PDA

View Full Version : asymmetrische baardgroei


echo
14 maart 2006, 14:11
Heeft iemand last van asymmetrische baardgroei ? De ene kant heb ik normale baardgroei, aan de andere kant heb ik bijna niets. Héél lastig, want een beetje stoppel is altijd leuk!

Weet iemand of dit genetisch is, of bijv. door altijd op dezelfde kant te slapen ? Is er iets tegen te doen ?

Noodlezzz
16 maart 2006, 21:37
Heeft iemand last van asymmetrische baardgroei ? De ene kant heb ik normale baardgroei, aan de andere kant heb ik bijna niets. Héél lastig, want een beetje stoppel is altijd leuk!

Weet iemand of dit genetisch is, of bijv. door altijd op dezelfde kant te slapen ? Is er iets tegen te doen ?

ik zit beetje in hetzelfde schuitje als jij blijkbaar maar mn baardgroei slabakt wat de laatste jaren, tussen mn bakkebaarden en sikje groeit het niet dicht.
Heb wel meer haar aan de onderkant van mn linkerkaak dan rechts, een asymmetrisch sikje als het ware. Dus af en toe moet ik dat gebied wat scheren om het er wat normaal te doen uitzien.

Goeie vraag, vraag het me ook af. Ik denk niet dat dat slapen er iets mee te maken heeft.