PDA

View Full Version : haaruitval door verschillende dingen


jose
10 oktober 2002, 07:42
Hallo Allemaal,

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben na 4 jaar opnieuw bij een dermatoloog geweest.
Deze keer bij een vrouwelijke in Antwerpen.

Daar ging het dus wel even anders dan hier, meteen kijken, meteen een plukje haar onder de microscoop, meteen aktie dus.
En 4 jaar geleden moest ik hier dus 3 keer terugkomen.

Zij denkt dus dat het bij mij een kombinatie van problemen is.

Ik had al erg dunne haren van mezelf, en iedereen krijgt dus na jaren steeds dunnere haren, dit zal ongetwijfeld een rol spelen.
Daarnaast denkt zij dat het op dit moment een lichte vorm van A.Androgenetica is, die meespeelt.
En als 3e maar zeker niet onbelangrijk, door het begin van de haaruitval van 4,5 geleden ben ik super gestresst geraakt, daardoor kreeg ik dus weer nieuwe haaruitval, en weer stress, en weer, ........

De bekende cirkel dus.

Ik slik al sinds 3 maanden de Diane pil, en zij heeft mij nu aangeraden op dus met Androcuur te beginnen (wat ik dus ook gedaan heb), want ze verwacht dus, dat het daarmee gestabiliseerd kan gaan worden.

Dus aan iedereen, dit is natuurlijk geen informatie waar jullie iets aan hebben, maar ik wilde het wel graag kwijt aan dit forum, omdat ik hier toch vaak aan het lezen en vragen ben.
Voorlopig moet ik dus proberen geduld op te brengen.

Luister, ik verwacht absoluut geen wonderen van de Dianepil en Androcuur, maar vindt het wel de moeite waard om dit nog te proberen, alvorens ik zal moeten kiezen, wel of geen haarwerk, wat ik natuurlijk als het te erg wordt zeker zal doen!

groetjes aan iedereen,

JOSE

jose
10 oktober 2002, 07:44
Sorry mensen, ik heb wel een beetje vaak "dus" geschreven, zal wel door de vroege morgen komen.

Groetjes,
Jose :eek:

Do
10 oktober 2002, 14:01
heeeee goed van je!

En je hebt groot gelijk proberen kan geen kwaad en ik zou zo lang mogelijk wachten met een haarwerk aan te schaffen, zolang je het zo nog kan redden.

Enne neem wat extra vitaminen (b-complex of biergisttabletten), alle kleine beetjes kunnen helpen.

Groetjes en nogmaals knap van je dat je weer de stap hebt gezet.

Do.