PDA

View Full Version : Champagne?


Do
10 oktober 2002, 18:35
He hallo Webmaster,

Ik zie net dat er 499 leden zijn, krijgt het 500ste lid een fles champagne? of een lang weekend Rome? ;-), of doen we daar niet aan.

Groetjes Do.

Wendy
10 oktober 2002, 20:05
Als dat zo is. schrijf ik me nu uit en meteen weer in, natuurlijk :) :) :)
Groetjes. Wendy

Do
10 oktober 2002, 22:48
Gnuif mag ik dan met jou mee naar Rome Wendy? :D

Wendy
10 oktober 2002, 23:06
Is goed hoor Do, gaan we op visite bij de Paus ;)
Groetjes, Wendy

Do
11 oktober 2002, 00:49
Afgesproken we nemen een een spandoek mee met

WE LOVE THE POPE AND HAARWEB hahaha dat zal wat worden.

Wendy
11 oktober 2002, 07:04
Hahahahaha!!!!:cool: :P :D :D :D
Groetjes, Wendy

Nate
11 oktober 2002, 14:03
Volgens mij hebben we een winnaar.

Gefeliciteerd!!!!

jose
11 oktober 2002, 18:52
Welkom Ingrid, je bent het 500e lid van het forum!

Een feestje zou op z'n plaats zijn, vindt je ook niet Do?

;) ;) ;) :P ;) ;) :P

Diana
11 oktober 2002, 22:37
Waar? Waar? Waar?

Waneer, wanneer, wanneer???

No party without me hehehe :P

Grts, Diana!

Do
12 oktober 2002, 01:12
Hai,

(Do kijkt Diana aan en steekt haar tong uit prrrrrrrrrrrrrrrrt)

Te laat Diana ik ga al met Wendy mee naar Rome, ik was eerst, en neeeeeeeee je mag ook niet mee in de koffer!! Jij mag lekker hierblijven om met de overige 498 leden een feestje te vieren.

Inschrijvingen voor het feestje contakt opnemen met de webmaster!!
(Do kijkt nu heel bedenkelijk en vraagt zich af of zij morgen nog wel in kan loggen op haarweb of dat webmaster haar geband heeft).

(vals zingend) We gaan naar Rome toe, we gaan naar Rome toe lalalalalalala la la la la lala pom pom

Wendy!!!!! koffers pakken en vergeet niet je mantelpakje want we gaan naar de pope !!! In het Vaticaan is het verboden voor spijkerbroeken en neeeeeeeeeee die minirok kan ook niet.

Truste allemaal Do'tje gaat dromen van zwoele nachten in Rome.

Wendy
12 oktober 2002, 08:36
Hoi Do!!
Lekker geslapen..???
Euh, die spijkerbroeken MOETEN mee hoor (heb bijna niks anders) enne... minirok?? draag ik alleen met een heeeeele dikke panty, maar ja de paus let daar toch niet op.... :P
Wel sneu voor de rest... kunnen we niet met een touringcar? Daar kunnen er wat meer in! :D:D:D:D
Grtz, Wendy

Do
12 oktober 2002, 17:07
He Wendy,

Tja ik weet niet of de paus daar nog op let, maar om risico's te vermijden laten we maar een truttige plooirrok tot op de enkels meenemen.

Die touringcar is misschien wel een goed plan, weet alleen niet of onze Webbie zoveel dollars heeft? ;) Misschien kunnen we de pope om sponsoring vragen voor dit goede doel:P

By the way: hier kun je toch suggesties en feedback neerzetten??????? Suggesties zat maar waar blijft die feedback van onze webmaster???????:P Ik hem wel door hij denkt: niet reageren kost het me ook geen geld!! (flauw he?).

Nou als jullie me hier niet meer zien is mij de toegang tot haarweb ontzegd wegens het pesten van de webmaster!

Groetjes Do.

Wendy
12 oktober 2002, 17:27
Hoi Do,
Die heeft dalijk spijt dat ie niet eerder gereageerd heeft...;)
Zou me verder maar niet druk maken, hoor. Zo'n waardevol mens en informatiebron kan ie niet missen op het forum:cool: !
BTW: Zo'n plooirok tot op je enkels is wel lekker warm:P
Groetjes, Wendy

Diana
12 oktober 2002, 22:25
Diana kijkt naar Do en Wendy en lacht hun uit, *whahahahahahhahahaha* en denkt wat zullen die twee Diana gaan missen bij de Paus :P

Wat hoor ik nu???? Jullie hebben je bedacht?????
Helaas mijn tickets Venetie liggen al klaar :D Volgende keer beter meiden !

Diana, aan het gondelvaren :cool:

of is het meer aan het dromen :confused:

Hmmmmm........................

Do
13 oktober 2002, 12:24
*Do kijkt met 1 half dichtgeknepen oog richting Diana en hoopt dat Diana met haar zwembandjes met gondel en al omkiept*:D

Wendy: tja het is warm zo'n rok, maar het belangrijkste is dat de bewoners van het Vaticaan het koel houden (hehehehe) dus effe doorbijten!

Groetjes Do.

Wendy
13 oktober 2002, 13:39
Heee, Do,
Diana heb ik nog erg nodig hoor! :(
Ik kom je redden, anders wordt die werkgroep niks!

En die rok: tsja de Paus houdt het zelf ook koel zo, blijkbaar :D:D

:P

Do
13 oktober 2002, 21:29
Ze mag natuurlijk ook zeeziek worden :puke: Dat duurt maar eventjes :D

Wendy
13 oktober 2002, 21:39
Zo hard waait het nooooit in Venetië...:D :D :D :cool:
Lol!

Do
13 oktober 2002, 22:10
Nou als ik met mijn speedboot langs het gondeltje van Diana kom scheuren dan zorgt dat wel voor zo'n golfslag dat ze zeeziek word, tevens slaat de gondelier over boord door al die deining en hierop kan Diaan gaan roeien met handen en voeten omdat ze anders in open zee afdrijft. hehehehe.

*Do zit zich af te vragen waar ze al die fantasie vandaan haalt, teveel Harry Potter boekjes gelezen denkt ze*

Ik zit me eigen af te vragen waar de eerste posting over ging.......euh ooja het 500ste lid !!! Ondertussen gaan we al naar de paus en is Diana misselijk!! hahahahaha

Wendy
13 oktober 2002, 22:19
Die touringcar is geloof ik overbodig geworden D'r wil verder niemand mee, zo te zien :( :)....

Do
13 oktober 2002, 22:22
Misschien zit de PM box van de webmaster wel zo vol met aanvragen? Maar hij blijft stug zwijgen en stijf zitten op die ouwe sok euhhhhhhhhh bureaustoel.

Diana
13 oktober 2002, 22:37
Diana gaat toch een poging doen zich in dit melige gesprek te storten terwijl ze daar eigenlijk het humeur niet voor heeft..........

Do en Wendy, veel plezier tijdens jullie heenreis naar Rome in die lege bus, dat zal me en feestje geven :P

Ow en mochten jullie bij de paus geraken, willen jullie dan PLEASE een vraagje van mij aan hem stellen:

Meneer popi jopi; wat is Uw doel hier op aarde, wat is Uw missie, waarom zitten er zoveel hiaten in het geloof, en de belangrijkste:
Wat is uw lievelingskleur en nog belangrijker, wat is Uw sterrenbeeld :D

*Wendy lacht nu ws mee :D *

Meiden Veel Plezier.

Diana, is ondertussen met haar gondel uitgebroken en zo op de open zee die middelandse zee heet terechtgekomen...o jee...totaal stuurloos in dat open vaarwater

Hellup!!!

Lol, Diana omschrijft zo meteen haar eigen stemming

:(

Wendy
13 oktober 2002, 22:43
Meissie, neem dan eerst ff een slokje van de champagne, dat helpt en we hangen die gondel wel achter de bus hoor, je hoeft niet naar open zee (((Diana)))

Enne de paus z'n sterrenbeeld vraag je zelf maar, is een heeel slechte vraag om een gesprek mee te beginnen ;)

Diana
13 oktober 2002, 23:02
Diana, doet nu moeite om van de champagnefles af te blijven omdat ze anders weet dat het helemaal mis gaat.


Sterrenbeeld vraag is NIET de eerste vraag....grrrrrrrrrrrr.....wel goed lezen he :P

Diana, die nog steeds op open vaarwater zit en zich afvraagt hoe een bus daar terecht wil komen om mij eruit te trekken
:confused:

Diana kijkt ondertussen in de gondel en vraagt zich af hoe ze het hier zo comfortabel mogelijk kan inrichten om zo meteen te gaan pitten :yawn:

Diana
13 oktober 2002, 23:06
Diana heeft een geheime ruimte in de gondel ontdekt en wat rolt eruit: een boek en een discman met toevallig een cd erin met dr favoriete muziek....goh...de wonderen zijn de wereld nog niet uit (ik hoor de paus nu zeggen: Zie je wel :cool: ) .....ach ja..Rome de stad van de engelen....HERE I come.....voor de zoveelste keer dit jaar ....in mijn dromen.................

Diana, die aanstalten maakt om naar bed (lees bodem van een gondel) te gaan en zo proberen zich te ontspannen....oei...oei...oei daar kan ik wel hulp bij gebruiken :confused:

.................................................. ..........................................

Do je hebt gelijk, de webmaster zal vast niet blij zijn met dit sprookje (halve sprookje dan bij mij loopt realiteit beetje door droom heen....hmmmmm.....toch mooi gedaan al zeg ik het zelf ;) )

Misschien moet ik toch maar schrijfster worden :mad:

Do
13 oktober 2002, 23:12
volgens mij word het tijd voor een chat hier op haarweb, er zijn mensen die zich kapot lopen te ergeren denk ik zo. (People lighten up!!!)

Enne Diana, de paus is Maagd hoor (gnuif) en zijn lievelingskleur..... euh tja who care's?

He Wen, zitten er in de middelandse zee haaien? Geloof het wel he? :D

Wendy
13 oktober 2002, 23:16
Kweet het niet hoor, Do. dat zoek ik morgen wel op, ga nu mijn stoel in die touringcar in de slaapstand zetten...
:o

Diana
13 oktober 2002, 23:18
Chatten??????

Waar, waar, waar??????

Wanneer, wanneer, waneeer????

hey deze tekst heb ik al eerder getikt ;-)

Ik ben voor een chat hier op het forum (reeds bekend geloof ik ;-) ) alleen.....huh ga ik dan ook nog een keer slapen.........

was ik nl al van plan.........zal wel niet lukken omdat het hier zo verrekte koud is op de middellandse zee.......

Diana, die een duik gaat nemen in het water om te kijken of er haaien in zitten.....dus als je straks geen berichtje meer ziet.................

Do
14 oktober 2002, 02:06
Humpffffffffffff!!!!!!!! heb je gezien hoeveel hits deze tread heeft gehad in een paar daagjes????? hahahaahaha iedereen is ons slap geklets aan het volgen, we zijn populair aan het worden !!!!!hahahaahahaha dit is humor!!!!
*Do'tje komt echt niet meer bij en heeft het toetsenbord in haar voorhoofd staan!!!!!!*

Diaaaaaaaan!!! leef je nog?????

Ben ook voor een chat hoor. Effe alle haarstress van je afgooien en slap ouweh.....

Webmaster please !!!!
(Do kijkt heel liefjes richting webmaster, wappert opzichtig met haar wimpers en gooit haar lange haar( lees: haarwerk) los in de hoop dat hij hier vatbaar voor is). :D

Greetz Do.

Diana
14 oktober 2002, 12:17
Diana vraagt zich af wanneer Do slaapt :confused: ???

en heeft zelf de duik naar de haaien overleefd :D , wel met de enige moeite hoor.......'s nachts nog ff een zeiltje over de gondel heengespannen om de regen buiten te houden :cool:

Maar hier is ze weer * goedemorgen*

Diana, die op zoek gaat naar een betere slaapplaats voor vannacht :P

en zich afvraagt wie dit sprookje nog meer meeleest ;)

Webmaster
27 november 2002, 13:55
Originally posted by Do

Nou als jullie me hier niet meer zien is mij de toegang tot haarweb ontzegd wegens het pesten van de webmaster!


Originally posted by Do

Webmaster please !!!!
(Do kijkt heel liefjes richting webmaster, wappert opzichtig met haar wimpers en gooit haar lange haar( lees: haarwerk) los in de hoop dat hij hier vatbaar voor is). :D

Greetz Do.

Aha! Als het liefjes naar de Webmaster kijken, het opzichtig wapperen met wimpers en het losgooien van enorm lekker lang blond haar onder pesten wordt verstaan.....dan: laat ik me graag, héél graag pesten! Jaaaaaa...... :D

Fara
5 juni 2003, 21:29
Haha!!! Lollige thread!!!

Maarre... jullie zitten de hele tijd om een reactie van de webmaster te vragen, nu geeft'ie eens antwoord en dan reageren jullie niet meer???
Te druk met vakantie vieren? Of is die stemming er inmiddels al uit en komt er daarom geen antwoord meer???

Ik wacht af...:D

Wendy
5 juni 2003, 21:58
Hoi Fara
Dit is al een hele ouwe draad, dus...:)
Groetjes, Wendy

Fara
6 juni 2003, 14:39
kweet het, had ik al gezien, maar jullie waren zo gezellig aan het beppen en ineens hielden jullie er mee op, dus vandaar...
Was trouwens wel erg leuk om even te lezen tussen alle ellende door! Heb hartelijk om jullie gelachen (OM jullie gelachen, niet UITgelachen dus:D )

Groetjes!

Do
1 juli 2003, 18:59
Hai Fara,

Ben het volledig met je eens dat er veel te weinig gelachen word op dit forum. Zo af en toe moet het eens kunnen toch?

Ik zou zeggen maak een nieuwe topic aan onder "van alles en nog wat" dan beppen "wij" wel weer mee.

Groetjes Do.

Diana
1 juli 2003, 19:09
Whahaha, ik heb net nog eens de hele thread doorgelezen en kan me echt niet meer herinneren dit ooit allemaal neergetikt te hebben. Wel humor :D

Grts Diana, die zich afvraagt waarom ze op dit moment ver van deze humor af staat :(

Do
1 juli 2003, 20:03
Grts Diana, die zich afvraagt waarom ze op dit moment ver van deze humor af staat

Oeiiii dat klinkt niet goed!!!! Tijd voor meer humor hier!!!. Wat dacht je van een topic "MIJN GROOTSTE BLUNDER(S)" (als dat doorgaat maak ik mooi een andere naam aan, schaam me nu al kapot als ik eraan denk dat ik dat moet neerschrijven :D !!!!!).

Enne..... Dian heb toendertijd ook meerdere malen met mijn hand tussen de benen naar het toilet toe moeten waggelen en de Kleenex bij de computer moeten zetten hoor. :D :D

Do
1 juli 2003, 23:42
Fara,

Goed nieuws voor je, we hebben weer een onzinverhaal staan op "van alles en nog wat" kijk maar onder "jam". Deze word geloof ik nog erger dan de vorige. Ik zou zeggen gewoon meedoen (hoe meer zielen.......)

Dian,

Kom ook effe naar "jam", je moet jezelf even verdedigen anders mag je niet mee.

Ellis
2 juli 2003, 11:25
Goed plan Do !! Daar heb jij vast wel een waslijstje van vol !!
Ik blunder namelijk alleen maar met pannen en jij met alles !!
Hahahahhh....ik ga gauw kijken !!!
L=D !!

Do
2 juli 2003, 11:41
Ik blunderen?????? Neuh........kom je der bij??? (gnuif).

Tja helaas ben ik zo'n type die zichzelf in heel wat onmogelijke situaties heeft gewerkt waarbij het schaamrood op mijn wangen stond (achteraf wel lachen natuurlijk maar op dat moment AAAAAAAAAAAARGH!!!!).

Maare...... ik begin er niet mee. Jullie eerst!!!! Ga echt niet alleen hier met de billen bloot. Ik vind dat Fara daar maar mee moet beginnen (die lacht en leest alleen maar mee, maar zegt niets!!!)

Fara
5 juli 2003, 21:58
Hoihoi!!!

Was even niet op dit forum en mis meteen een hoop lol!!! Ben al heel hard aan het denken over mijn blunders. Het zijn er echt ontzettend veel, maar er schiet me nu niks te binnen!!! Maar zogauw me er weer eentje (of twee of drie of...) te binnen schiet zet ik hem op die thread hoor!!!;)

Leuk idee om even lekker te lachen hier! Heb net het jamverhaal van Ellis gelezen. LOL!!!:D :D :D

Ik beloof jullie bij deze plechtig dat ik niet enkel meelees, maar zelf ook een actieve bijdrage zal leveren. Oké?
Tot gauw, bij mijn bloopers;)

Fara