PDA

View Full Version : Stijltang + Problemen HELP ME PLZ


ColdAngel
6 maart 2006, 22:33
hoi k ben 17 jaar en ik heb vreselijke krulle dus sindseen tijd je gebruik ik een stijl tang en doe ik er dan murrays in ..maar nu heb ik last van haar uitval :| en een vriendin van me zegt dat ik me haar verschroeid enzo wordi k nu kaal :| omy god ik weet nu ff niet wat ik moet doen want ehh ik kan me haar op geen andere mogelijke manier doen en nu :S valt me haar uit heel erg khoef alleen me hand er door heen te halen dan heb ik er al 10 ofzo ,,weet iemand wat ik moet doen ?


en groeit het nog terug :| ?

ray
7 maart 2006, 08:42
murrays weggooien, stijltang weggooien en blij zijn met krullend haar.

kas
7 maart 2006, 10:16
Kan me niet voorstellen dat het door stijltang (of raak je je hoofdhuid ermee aan of zo?) en/of Murrays komt. In ieder geval wel ff stoppen ermee dan kun je bepalen naar een tijdje of je haaruitval mindert.
ff aankijken, in sommige periodes kan je haar wat meer uitvallen dan andere.
Als je blijft twijfelen -> huisarts.
Kitty

ray
7 maart 2006, 10:42
Kan me niet voorstellen dat het door stijltang (of raak je je hoofdhuid ermee aan of zo?) en/of Murrays komt. In ieder geval wel ff stoppen ermee dan kun je bepalen naar een tijdje of je haaruitval mindert.
ff aankijken, in sommige periodes kan je haar wat meer uitvallen dan andere.
Als je blijft twijfelen -> huisarts.
Kitty

ik heb wel eens gelezen dat murrays echt slecht voor je haar is.
dit zou echter geen kaalheid veroorzaken maar alleen de haren zelf en niet de haarzakjes beschadigen.
zelfde geld volgensmij voor je haar blootstellen aan extreme hitte. het schroeit weg maar als je geen AA hebt groeit het gewoon terug.

volgensmij werd murrays gemaakt van een bijprodukt die ontstaat bij het rafineren van ruwe aardolie. heb het zelf ook gebruikt en dat was 1x per week murrays erin en dat was genoeg voor de hele week.
pas na 3x wassen met veel shampoo kreeg je de rotzooi eruit

edit: heb je al iets van gliss kur (of hoe dat ook heet) hairrepair geprobeerd?

fonzy123
15 augustus 2008, 09:17
Collega's,


Ik heb echt probleemhaar, stug dik haar en zocht al jaren achter een goede stijltang, nu kwam ik vorige week via een oude schoolvriendin op een site, www.StijlTangen.nl (www.stijltangen.nl) , heb nog nooit zo'n goede stijltang gehad, supersnel en mn haar blijft 2dagen langer stijl dan mn oude babyliss pro... als je vragen hebt mail me gerust... xx ps ik heb de roze scp tourmalijn gekocht, echt cool.. worden geleverd vanuit België maar je kan betalen met credit card en/of overschrijving op Nederlandse rekening, moet je ff mail sturen als je wil overschrijven..duurde een 4tal dagen en toe had ik m al. Je kan ze ook verkopen in je salon, dat ben ik inmiddels gaan doen, dat loopt via www.funkysouls.be daar kan je ze aan inkoopprijzen kopen.