you do.


<< the took scalp dht samples,computer / photo / blood .ive got no pics from the study. but hair shaft and number increased by 87%

------------------------

>> Dr. Monahan Can you describe the type of regrowth you had along the hairlines and temples vs the rest of your scalp in terms of density?

Did you see visible regrowth on areas that had been bald for more than several years?

HairSite


<< the crown filled in 1st totally , then slowly regrew toward the temples. it conitued for about 6months after i stopped the drug. i think the max benefit was not yet achieved.

-------------------------

>> It would be great to know how other people felt about your new hair. Maybe it was more obvious to yourself than onlookers. Thanks for your time.


tk421


<< people were asking me after 1 month on the trial what i was doing

------------------------------

<< Hi Doctor, since you've been without Dutasteride for many years I'm curious about the following-

1. Are you currently wearing a hairpiece? 2. Did you get hair transplants?

3. Are you currently using Rogaine and/or Propecia?

4. Did you know that you could write your own Dutasteride prescription?

Writing a prescription shouldn't be a problem because Dutasteride isn't a controlled substance. If you're concerned about the AMA you could easily have one of your colleagues write a Dutasteride prescription for you.

It's a real shame that Glaxo didn't continue supplying you with Dutasteride even after the phase II studies ended. In some clinical trials, patients are given continued drug access even while the drug is still going through FDA approval procedures.

5. Were you depressed when Glaxo ended the trials?

6. I know that you couldn't communicate with anyone else in the trials but did you notice anyone else getting regrowth?

7. Were all of the trial participants brought back to Dr. Sawaya's office at the same time for a status check, or was there a high degree of secrecy?

8. What was Dr.Sawaya's like, did you enjoy being one of her patients?

9. Did Dr.Sawaya tell you exactly what medication you were being tested with? Did she tell you that it was a dual 5alpha-reductase inhibitor and that it lowers DHT by 95% ?

10. Did Dr.Sawaya mention whether or not if Dutasteride was tough on the liver? Did she say that Dutasteride users should not drink alcohol?

Thank you for your time.

-ButtGaser


<< 1 no 2 no 3 after the study i started takeing finestride 4 the dr that works for me writes a script for proscar 5 i got excellent results w/ the study i asked about staying on the du but the trial period was for only 6 months , i would have liked to be part of the 3rd trial. 6 i knew of one other that got great results like me 7pretty secret 8 dr sawaya is a wonderful doctor i enjoyed the study. 9 there was a 25% chance that i was going to end up w/the concentration that i did ,random + controlled ,they didnt know who was on/off untill they started seeing the results on peoples heads 10 liver enzymes and dht levels were monitered they didnt say 11 last comment the pictures that i saw on the hairsite is of me, the picture on the left is me at the time of the interview w/channel 4 ,the one on the right is me in 1990. this is the 1st time ive been on this website .i regrew close to that picture but not to that point 80-90%. Dr. sawaya said that after a full year i would probably gotten the full benefit of the drug

Nate
23 mei 2002, 17:02
Heel interessant rocco,
Dr.Monahan was maar 6mnd aan de duta en was al jaren kalend en in die korte tijd veel haargroei,laat staan als hij duta voor een jaar had gebruikt.
En over die foto is dus ook helderheid gelukkig.

groeten.

sn0rkel
27 mei 2002, 23:41
Is er al meer bekend over wanneer duta verkrijgbaar wordt?

Rocco
28 mei 2002, 17:19
recent nieuws geeft aan, eind oktober begin november dit jaar.

Haarstress22
6 juli 2002, 12:00
Is dit de verschingingsdatum in de USA?
Kunnen wij het dan ook krijgen in NL?

Rocco
8 juli 2002, 04:39
Alleen in de VS. Rond zomertijd volgend jaar zal het ook wel in heel Europa beschikbaar zijn. Je kunt Duta altijd nog bestellen via het internet.


Groetjes

sn0rkel
11 juli 2002, 18:18
is er al iets bekend over mogelijke prijzen? ik lees daar op andere fora weinig over en ben toch wel benieuwd eigenlijk..

Rocco
15 juli 2002, 11:52
Het komt immers uit als een prostaat medicijn, veel kunnen ze er daarom niet voor vragen. Het zou op z'n hoogst een fractie duurder kunnen zijn dan Proscar. Maar je weet het natuurlijk nooit.


Groetjes

Viper
16 juli 2002, 00:14
zal duta goed zijn tegen inhammen. ik heb nergens haaruitval op mn kruin alleen wat voorraan zo m'n inhammen worden wat groter. Ik hoop echt dat duta dat kan verhelpen.

Rocco
18 juli 2002, 02:01
Duta zal zeker de haaruitval bij je inhammen stoppen. Nou...niets is altijd zeker, maar de kans ligt wel boven de 80-90 %, schat ik. Het is ook best wel mogelijk dat het haren kan hergroeien bij je inhammen.


Groetjes

Viper
18 juli 2002, 23:07
Weet je wat wel jammer is met al die producten dat je ze héél jou leven moet nemen. Is best duur jammer dat ze nog niks hebben zo van een jaar of 2:)
Ik vraag me zo als je enkele jaren duta zal slikken wat je dan van problemen zal kunnen krijgen. Ze zullen ooit wel iets vinden
:D

Rocco
19 juli 2002, 22:03
Ik denk niet dat je Duta voor altijd zult moeten slikken. Binnen 10 jaar hebben ze de uiteindelijke oplossing voor kaalheid.

Tja, ik hoop niet dat een TOTALE blokking van DHT ECHTE grote bijwerkingen zal hebben op lange termijn ( jaren ).


Groetjes