PDA

View Full Version : signatures uit?


Marit
11 maart 2006, 21:51
Heb in mijn profiel de signatures uit gezet, maar nog steeds krijg ik die irritante ellenlange gebruikerslijstjes in beeld die sommigen onder elk van hun post zetten. Hoe kan ik dit geheel uitzetten dat ik deze rommel niet meer te zien krijg? 't Is nogal storend in 'n topic om die zaken tig keer tegen te komen en leest dus ook niet echt lekker.

Henk
11 maart 2006, 22:00
Heb in mijn profiel de signatures uit gezet, maar nog steeds krijg ik die irritante ellenlange gebruikerslijstjes in beeld die sommigen onder elk van hun post zetten. Hoe kan ik dit geheel uitzetten dat ik deze rommel niet meer te zien krijg? 't Is nogal storend in 'n topic om die zaken tig keer tegen te komen en leest dus ook niet echt lekker.

Ik heb het even gecheckt bij mezelf, maar als ik het de optie uitschakel dan zie ik geen signatures meer.

Marit
11 maart 2006, 22:00
is inmiddels ook gelukt, bij m'n eerste poging pakte ie niet ofzo, want toen ik weer terug ging naar m'n profiel stond ie opeens weer aangevinkt, maar nu blijft ie uit (hopelijk :D)

vrosjnivosj
13 maart 2006, 20:52
Ik heb daarom m'n regime zo onopvallend mogelijk gemaakt zo van als je het wilt lezen kan het maar het valt niet op als je het niet wil lezen.

Misschien een tip aan darkster en lucky en nog een paar maak je signature een beetje minder opvallend.

Want tis vervelend dat als je wat zegt dat je signature 5 maal groter is dan wat je zegt.

groet

Marit
13 maart 2006, 21:01
't Is veel makkelijker om ze gewoon standaard uit te zetten, als je net als ik geen zin hebt om dat te moeten lezen.
Klein of niet klein, het is gewoon topicvervuiling. :D

Wat is eigenlijk de reden dat velen dat als signature onder hun post willen zetten? Je kunt toch gewoon 'n topic openen waar ieder z'n persoonlijke info in post voor de geinteresseerden? Of gewoon in je profiel ofzo, dat als iemand specifiek naar iemands tips zoekt dat ie gewoon op 't betreffend profiel kan klikken?

vrosjnivosj
14 maart 2006, 18:10
Mja het is toch gemakkelijk anders moet je voor veel mensen eens gaan kijken naar hun profiel.

Anders als mensen het vervelend vinden kunnen ze het ook uitzetten e.
Dus eigenlijk is er niet echt een probleem want het probleem is uit te schakelen:D .

groet

Webmaster
19 april 2007, 16:59
Verplaats van 'Suggesties en Feedback' naar 'Hoe gebruik ik het forum?'.