PDA

View Full Version : Heeft er iemand wel eens van klitwortel gehoord


michel73
13 oktober 2002, 14:41
Hallo,

Is er iemand die wel eens van klitwortel heeft gehoord of er ervaring mee heeft. Het merk is Helene of Kelene.

Dit is een produkt waar mijn moeder mee aan kwam zetten en schijnt al heel lang in de handel de zijn. Het zegt me helemaal niks en aan ingredienten staat er ook al niet veel op de fles....behalve dat dit het enige afdoende middel tegen haaruitval en roos is. Dan weet je waarschijnlijk al weer genoeg, maar ik ben toch nieuwsgierig

Volgens mij is het er eentje uit de oude doos, maar goed...

michel

Robster
13 oktober 2002, 17:08
Hey Michel73

Wat grappig dat je deze post hebt geplaatst. Ik zat hier de laatste tijd zelf ook aan te denken. Mijn vader zweert namelijk ook bij klitwortel, volgens hem is hij sinds hij het gebruikt niet erg kaler meer geworden (niet dat dat ook kan hoor..maja ;)). Ik heb het zelf wel eens gebruikt, maar niet zo regelmatig dat ik er iets zinnigs over kan zeggen. Ik wil het wel weer gaan gebruiken in ieder geval.
Ik geloof dat het iets van berkenwater is en er zit volgens mij ook alcohol in. Het geeft in ieder geval wel een fris en tintelend gevoel op je hoofdhuid. Ik zou zeggen gewoon es proberen, baat 't niet dat schaadt 't niet (ofzoiets..)

Groetjes
Robster

michel73
13 oktober 2002, 18:28
He thanks, Robster

Ja, ik zit een beetje uit te vogelen wat ik nu eens zal gaan proberen. Ik ben niet kaal en heb ook nog een echte inhammen, maar mijn haar valt de laaste tijd erg uit en ik zie het gewoon dunnen worden. Dus ik dacht, tijd voor wat actie, maar ja......dat is blijkbaar niet zo makkelijk. Je zegt baat het niet dan schaat het niet.....dat weet ik niet altijd zo zeker, je kan maar net heel gevoelig zijn voor iets en net het verkeerde proberen. Ik vind het erg lastig.

Deze is ook wel mooi, tip van de kappersschool van ongeveer 20 jaar geleden....ook van moeders. Elke dag rauwe ui op je hoofd smeren......durf het bijna niet in te tikken:rolleyes: ,haha

Soort van Clazien uit Zalk methode......maar ja, soms weet je het he

groeten michel